return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Beta-camping (pg. 5)
View this Thread in Original format
pooley
Hahaha reminds me.

Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik).
Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen.
Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte.
We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier'

Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen.

Why o why had i ktoen geen camera mee :))
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Hahaha reminds me.

Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik).
Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen.
Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte.
We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier'

Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen.

Why o why had i ktoen geen camera mee :))


:haha: :haha: :haha:
djcresto
wie gaat er nu naar dancevalley? Het wordt misschien stillaan tijd om aan tickets te denken?
Xilver
Ja ik wil wel gaan, maar 't is de week erna Tomorrowland. Ik denk dat er veel Beta's niet het geld of de middelen gaan hebben voor alletwee te doen, en dat de meesten dan gaan kiezen voor Tomorrowland. Als ik moest kiezen, wordt het ook Tomorrowland, ligt tenslotte achter mijne hoek. Maar als er genoeg Beta's gaan, gaan we nog wel zien. 't Is maar, met een groter groepje kamperen is leuker dan met 4 man ofzo :)
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Xilver
Ja ik wil wel gaan, maar 't is de week erna Tomorrowland. Ik denk dat er veel Beta's niet het geld of de middelen gaan hebben voor alletwee te doen, en dat de meesten dan gaan kiezen voor Tomorrowland.


+1
Kaidreas
quote:
Originally posted by djcresto
wie gaat er nu naar dancevalley? Het wordt misschien stillaan tijd om aan tickets te denken?

ik wil zoals gewoonlijk dolgraag gaan.
Nyah
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik wil zoals gewoonlijk dolgraag gaan.

ja ik wil ook wel graag gaan, als we op de camping kunnen blijven. en als mijn budget het toelaat... :nervous:
djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik wil zoals gewoonlijk dolgraag gaan.


dan moeten we eens ticketjes aanschaffen he :D

just een nieuwe tent besteld, maar ga toch nog even men oude hiervoor gebruiken.
djcresto
net nog eens naar de site gesurft, krijg er alweer zin in :D
Kaidreas
*BUMP*

Gert heeft daarstraks me gevraagd of ik nog goesting had voor dancevalley, en natuurlijk was het antwoord JA!
Vorig jaar het vetste feest dat ik al heb meegemaakt, en dit wil ik voor geen geld van de wereld missen.
we gaan dus ws voor een 2 dagen ticket, moesten er nog mensen zijn die goesting hebben om ons te joinen in camping-tripje gelieve dan nu te beslissen en eventueel iets te zeggen want de tijd begint wat te dringen 5-6 augustus is redelijk dicht bij de deur en.. niet iedereen heeft visa (of wil een tochtje naar holland maken voor tickets)
het zou leuk zijn moesten er nog beta's meegaan!

MikeVee
Moest het nu Beta-camping op Nature One zijn ... :D Das tenminste langer, leuker, goedkoper,...

Enerzijds wel heel veel goeie artiesten, maar opgesloten zitten op die camping en zijn beperkende regels en hollands festivalbier :nervous: steekt me tegen.
Kaidreas
daar hebben ze toch een belgische camping-plaats als ik me niet vergis.
mja ik kan ook nog naar nature one gaan, ma die line-up zegt me eerlijk niet genoeg, en gewoon tis voor mij "DANCEVALLEY" :D :cool:
daarstraks verlof gevraagd aan den baas, dus gert... it's a go!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement