|
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים???? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע טעם וריח טעם וריח אבל אתה יכול להגיד ש
Rocco
יוצר דברים יותר איכותיים ויותר טובים מארמין!?
אפילו בנאדם שחולה על הסטייל המסחרי לא יסכים עם זה!!
גם לטעם וריח יש גבול |
איך אתה בכלל משווה את שני הדברים
טוב שלא השוות עכשיו את
PulseDriver
ל
John Digweed
או
16 Bit Lolitas
נו באמת שחר קצת קשר... |
|
|
| markfeldman |
חבר'ה בין "ילדי גיטלמן" יש לציין גם את מנו והראל.
הלו הם:
COLDWARE ! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חבר'ה בין "ילדי גיטלמן" יש לציין גם את מנו והראל.
הלו הם:
COLDWARE ! |
"ועכשיו, רגע של ספונסר עם מרק פלדמן" |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YuVaL
"ועכשיו, רגע של ספונסר עם מרק פלדמן" |
:stongue: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ועכשיו, רגע של ספונסר עם מרק פלדמן" |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הידידות מחייבת ! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחחחחחחחחחחחחחחח
הידידות מחייבת ! |
וואי זה מזכיר לי לשון
זה כמו הזה של אסור לעשן נכון?
הידידות מחייבת....
:cool: :eyes: :eyes: |
|
|
| Factor_X |
| quote: | Originally posted by YuVaL
"ועכשיו, רגע של ספונסר עם מרק פלדמן" |
חחחחחחחחחחחחחח אהבתי:D
בנוגע לנושא עצמו....ליהל היו פעם יציאות שרובנו גדלנו עליהן...
רק חבל שאף אחד לא טרח לעדכן אותו שהסצינה השתנתה מאז הימים שהוא הקפיץ אנשים עם אינטליג'נט לייף...
אז כן גם לדעתי זה חרא אלבום
אבל למה לעזאזל אתם רבים ומשווים אותו ליוצרים שעושים סגנונות אחרים לגמרי?
אני לא בטוח שיהל עשה את האלבום הזה מתוך כוונה שלמה לעשות כסף...
אם זה היה המצב הוא היה יוצר אלבום פולאון סטנדרטי סטייל אסטריקס וכל הערסים היו קונים אותו
הוא ניסה לשחזר את הצלחת העבר..וזה צעד מאוד מאוד שגוי אם תשאלו אותי |
|
|
| markfeldman |
שאני אבין משהו,
מי שאחראי להצלחה של הקטע המדובר הוא של:
A-FORCE ?
בלבד ? |
|
|
| Factor_X |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שאני אבין משהו,
מי שאחראי להצלחה של הקטע המדובר הוא של:
A-FORCE ?
בלבד ? |
אכן....
אמיר אפרגן עשה רמיקס ליהל
זה הכל |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Factor_X
אני לא בטוח שיהל עשה את האלבום הזה מתוך כוונה שלמה לעשות כסף...
אם זה היה המצב הוא היה יוצר אלבום פולאון סטנדרטי סטייל אסטריקס וכל הערסים היו קונים אותו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לא יעזור כלום, יהל הוא אחד המפיקים ובין הראשונים ששם את ישראל על המפה בסצינה העולמית. הרבה רואים בהפקות שלו קלאסיקות ואני מדבר על קטעים כמו
voyage, going up
וכו'
כל מקרה, הבן אדם שווה הערכה אחרי שהגיע לאן שהגיע...
אני אישית מעדיף קטעים יותר אקספרמנטליים שלו כמו
Butterfly |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שאני אבין משהו,
מי שאחראי להצלחה של הקטע המדובר הוא של:
A-FORCE ?
בלבד ? |
חיובי..... הטראק עצמו ממוצע+ אבל הרימיקס ש
A-Force
עשה... זה מה שארמין ניגן.. זה כנראה היה מיסלייבל שהוא רשם
Yahel Feat A-Force
כי זה בעצם רימיקס שלו..
ד"א אל תשכחו שהוא גם עומד מאחורי הווינל הפצצתי הזה:
A_Force-Atomic_Outbreak__Gravitational_Waves
שהוא קטע מממש ממש טוב |
|
|
|
|