|
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
יהל לא סתם הגיע לאן שהגיע ויצר לעצמו שם מצליח
אתם מדברים פה על עניין של טעם בסה"כ
ויובל אני לא מבין למה אתה תוקף אותו
הוא לא אמר שיהל המפיק הכי טוב בארץ..
למה אתה מכניס לו מילים לפה?
ובתקופה של Voyage
הוא היה בן המצליחים ביותר
לפי דעתי.. זה הקטע הכי ענק שהוא הפיק והכי איכותי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
עוד מישהו?!?!?
WTF?!?
עכשיו נהייתי עוד מישהו?!?
בנזונה אתה...... |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אחי לא שמתי לב לניק ניים !!!
אוהב אותך :) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Rising
זה האלבום החמישי של יהל.
לדעתי הוא היוצר מספר אחד בארץ..
ובין היוצרים הטובים בעולם
יש לו סגנון מיוחד
הוא יודע איך להזרים את האנרגיות בזמן הנכון
|
אחי, אל תעשה אותי עיוור אני רואה מה שאני קורא...
ואני לא תוקף את אורן.. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
יאללה צריך להכות בך
אתה מזכיר לי ת'ילדים הקטנים האלה שהמפיקים היחידים שהם מכירים זה
Yahel, Infected Mushroom, GMS
|
אל תמתח ת'גבולות..
| quote: | Originally posted by YuVaL
כאילו אחי... תפתח אופקים... אם אתה מדבר על יוצר פסיי הכי טובים... אז וואלק אין לי מה להגיד לך אני במילה לא מתחבר למוסיקה הזאת אבל לא יודע... לפי דעתי לאינפקטד יש קטעים הרבה יותר טובים.. |
אני שומע יותר סגנונות ממה שאתה מתאר לעצמך.
ובקשר לפסיי טראנס אני חולה על הסגנון הזה
אבל אני לא מזהה את יהל עם הסגנון הזה רק.. ואיך אתה נותן לי את אינפקטד בתור דוגמא? ועוד מתאר את יהל בתור מוזיקת ילדים? לא אבסורד?
אינפקטד עבר עליהם הקלח.. פעם הייתה להם מוזיקה שדיברה לאוהבי הפסיי טראנס.. עכשיו מה? הם עובדים על קו חדש שמדבר אל ההמון.. ואם יש לך דוגמא למסחרי אז הם הדוגמא המושלמת.
| quote: | Originally posted by YuVaL
הקטה האחר הוא, שאני חושב שיהל בכלל לא מפיק את הקטעים של עצמו
כמו חצי עולם היום... וזה חבל
אם תסתכל טוב טוב
יש עוד המון המון מפיקים בסגנונות שונים שמכניסים את
YAHEL
בכיס הקטן.. ואתה יודע מה אפילו לא מכניסות אותו לכיס... כי הוא כ"כ קטן שלא רואים אותו ממטר..
מה עם
Hydroid
G&M Project (Jaron Martinez כמובן)
Redmark
Immoral Monkeys
Xetro
לפי דעתי כל אחד מהאומנים האלה לא רואים את יהל ממטר בכלל עם המוסיקת ילדים שלו..
קיצר... להגיד שהוא מפיק מספר אחת בארץ זה ממש ממש ממש הגזמה אחי... |
מה קשור מחט לתחת ומה שאמרת עכשיו??????
אתה בעצמך אמרת שאתה מכניס את יהל בז'אנר הפסיי טראנס ואתה מביא לי דוגמאות של יוצרים מסגנונות אחרים בכלל??
Hydroid - תותח..אבל הסגנונות שונים מאוד
G&M Project (Jaron Martinez כמובן) - אוהב אותם אבל יהל הרבה יותר כשרוני
Redmark 0 מסחרייייייי
אהבתי רק תיצירה
blue wave
נראה לי קוראים לזה..
Immoral Monkeys מסחריייים.. שני קטעים שלהם שחיקו את אלפה זון
אהבתי רק תיצירה האחרונה עם פרד בייקר.
Xetro - לא שמעתי אף יצירה של שגיא
על מה אתה מדבר בכלל.. עם כל הכבוד ליוצרים הנ"ל.. אין להם תניסיון של יהל ויש להם עוד מה ללמוד..
למה ללכת איתי ראש בעניין הזה ? מה אני סתם זורק מילים באויר בלי לחשוב?
איך אתה יכול להגיד שאין ליהל חלק ביצירות שלו?
אתה לא שומע שתמיד יש דימיון בין קטע לקטע?
רואים שבן אדם אחד נגע בהם
שאתה שומע קטע ואומר זה קטע של יהל..
כמו אומנים אחרים שמטביעים תסגנון שלהם על היצירות שהם עושים. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחי, אל תעשה אותי עיוור אני רואה מה שאני קורא...
ואני לא תוקף את אורן.. |
כן לדעתי הוא מספר אחד בארץ..
ובין המוכשרים בעולם. |
|
|
| Haoman TraffiC |
מישהו פה הזכיר את
Voyage
אם זיכרוני לא מטעה אותי,טיאסטו האימתני רב עם יהל בגלל שיהל טען לבעלות על הקטע הזה שבכלל האחים ברקן יצרו אותו
אני לא סגור על הנושא הזה...אם אני טועה תקנו אותי
:eyes: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
מישהו פה הזכיר את
Voyage
אם זיכרוני לא מטעה אותי,טיאסטו האימתני רב עם יהל בגלל שיהל טען לבעלות על הקטע הזה שבכלל האחים ברקן יצרו אותו
אני לא סגור על הנושא הזה...אם אני טועה תקנו אותי
:eyes: |
אני דווקא שמעתי על מריבה בינו לארמין
ואם כבר משהו לקוח מברקן אז זה המלודיה של
FOR THE PEOPLE |
|
|
| fusi |
:אפרופו יהל - תאהבו אותו או לא, מסתבר שארמין כן אוהב אותו, ולראייה הנה הטראקליסט מתוכניתו האחרונה, שמי אם לא יהל היה כלול בו
Armin Van Buuren - A State Of Trance Episode 187 10-03-2005
01. Mark Otten - So Serene
02. Niklas Harding pres. Arcane - Blue Circles
03. Radiohead - Where You End I Begin (Leama & Moor Remix)
04. Andy Moor - Halcyon
05. Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell Remix) [Nacent]
06. Matthew Dekay vs Proluctors - The Deep Show (Remy Remix)
07. Chimera - In Deep (Aidan Lavelle Remix) [Silver Planet]
08. Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike Foyle's Broken Record Mix) Tune Of The Week
09. Tangled Universe - I Miss You
10. Activa pres. Excession - Release Me (Danjo & Styles Remix)
11. Matt Darey - Liberation (Darey Deep Mix)
12. Kaste - Desert Eagle (Original Mix)
13. Ayumi Hamasaki - Appears (Kyau vs Albert Remix)
14. Jonas Steur - Castamara
15. Pulser - Point Of Impact
16. Fred Baker vs Keyboard Kids - All Of Us (Bobina Rework)
17. Mojado feat. Mr Sam - Senorita (Dimitri Andreas Remix)
18. Manny Romero - Compadre (SvD remix)
19. Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop
20. Yahel feat. A-Force - Behind Silence (Liquid Love)
21. B&W - Mistaken
22. Eye Wall - Bad Deal
23. Armin Van Buuren - Shivers
24. Signum - Back @ Ya |
|
|
| Shahar |
ירון אני חייב לתקן אותך אחי!!!
הטראק שציינת זה טראק של יהל ברמיקס של
A-FORCE
אם תשמע את האורגינל תראה איזה מסריח הוא
ובגלל זה ארמין מנגן רק תרמיקס.. |
|
|
| yaman |
לדעתי בלי צל של ספק
האמנים הכי מוכשרים שיצאו מכאן זה אסטרל פרוג'קשן
ואחריהם זה אסטריקס
ורק אחריו זה יהל
בדוגרי......... מי שלימד אותנו מה זה טראנס זה האסטרלים
ואינפקטד?
הדיסק האחרון שלהם הוא על הפנים |
|
|
| DjChook |
אני דווקא חושב שליהל יש סגנון דיי נחמד, לא שמעתי חומר חדש שלו
אבל הוא היה סבבה פעם. |
|
|
| YuVaL |
שמע אורן.....
אם אתה אומר שהוא היוצר הכי טוב בישראל ברור שאני יעשה הכללות
כי לא אמרת שהוא היוצר פסיי הכי טוב שיש בישראל , אלה דברת על יוצרים בכללי.. וברגע שאתה מדבר עליהם בכללי ברור שאני יעשה הכללה.....
וקובי מסחרי?, אימוראל מסחריים?
איפה נשמע דבר כזה
עוד שניה גם תגיד שלאסגו זה מחתרתי?!?
WHAT THE ?...
ואורן, אתה נורא מצחיק בקשר לקטע של "שומעים שזה יצירה של יהל לפי הסאונד".. אז מה... אז בגלל שהוא משתמש באותם סאמפלים כל הזמן זה אומר שהוא עצמו הפיק את הקטע הזה?
תסתכל על ארמין...
The Sound Of Goodbye
מי הכין את הקטע הזה?, רז ניצן.. אבל זה יצא על השם של ארמין
רוברט וירון..... אתה חושב שהם מפיקים ביחד?, תחשוב שוב...
יש המון אומנים שעושים את זה
דחילק תסתכל בווידאו של טיסטו
ONE DAY AT THE OFFICE
אתה רואה בחור יושב ב
HQ
של בלאק הול, בחדר של טיסטו ועובד שם עם הציוד הפקה... יש הרבה אנשים שאנחנו חושבים שעושים ת'"עבודה השחורה" אבל בעצם הם לא עושים כלום...
קיצר... היוצר הכי טוב בארץ?
ממש ממש לא לפי דעתי
אבל כל אחד בדעתו יחייה מה אני יגיד לך. |
|
|
|
|