return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים???? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by EternalMusic
הידרוייד סבבה והכל, מצליח, תותח, וכו אבל כמה שנים וכמה זמן הוא בסצינה?
יהל אולי מגעיל חלק ממכם אבל הוא הרבה זמן בתחום,
כמה יוצרים אנחנו מכירים שהיו תותחים ואחרי זה נעלמי אחרי תקופה, כאילו לא היו קיימים בכלל והפסיקו לדבר עליהם?


בקשר להיידרוייד
תלא חושב שהעובדה שהוא שיחרר טראק לפני חודש וחצי וכבר יש לו כזאת הצלחה אומרת משהו עליו?! דווקא בגלל שהוא חדש וכבר רשם מלא הישגים והצלחות!!

ושוב בקשר ליוצרים ששיחררו טראק או 2 ונעלמו - אני אומר לך שהוא לא כזה כי יש לו 15 קטעים מוחתמים ועוד הרבה הפתעות שכרגע מוקדם לדבר עליהם ואני לא הספקתי אפילו לשמוע את כולם
ככה שאני יכול להבטיח לך שהוא לא יעלם אחרי תקופה
Scorchio
שחר אתה לא אובייקטיבי כי אתה מדבר על חבר שלך

גם אני חושב שאיתי מאוד מוכשר ביצירות שלו
אבל עם כל הכבוד
אתה לא יכול להשוות אותו ליהל
יהל זה בנאדם שניגן בכל רחבי העולם והספיק להתערבב עם חברה ורמה של יוצרים שאנחנו יכולים רק לחלום עליה
עצם זה ש
Voyage
היה להיט היסטרי בשנת 2001 ונוגן כמעט בכל מסיבה\דיסק אפשרי
אחי זה לא סתם

איך זה נראה שאנחנו נגעלים מהיוצרים שבזכותם ישראל מוכרת?
כי עם כל הכבוד לתקליטנים טובים מאוד שיש בישראל
כששומעים ישראל חושבים פסיי טראנס
לא מקשרים את ישראל לפרוגרסיב או טרייבאל או אלקטרו
תראה אפילו מה רשום כאן בתיאור של הפורום של ישראל

Home of lots of good psy-trance.

לא יורקים לבאר שממנה שותים
EternalMusic
quote:
Originally posted by Scorchio
שחר אתה לא אובייקטיבי כי אתה מדבר על חבר שלך

גם אני חושב שאיתי מאוד מוכשר ביצירות שלו
אבל עם כל הכבוד
אתה לא יכול להשוות אותו ליהל
יהל זה בנאדם שניגן בכל רחבי העולם והספיק להתערבב עם חברה ורמה של יוצרים שאנחנו יכולים רק לחלום עליה
עצם זה ש
Voyage
היה להיט היסטרי בשנת 2001 ונוגן כמעט בכל מסיבה\דיסק אפשרי
אחי זה לא סתם

איך זה נראה שאנחנו נגעלים מהיוצרים שבזכותם ישראל מוכרת?
כי עם כל הכבוד לתקליטנים טובים מאוד שיש בישראל
כששומעים ישראל חושבים פסיי טראנס
לא מקשרים את ישראל לפרוגרסיב או טרייבאל או אלקטרו
תראה אפילו מה רשום כאן בתיאור של הפורום של ישראל

Home of lots of good psy-trance.

לא יורקים לבאר שממנה שותים


בדיוק
DjChook
quote:
Originally posted by Scorchio

לא יורקים לבאר שממנה שותים


אחד המשפטים

תכלס זה מסכם את כל הנאמר
אם אנשים מהעולם אוהבים ד'יגיים מישראל זה רק מוסיף לנו כבוד

ומבחינתי שינגן מוזיקה הכי מגעילה בעולם, מספיק לי שהוא מרגש
איזה אמריקאי אחד, זה מספיק
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
שחר אתה לא אובייקטיבי כי אתה מדבר על חבר שלך

גם אני חושב שאיתי מאוד מוכשר ביצירות שלו
אבל עם כל הכבוד
אתה לא יכול להשוות אותו ליהל
יהל זה בנאדם שניגן בכל רחבי העולם והספיק להתערבב עם חברה ורמה של יוצרים שאנחנו יכולים רק לחלום עליה
עצם זה ש
Voyage
היה להיט היסטרי בשנת 2001 ונוגן כמעט בכל מסיבה\דיסק אפשרי
אחי זה לא סתם

איך זה נראה שאנחנו נגעלים מהיוצרים שבזכותם ישראל מוכרת?
כי עם כל הכבוד לתקליטנים טובים מאוד שיש בישראל
כששומעים ישראל חושבים פסיי טראנס
לא מקשרים את ישראל לפרוגרסיב או טרייבאל או אלקטרו
תראה אפילו מה רשום כאן בתיאור של הפורום של ישראל

Home of lots of good psy-trance.

לא יורקים לבאר שממנה שותים


שמע
אני אובייקטיבי מאד תיודע למה?
אני מכיר עוד יוצרים שאפילו שיחררו קטעים ווואלה אני אומר לך תכלס זה קטעים בקטנה....לא קטעים שאני יבוא ויתלהב מהם
אבל כששמעתי את
BURN PROOF
ישר נדלקתי ועובדה ששמתי אותו בסט שלי

ואיתי בטוח לא הולך לקרוא תטרד הזה ככה שזה לא התחנפות או משו
תמבין

ותעשה טובה תיודע כמה זמרים ישראלים יש לנו שעושים סיבוב הופעות בחו"ל ? סאבלימינל והצל ומוקי ודנידין ועמו כל אלה
אתה תלך ולפורומים ותפרגן להם?
לא!
כי אתה לא אוהב את מה שהם עושים
וכנ"ל אני

וסבבה שיהל ניגן בעולם תאמין לי שאני חרשתי על וויאג' ואני יודע שהוא היה גם ב
MAGIK 6
ועשה רעש
אנלא מכחיש

אבל אל תשכח שיהל לא יוצר מהיום!!
ואיתי רק התחיל השנה!!
מי כמוך יודע שדיג'יי לא יכול בחודש וחצי שיש לו טראק משוחרר להגיע לנגן בכל מקום בעולם
ביחוד במקרה של איתי שאין לו ציוד אפילו
תאמין לי שבזמן שהיה ליהל אני מאמין שאיתי יצליח להגיע להישגים יותר גדולים
וזה לא כי אני מזלזל ביהל
זה פשוט כי אני יודע שלאיתי יש כישרון
ושוב הוא לא הולך לקרוא תטרד בטח אז זה לא התחנפות
Scorchio
טוב עזוב אתה מערבב שני דברים שונים לגמרי
אני לא מדבר על השוואת איכויות מוזיקליות של יהל מול יוצרים אחרים
אני מדבר על מה שהבנאדם עשה בפועל למען המדינה וזה המון
אתה לא יכול להכחיש את זה
וזהו פשוט תן כבוד
m0sh
Voyage
ההפקה הכי טובה אי פעם מתוצרת כחול לבן...לדעתי
UltraWave
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דווקא כן קראתי יש מצחיק חחחח קיצר.....באמת אי אפשר להשוות אותי ליהל כי יהל עשה דברים שאני לא יודע אם אני יגיע אליהם אי פעם אני מקווה שכן אלב בינתיים אני לא מתקרב לרמת ההישגים מה שכן אני גם חושב שהדיסק שלו זוועה ויש דבר אחד שמעצבן אותי בסצנה וזה שמעריכים יוצרים בגלל יצירות עבר שלהם ולדעתי זה בולשיט.....כמו שאני חושב שהיום אבוב אנד ביונד הם זבל ופעם הם היו תותחים....יעני לא יודע לדעתי לא מגיע לו קרדיט על הדיסק הזה.....בטח שלי לא מגיע יותר קרדיט ממנו כי כמו שמישהו אמר פה

Voyage

זו אולי ההפקה הישראלית הכי טובה אי פעם! לא אולי! בטוח!
על זה הוא מקבל ממני את כל הקרדיט הכללללללללללללללללללללללללללללללללללללל!

אני מאוד מקווה שהוא יחזור לעצמו כי זה כבר לא עניין של טעם הדיסק הזה פשוט גרוע מבחינת סאונד לפחות הוא נשמע זול בטירוף והמלודיות והכל נשמע כמו הנצחונות של פעם.....

ב"ה הוא יחזור לעשות את הדברים של פעם או משהו חדש אבל האלבום הזה לטעמי אכזבת השנה.....לעומת זאת איי פורס חייה רעה יוצר מלך!
markfeldman
לדעתי היצירה הישראלית הכי טובה אי פעם

שייכת לצמד:

SPOILED AND ZIGO - MORE AND MORE
m0sh
ידעתי שמישהו יגיד את זה
ואכן זה גם יצירה גדולה...המון זמן לא שמעתי אותה
האינסטרומנטל שולט

Shahar
more and more
לא היה של
dj jurgen?

וכן זה בנזונה

איתי זוכר איך התלהבנו מזה פעם?
markfeldman
היה להם גם רמיקס ל-

CHARLIE BROWN - ...

quote:
more and more
לא היה של
dj jurgen?


אתה מתכוון ל-

HIGHER AND HIGHER
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement