|
Beta-camping (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Ik wil nog altijd heel graag gaan, maar het geld is echt een probleem de laatste maanden. Dance Valley vorig jaar was idd fantastisch, en da komt mede door mijn maatje Dries da'k me zo goe heb geamuseerd, dus ik wil da zeker overdoen, maar as I said... geld... I'm gonna try. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik wil nog altijd heel graag gaan, maar het geld is echt een probleem de laatste maanden. Dance Valley vorig jaar was idd fantastisch, en da komt mede door mijn maatje Dries da'k me zo goe heb geamuseerd, dus ik wil da zeker overdoen, maar as I said... geld... I'm gonna try. |
Een appartementje huren en dan nog vanalles mee kunnen pikken is absoluut niet gemakkelijk... of heb'k't verkeerd voor :o ? Ik weet allszins da'k de komende maanden ook wat om m'n geld moet letten en ik weet ook da'k daarom wat dingen moet laten, maar ja een klein beetje is geen probleem he en samenwonen is toch gewoon SUPER, allé denk'k toch, gij hebt der al ervaring mee he ;) |
|
|
| djcresto |
| 2 weekendtickets besteld! |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by pooley
Hahaha reminds me.
Werchter 2 jaar terug, pixies sloten af (dacht ik).
Wij tamelijk stoned, wa beestig aant doen vooraan. Volk mindert en mindert. Komen daar een kraam tegen "de warme poffertjes", daarmee 30 minuten strijk gelegen.
Mensen beginnen te voetballen en vuurtjes te maken met het afval dat er ligt. Brandweer komt eraan te pas om die kleine vuurtjes te blussen. Naddel: 1 uit, 3 aan en da ging maar door en door tot we 1 grote kring rond een vuur gemaakt hadden. Zingen, amuseren tot de brandweer aant vuur geraakte.
We waren wat aant discuteren met nen brandweerman, sluipt daar 1 ne gast, in para-style, naar die brandweerman zijn voeten en begint met een briquet die zijn botten in brand te steken (die botten branden dus niet he). Vraagt die brandweerman na 1 minuut, 'ewel wa zijde van zin'. 'Vuurtje maken he pompier'
Hoelang dat we daarmee niet hebben toegelegen.
Why o why had i ktoen geen camera mee :)) |
:haha: :haha:
hoe marginaal |
|
|
| Kaidreas |
ik heb krijg mss nog wel volk mee.. die grote kerel van illusion at the beach.. kweet niet of jullie hem gezien hebben.. hij leek wat op meltoz maar dan zonder bril.
anyays.. ik heb ne koelbox gekocht tis wel maar een kleintje ze :D |
|
|
| Buoyant |
Bump er de bump
Lizzy en ik gaan ook!!!!
Is er nog sprake van een BETA-camping? |
|
|
| Kaidreas |
ja zekerst.. join us :D
would be kewl..
gert en ik zijn er zeker en vast met de tent |
|
|
| Buoyant |
toppie, ik bel u morgen avond nog poes, ivm vertrekken
Het is trouwens nog niet duidelijk of het weekend ticketjes zijn ... |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zijn er echt maar 3 beta's die naar Dancevalley gaan dit jaar? |
Ik zit ook op een camping en volgens mij op een veel leukere nl die van Nature One ( lees alles toegestaan :toothless) . Spijtig dat het in hetzelfde weekend valt. Want de line-up van DV is wel beter. |
|
|
| crups |
ik ga ook 2 daagjes camperen in spaarnwoude :toocool:
T minus 24h |
|
|
| Kelly* |
Ik gaan naar DV maar not camperen
kmoet vrijdag nog werken :whip: |
|
|
|
|