return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Beta-camping (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow :D

En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen...
Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen...
Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course :)


om 10 uur, djeezes wijle komme meestal pas uit onze nest rond 1 uur dan, merg van te drinke en nog dik geten van die bbq tot een stuk in de nacht.

It's all about the camping young padawan :toocool:
pooley
Idd. Bij ons doen nog altijd verhalen van memorabele Werchter nachten de ronde.
Ranzig :)
Kaidreas
^doet me eraan denken. voor de vrouwen met een relatie---> bord meenemen voor in u broek te steken
Jasperovitsj
Voor de mannen die van plan zijn om iets uit te steken bij de vrouwen met een relatie (zeker bij die van mij ;) ) --> zalf, windels en hechtmateriaal meenemen, of laat gelijk anders het hele weekend een ambulance stand-by staan :p
Kaidreas
^+ vaseline? :)
gvd tis veel te moeilijk om deze thread clean te houden :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
^+ vaseline? :)
gvd tis veel te moeilijk om deze thread clean te houden :D



tzedde gij da met uwe vuile klap begint paljas :p
djcresto
camingregels zijn te vinden op www.udc.nl

gn bbq dus, geen kaarsen, niets dat brand.
Enkel 3 liter niet alcoholische drank in plastic en ander eten mag worden meegebracht. Iets opwarmen moogt ge nie doen.
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
camingregels zijn te vinden op www.udc.nl

gn bbq dus, geen kaarsen, niets dat brand.
Enkel 3 liter niet alcoholische drank in plastic en ander eten mag worden meegebracht. Iets opwarmen moogt ge nie doen.


lol, tzal nogal opgevolgd worden, da reglement.
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
lol, tzal nogal opgevolgd worden, da reglement.



idd :p

djcresto
ja zoals vorig jaar op pukkelpop, daar stonden verschillende tenten in brand
MikeVee
Tsja, strikt gaan ze toch niet kunnen controleren maar betwijfel dat je er met bakken bier ofzo gaat binnenraken.
Kijk al uit naar de reacties van mensen van wie er dingen in beslag genomen zijn. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement