return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Beta-camping (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by MikeVee
Denk eraan dat er strenge campingregels gaan zijn. Zou me niet verbazen dat je bijv. geen bbq of gasflessen mag meenemen.



da moogde met ne korrel zout nemen, op werchter mag da zogezegt oek ni, geen bbq geen generators. Iedereen bbq praktisch en der staan gewoon generators van 3 op 3 in de grond.
Eagle`
quote:
Originally posted by djcresto
dat kan zeker kloppen.

Verder Eigeeel zijn er hier nog mensen die heel wat ervaring hebben met kamperen hoor, me waves hand! :p

bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

Ziehier pics van onze tentenkampen elke zomer
http://www.bcoudegem.be/fotos/fotomalmedy.htm



Lol @ foto's, met zo partytentje, kewl :p
djcresto
quote:
Originally posted by Eagle`
Lol @ foto's, met zo partytentje, kewl :p


die ligt hier trouwens bij mij thuis en mag altijd gebruikt worden.

Op Dour wordt bijvoorbeeld wel streng toegezien op de campingregels, dusja das toch een beetje afwachten en uitkijken denk ik
Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten.

daar hoort een schortje bij :p
quote:
Originally posted by djcresto
Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

tafels? stoelen?? gewoon een zeil en een kussen om op te zitten ;)
quote:
Originally posted by eagle
1)Voituren of ne partybuske, zon een oud vw camionetje, om naar daar te bollen. Openbaar vervoer is uit den boze.

ja zie me ook ni echt met heel dat gerief op den trein/bus/tram stappen
quote:
Originally posted by eagle
2)Tenten

zo'n partytent is wel leuk , niet om in te slapen, ma gewoon om samen onder te zitten, moest t regenen :nervous:
of wat ook chic is, een groot zeil en daaronder alle tentjes.. maja, zullen wel wat te veel tentjes zijn denk ik :)
niemand toevallig connecties bij de chiro voor zo'n grote chirotent? :p
quote:
Originally posted by eagle
3)ingangticket

duh :D jk
quote:
Originally posted by eagle
4)ne grill om te bbq en 3 lege flaske jumpiler( beste vorm)
5)een plastisc schaaltje om kolen in te leggen
6)Echte kolen en da alleen geen andere kloterij. 2 jaar geleje hadde we zo is ne ikea bbq van men klote gekocht in den makro. met van die speciale kolen zip/xibit blokskes bij en een of andere gel wa zogezegd moe beter branne. Ik zeg u da brandt voor geen klote, die griete neffest ons met hun gas vurke hadden daar al een uur geten, en wijle ware nog altijd aant baggeren om da die kole in gang te krijgen.
14)and last but not least, bakken bier

als dat allemaal mag...?? ik herinner me bvb van op pukkelpop-camping: ge mocht geen glas ed meebrengen
quote:
Originally posted by eagle
7)van die grote kaarsen zo van die plate, of ge ziet gene zak tsavonds
8)nen aansteker of ge krijgt u vuur ni aan

joa, als ge die goed stevig zet en niemand met zen zatte kl*** daarover struikelt of t grappig vindt om ermee te spelen -> gevaarlijk :o
quote:
Originally posted by eagle
9)van die doowapkoeke, das wel goe voor smorges

euh? wa? :p
quote:
Originally posted by eagle
10)vlees voor een gans regiment (den barre diee gaat altijd bij renmans voor 50 euro vlees kopen voor pak weg ne man of vier, dus tel mo uit we zijn nu met wa meer
11)pastas voor te eten, alst vlees op is

als dat allemaal haalbaar is enz...
quote:
Originally posted by eagle
12)wcpapier

lots of it :p en papieren zakdoekjes ed
quote:
Originally posted by eagle
13)extra kleren

ja best wel.. t moest maar eens zo'n pratsjboel worden(als t zou regenen)... of als t warm weer is, dat ge wat frisser kunt aandoen, want dan ist lekker zweten in de tent:haha:
quote:
Originally posted by eagle
edit 15) ah verdoemme en geld natuurlijk

geld, ja handig :p
quote:
Originally posted by jasperovitsj
16. Afsluitbare kotszakskes, kwestie van stinkende spauw naast de tent te vermijden
17. Luchtverfrisser, voor moest punt 16 toch voorgevallen zijn

hehe, belangrijk :eek: => tandenborstel :tongue2 en andere hygiëne prullen


Nog wat toevoegen:

18. een luchtmatras die géééééén gaten heeft zodat ge goed kunt slapen en niet midden in de nacht wakker wordt omdat ge met uw heup lekker op de grond ligt...
19. gerief om slaapzakken en dergelijke te repareren, moest t dan toch voorkomen dat er iemand te wild is geweest met zen slaapzak :p (bij wijze van vb, don't look at me, i wouldn't dare :p)
20. warme slaapzak...
21. en een dikke trui (in mijn geval toch, want kan nogal een koulijer zijn-ja, ook in t midden van de zomer :o)
22. slotjes om uw tent (rits) af te sluiten -> op zich niet echt zovéél bescherming, want met een mes zitten ze er ook zo door, ma dat valt al meer op... (néén, aub geen dubbelzinnig interpretatie, thx ;))
23. zo'n spuitbus om uw tent waterdicht te maken -> voor sommigen zal dat nodig zijn (lees: oudere tentjes)
24. muggenstick :eek: i hate 'them' :nervous:
Jasperovitsj
Ik pak absoluut een vouwstoel voor mezelf mee, mijn rug kan uren zonder steun niet aan :)
Eagle`
quote:
Originally posted by djcresto


bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.



zoals anja zei, chaisekes hebde echt ni vandoen, net als tafels. Ge kunt altijd op nen bak bier zitte. Tenigste wa ge idd vandoen hebt is genoeg plastieke borden, bekerkes, mess, verkette, ...
Eagle`
@ Anja: die fleskes dienen dus voor het volgende, om uwe grill op te laten steunen.

ons foto's van Werchter vorige zomer hebben hier al is gestaan, ma ik post ze nog is da hebde e gedacht ;)




Check out onze beste barbesu ooit :D



sfeerplaatje van ons plaatske



Barbesu close up



Bekijkt goe hoe barre het doet, nen bak jupiler meer hebde ni vandoen :p
Jasperovitsj
Das dus den beruchte Barre...:eyes:
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das dus den beruchte Barre...:eyes:


Damn right :toocool:
Kaidreas
ten eerste wil ik ffkes zeggen... awel mannekes da pakt mij nu se, dat er toch genoeg interesse blijft, om deze thread staande te houden.

ten tweede: er zijn een hoop goede meeneem-puntjes bij. maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow :D
in iedergeval vervoer moet goed geregeld worden. kbegin met deze thread ook zo vroeg omdat er nog tickets moeten gefixed worden. Dit wil ik wel ff gaan doen (tripje naar holland is wel is leuk) en hoe sneller dat alles is geregeld, hoe minder zorgen dat we ons moeten maken tegen dat het feesje komt.

1.beter luchtmatrassen dan matjes (imo
2.tandenborstels zeker niet vergeten
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet
4. hou in je kopeke dat niemand het terrein mag verlaten tijdens deze camping trip.

Jasperovitsj
Ik neem aan dat ge u wel vrijuit tussen terrein en camping kunt bewegen indien ge een campingbewijs hebt?
MikeVee
quote:
Originally posted by Kaidreas
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet


Volgens de UDC-site gaan ze dat volgende week bekend maken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement