|
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים???? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
הידרוייד סבבה והכל, מצליח, תותח, וכו אבל כמה שנים וכמה זמן הוא בסצינה?
יהל אולי מגעיל חלק ממכם אבל הוא הרבה זמן בתחום,
כמה יוצרים אנחנו מכירים שהיו תותחים ואחרי זה נעלמי אחרי תקופה, כאילו לא היו קיימים בכלל והפסיקו לדבר עליהם? |
בקשר להיידרוייד
תלא חושב שהעובדה שהוא שיחרר טראק לפני חודש וחצי וכבר יש לו כזאת הצלחה אומרת משהו עליו?! דווקא בגלל שהוא חדש וכבר רשם מלא הישגים והצלחות!!
ושוב בקשר ליוצרים ששיחררו טראק או 2 ונעלמו - אני אומר לך שהוא לא כזה כי יש לו 15 קטעים מוחתמים ועוד הרבה הפתעות שכרגע מוקדם לדבר עליהם ואני לא הספקתי אפילו לשמוע את כולם
ככה שאני יכול להבטיח לך שהוא לא יעלם אחרי תקופה |
|
|
| Scorchio |
שחר אתה לא אובייקטיבי כי אתה מדבר על חבר שלך
גם אני חושב שאיתי מאוד מוכשר ביצירות שלו
אבל עם כל הכבוד
אתה לא יכול להשוות אותו ליהל
יהל זה בנאדם שניגן בכל רחבי העולם והספיק להתערבב עם חברה ורמה של יוצרים שאנחנו יכולים רק לחלום עליה
עצם זה ש
Voyage
היה להיט היסטרי בשנת 2001 ונוגן כמעט בכל מסיבה\דיסק אפשרי
אחי זה לא סתם
איך זה נראה שאנחנו נגעלים מהיוצרים שבזכותם ישראל מוכרת?
כי עם כל הכבוד לתקליטנים טובים מאוד שיש בישראל
כששומעים ישראל חושבים פסיי טראנס
לא מקשרים את ישראל לפרוגרסיב או טרייבאל או אלקטרו
תראה אפילו מה רשום כאן בתיאור של הפורום של ישראל
Home of lots of good psy-trance.
לא יורקים לבאר שממנה שותים |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שחר אתה לא אובייקטיבי כי אתה מדבר על חבר שלך
גם אני חושב שאיתי מאוד מוכשר ביצירות שלו
אבל עם כל הכבוד
אתה לא יכול להשוות אותו ליהל
יהל זה בנאדם שניגן בכל רחבי העולם והספיק להתערבב עם חברה ורמה של יוצרים שאנחנו יכולים רק לחלום עליה
עצם זה ש
Voyage
היה להיט היסטרי בשנת 2001 ונוגן כמעט בכל מסיבה\דיסק אפשרי
אחי זה לא סתם
איך זה נראה שאנחנו נגעלים מהיוצרים שבזכותם ישראל מוכרת?
כי עם כל הכבוד לתקליטנים טובים מאוד שיש בישראל
כששומעים ישראל חושבים פסיי טראנס
לא מקשרים את ישראל לפרוגרסיב או טרייבאל או אלקטרו
תראה אפילו מה רשום כאן בתיאור של הפורום של ישראל
Home of lots of good psy-trance.
לא יורקים לבאר שממנה שותים |
בדיוק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא יורקים לבאר שממנה שותים
|
אחד המשפטים
תכלס זה מסכם את כל הנאמר
אם אנשים מהעולם אוהבים ד'יגיים מישראל זה רק מוסיף לנו כבוד
ומבחינתי שינגן מוזיקה הכי מגעילה בעולם, מספיק לי שהוא מרגש
איזה אמריקאי אחד, זה מספיק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שחר אתה לא אובייקטיבי כי אתה מדבר על חבר שלך
גם אני חושב שאיתי מאוד מוכשר ביצירות שלו
אבל עם כל הכבוד
אתה לא יכול להשוות אותו ליהל
יהל זה בנאדם שניגן בכל רחבי העולם והספיק להתערבב עם חברה ורמה של יוצרים שאנחנו יכולים רק לחלום עליה
עצם זה ש
Voyage
היה להיט היסטרי בשנת 2001 ונוגן כמעט בכל מסיבה\דיסק אפשרי
אחי זה לא סתם
איך זה נראה שאנחנו נגעלים מהיוצרים שבזכותם ישראל מוכרת?
כי עם כל הכבוד לתקליטנים טובים מאוד שיש בישראל
כששומעים ישראל חושבים פסיי טראנס
לא מקשרים את ישראל לפרוגרסיב או טרייבאל או אלקטרו
תראה אפילו מה רשום כאן בתיאור של הפורום של ישראל
Home of lots of good psy-trance.
לא יורקים לבאר שממנה שותים |
שמע
אני אובייקטיבי מאד תיודע למה?
אני מכיר עוד יוצרים שאפילו שיחררו קטעים ווואלה אני אומר לך תכלס זה קטעים בקטנה....לא קטעים שאני יבוא ויתלהב מהם
אבל כששמעתי את
BURN PROOF
ישר נדלקתי ועובדה ששמתי אותו בסט שלי
ואיתי בטוח לא הולך לקרוא תטרד הזה ככה שזה לא התחנפות או משו
תמבין
ותעשה טובה תיודע כמה זמרים ישראלים יש לנו שעושים סיבוב הופעות בחו"ל ? סאבלימינל והצל ומוקי ודנידין ועמו כל אלה
אתה תלך ולפורומים ותפרגן להם?
לא!
כי אתה לא אוהב את מה שהם עושים
וכנ"ל אני
וסבבה שיהל ניגן בעולם תאמין לי שאני חרשתי על וויאג' ואני יודע שהוא היה גם ב
MAGIK 6
ועשה רעש
אנלא מכחיש
אבל אל תשכח שיהל לא יוצר מהיום!!
ואיתי רק התחיל השנה!!
מי כמוך יודע שדיג'יי לא יכול בחודש וחצי שיש לו טראק משוחרר להגיע לנגן בכל מקום בעולם
ביחוד במקרה של איתי שאין לו ציוד אפילו
תאמין לי שבזמן שהיה ליהל אני מאמין שאיתי יצליח להגיע להישגים יותר גדולים
וזה לא כי אני מזלזל ביהל
זה פשוט כי אני יודע שלאיתי יש כישרון
ושוב הוא לא הולך לקרוא תטרד בטח אז זה לא התחנפות |
|
|
| Scorchio |
טוב עזוב אתה מערבב שני דברים שונים לגמרי
אני לא מדבר על השוואת איכויות מוזיקליות של יהל מול יוצרים אחרים
אני מדבר על מה שהבנאדם עשה בפועל למען המדינה וזה המון
אתה לא יכול להכחיש את זה
וזהו פשוט תן כבוד |
|
|
| m0sh |
Voyage
ההפקה הכי טובה אי פעם מתוצרת כחול לבן...לדעתי |
|
|
| UltraWave |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דווקא כן קראתי יש מצחיק חחחח קיצר.....באמת אי אפשר להשוות אותי ליהל כי יהל עשה דברים שאני לא יודע אם אני יגיע אליהם אי פעם אני מקווה שכן אלב בינתיים אני לא מתקרב לרמת ההישגים מה שכן אני גם חושב שהדיסק שלו זוועה ויש דבר אחד שמעצבן אותי בסצנה וזה שמעריכים יוצרים בגלל יצירות עבר שלהם ולדעתי זה בולשיט.....כמו שאני חושב שהיום אבוב אנד ביונד הם זבל ופעם הם היו תותחים....יעני לא יודע לדעתי לא מגיע לו קרדיט על הדיסק הזה.....בטח שלי לא מגיע יותר קרדיט ממנו כי כמו שמישהו אמר פה
Voyage
זו אולי ההפקה הישראלית הכי טובה אי פעם! לא אולי! בטוח!
על זה הוא מקבל ממני את כל הקרדיט הכללללללללללללללללללללללללללללללללללללל!
אני מאוד מקווה שהוא יחזור לעצמו כי זה כבר לא עניין של טעם הדיסק הזה פשוט גרוע מבחינת סאונד לפחות הוא נשמע זול בטירוף והמלודיות והכל נשמע כמו הנצחונות של פעם.....
ב"ה הוא יחזור לעשות את הדברים של פעם או משהו חדש אבל האלבום הזה לטעמי אכזבת השנה.....לעומת זאת איי פורס חייה רעה יוצר מלך! |
|
|
| markfeldman |
לדעתי היצירה הישראלית הכי טובה אי פעם
שייכת לצמד:
SPOILED AND ZIGO - MORE AND MORE |
|
|
| m0sh |
ידעתי שמישהו יגיד את זה
ואכן זה גם יצירה גדולה...המון זמן לא שמעתי אותה
האינסטרומנטל שולט |
|
|
| Shahar |
more and more
לא היה של
dj jurgen?
וכן זה בנזונה
איתי זוכר איך התלהבנו מזה פעם? |
|
|
| markfeldman |
היה להם גם רמיקס ל-
CHARLIE BROWN - ...
| quote: | more and more
לא היה של
dj jurgen? |
אתה מתכוון ל-
HIGHER AND HIGHER |
|
|
|
|