return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים???? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
שחר אתה בן אדם כזה מעצבן!!!
אני לא מאמין שאתה בן 19
למה אתה לא יכול לקבל דעות של אחרים ואתה חייב להגיב על כל דבר
מתי תתבגר?

ומה אתה משווה את איתי ליהל
שתי סגנונות שונים בכלל
אין לי כלום נגד איתי ויש לו יצירות טובות אבל שאיתי יעשה משהו ברמה של
וויג' או אינטלג'נט לייף
תקשר אליי


מי לא קיבל תדעה שך?
חחחחח למי כפת מהדעה שך בכלל שאני יתלבט אם לקבל אותה או לא?
תגיד מה בראש שך
אני רק אמרתי את דעתי
לא שולל תדעה שך
ולא מקבל אותה
היא פשוט לא מעניינת אותי
תגיד מה בזין שך אם בראש שלי להגיב אני יגיב גם בלי להסכים עם זה

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מה אתה מכניס את איתי לעניין?
איפה איתי ואיפה יהל מבחינת מוניטין ?
זה שאיתי יוצר מעולה, ולדעתך וכנראה לדעת אחרים גם יותר טוב מיהל, לא אומר שיהל אפס...

יובל סתם הכניס שמות...לפי מה שאני ראיתי פה לא אתה ולא הוא מבינים יותר מידי בפסיכודלי, ככה שאתם סתם זורקים דברים לאוויר...

עכשיו לא אמרתי שכתבתי דברים על פרובספוט...
אבל ברגע שמישהו יגיד דברים כאלו, כמו שיצא לי להכיר אותך, אתה ישר תקפוץ ותגן עליו כאילו הוא מלך ועליו אסור לרדת...

ותרגע שחר..
אני לא עשיתי עליך פוזות ,אז תשאיר את זה ככה שזה לא יהיה ההפך
אני מגיל 8 שמעתי מוזיקה אלקטרונית, גם אם אז קראתי לזה אסיד ולא הייתי יודע איך קוראים ליוצר...
זה שאתה מבוגר ממני לא עושה אותך אלוהים, אז בבקשה פוזות לא עלי...


מי שהתחיל לדבר על איתי היה יובל קודם כל
ואיתי שיחרר טראק ראשון לפני חודש וקצת!!!!! מה אתה מצפה שיהיה לו מוניטין כמו יהל!?
אתה רוצה שנשים כסף על המוניטין של איתי בעוד שנה ועל המוניטין של יהל?!
למה אני יכול להתחייב לך שאיתי יהיה יותר גבוה
אתה יודע בכלל מה מדברים עליו בפורומים?
אתה יודע שבפורום של נקסט אנשים אמרו שהם מתים שנקסט יביאו את
Hydroid?
וכל זה אחרי בסה"כ חודש וחצי שהוא הוציא טראק?
תיכול לדמיין מה יהיה בעוד שנה?!
חלאס לדבר באוויר
וסבבה ששמעת מוזיקה אלקטרונית גם אני שמעתי מגיל כזה ועוד עכשיו יש מולי את האוספים של
Dragon Fly
ואפילו
House of Agnosia
למי שזוכר תתקופה היפה הזאת
תרוצה עוד הוכחות ששמעתי מגיל צעיר מוזיקה אלקטרונית?

ומי שהתחיל עם הפוזות זה אתה "אתה לא מכיר קטעים של יהל" פחחחחחחח למה אתה היחיד ששמע אותו?
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
מי לא קיבל תדעה שך?
חחחחח למי כפת מהדעה שך בכלל שאני יתלבט אם לקבל אותה או לא?
תגיד מה בראש שך
אני רק אמרתי את דעתי
לא שולל תדעה שך
ולא מקבל אותה
היא פשוט לא מעניינת אותי
תגיד מה בזין שך אם בראש שלי להגיב אני יגיב גם בלי להסכים עם זה



מי שהתחיל לדבר על איתי היה יובל קודם כל
ואיתי שיחרר טראק ראשון לפני חודש וקצת!!!!! מה אתה מצפה שיהיה לו מוניטין כמו יהל!?
אתה רוצה שנשים כסף על המוניטין של איתי בעוד שנה ועל המוניטין של יהל?!
למה אני יכול להתחייב לך שאיתי יהיה יותר גבוה
אתה יודע בכלל מה מדברים עליו בפורומים?
אתה יודע שבפורום של נקסט אנשים אמרו שהם מתים שנקסט יביאו את
Hydroid?
וכל זה אחרי בסה"כ חודש וחצי שהוא הוציא טראק?
תיכול לדמיין מה יהיה בעוד שנה?!
חלאס לדבר באוויר
וסבבה ששמעת מוזיקה אלקטרונית גם אני שמעתי מגיל כזה ועוד עכשיו יש מולי את האוספים של
Dragon Fly
ואפילו
House of Agnosia
למי שזוכר תתקופה היפה הזאת
תרוצה עוד הוכחות ששמעתי מגיל צעיר מוזיקה אלקטרונית?

ומי שהתחיל עם הפוזות זה אתה "אתה לא מכיר קטעים של יהל" פחחחחחחח למה אתה היחיד ששמע אותו?


OGM :)

ושחר רציני.. חלאס לתקוף את יהל
הבהרת תנקודה שאתה שונא אותו..
Shahar
quote:
Originally posted by skelz
OGM :)

ושחר רציני.. חלאס לתקוף את יהל
הבהרת תנקודה שאתה שונא אותו..


מזה
OGM?
ואנלא תוקף אני אומר את דעתי מי שזה לא מתאים לו בעיה שלו
בשביל זה יש דיון
מה רצית שאני יגיד רק מה שאנשים רוצים לשמוע?
זאת דעתי לא יעזור לא אוהב אותו זהו
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
מי שהתחיל לדבר על איתי היה יובל קודם כל
ואיתי שיחרר טראק ראשון לפני חודש וקצת!!!!! מה אתה מצפה שיהיה לו מוניטין כמו יהל!?
אתה רוצה שנשים כסף על המוניטין של איתי בעוד שנה ועל המוניטין של יהל?!
למה אני יכול להתחייב לך שאיתי יהיה יותר גבוה
אתה יודע בכלל מה מדברים עליו בפורומים?
אתה יודע שבפורום של נקסט אנשים אמרו שהם מתים שנקסט יביאו את
Hydroid?
וכל זה אחרי בסה"כ חודש וחצי שהוא הוציא טראק?
תיכול לדמיין מה יהיה בעוד שנה?!
חלאס לדבר באוויר
וסבבה ששמעת מוזיקה אלקטרונית גם אני שמעתי מגיל כזה ועוד עכשיו יש מולי את האוספים של
Dragon Fly
ואפילו
House of Agnosia
למי שזוכר תתקופה היפה הזאת
תרוצה עוד הוכחות ששמעתי מגיל צעיר מוזיקה אלקטרונית?

ומי שהתחיל עם הפוזות זה אתה "אתה לא מכיר קטעים של יהל" פחחחחחחח למה אתה היחיד ששמע אותו?


אני מדבר על עכשיו ולא על עוד שנה..
אני מעריך את איתי ומקווה לו רק טוב ושרק יצליח..
ושיעקוף את יהל, את טייסטו ואת ארמין מבחינתי..
אז אם אתה גם שמעת מוזיקה מסוג צעיר אז מה הקטע של "שאני שמעתי את הטראקים האלו אתה עוד לא עברת בר מצווה", כאילו אתה פה איזה סבא...
גדול ממני ב3 שנים בלחץ...
לא ביקשתי שום הוכחה ששמעת מוזיקה מגיל צעיר, אם שמעת - מה טוב..
הדבר היחיד שביקשתי זה שפסיק לעשות פוזות פה על אנשים, אתה לא מרשים אף אחד עם ההתנהגות הזאת...
אני אמרתי שאתה בקושי מכיר קטעים של יהל, ככה זה נראה לפחות אם אתה שופט ככה יוצר ואומר שהוא אפס בגלל ששמעת אולי טראק אחד או שתיים שלו שהם לא הפכו לקלאסיקות...

אה כן, אתה בעצמך אמרת שאתה לא מתחבר לפסיי טראנס ולא שומע כמעט פסיי טראנס...אז הפעם גם דפקת את עצמך...
Scorchio
בואנה אני קראתי פה כמה תגובות ואני פשוט לא מאמין
אחרי שקראתי את כל זה מה הפלא שהמצב בישראל כזה גרוע מבחינת איכות של מסיבות
על מה לכול הרוחות אתם מדברים
הבנאדם הזה עוד יצר מוזיקה לפני שרבים ממכם עוד ידעו בכלל מה זה טראנס, הוא זכה להופיע לצד הגדולים בעולם ביניהם טייסטו וארמין ופרי קורסן וניגן בפסטיבלים גדולים בכל רחבי העולם
הוא זכה שקטעים שלו ינוגנו על ידי אומנים כמוהם
Yahel - Devotion [Armin Van Buuren Remix]
היה אחד קטעי הטראנס שנשמעו הכי הרבה בשנת 2000

אז קודם כל תנו כבוד לאחד מהיוצרים שבאמת שם את ישראל על המפה
skelz
מילה
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני מדבר על עכשיו ולא על עוד שנה..
אני מעריך את איתי ומקווה לו רק טוב ושרק יצליח..
ושיעקוף את יהל, את טייסטו ואת ארמין מבחינתי..
אז אם אתה גם שמעת מוזיקה מסוג צעיר אז מה הקטע של "שאני שמעתי את הטראקים האלו אתה עוד לא עברת בר מצווה", כאילו אתה פה איזה סבא...
גדול ממני ב3 שנים בלחץ...
לא ביקשתי שום הוכחה ששמעת מוזיקה מגיל צעיר, אם שמעת - מה טוב..
הדבר היחיד שביקשתי זה שפסיק לעשות פוזות פה על אנשים, אתה לא מרשים אף אחד עם ההתנהגות הזאת...
אני אמרתי שאתה בקושי מכיר קטעים של יהל, ככה זה נראה לפחות אם אתה שופט ככה יוצר ואומר שהוא אפס בגלל ששמעת אולי טראק אחד או שתיים שלו שהם לא הפכו לקלאסיקות...

אה כן, אתה בעצמך אמרת שאתה לא מתחבר לפסיי טראנס ולא שומע כמעט פסיי טראנס...אז הפעם גם דפקת את עצמך...


קרא את זה ותגיד לי מי עושה פוזות

quote:
Originally posted by KrazyDJs
ועכשיו זה פתאום נהיה אפשרי להגיד על אומן שאתה בקושי מכיר


בגלל זה הגבתי לך מה שהגבתי
עכשיו תמבין מי התחיל עם הפוזות?

מאיפה לך אם שמעתי טראקים שלו או לא? שמעתי מספיק טראקים שלו בשביל לדעת איך הוא
ולפני שתפותח תפה תברר.
KrazyDJs
סבבה, צודק...אני התחלתי עם כל העניין, מצטער.
DjChook
שחר, עד שהגיע תגובה עניינית מצד צח אתה לא מגיב עליה
ו OGM זה אם אני לא טועה של צ'ופי, לא ?

בכל מקרה, שחר, אתה כזה צעיר שזה משהו מפחיד
ממש בוגר לשפוט מישהו לפי השנה הראשונה שלו

גם יהל בשנה הראשונה שלו היה "הבטחה מטורפת" שרצה בכלללל העולם

הבעיה זה אחרי 5 שנים לשמור על הרמה!!!

ככה בוחנים משהו

זה פשוט לא יאמן איך אתה ועוד רבים כל הזמן "מתאכזבים" מאמנים שנחשבים למיושנים (ראה ערך טיאסטו)...
sh33p
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אני קראתי פה כמה תגובות ואני פשוט לא מאמין
אחרי שקראתי את כל זה מה הפלא שהמצב בישראל כזה גרוע מבחינת איכות של מסיבות
על מה לכול הרוחות אתם מדברים
הבנאדם הזה עוד יצר מוזיקה לפני שרבים ממכם עוד ידעו בכלל מה זה טראנס, הוא זכה להופיע לצד הגדולים בעולם ביניהם טייסטו וארמין ופרי קורסן וניגן בפסטיבלים גדולים בכל רחבי העולם
הוא זכה שקטעים שלו ינוגנו על ידי אומנים כמוהם
Yahel - Devotion [Armin Van Buuren Remix]
היה אחד קטעי הטראנס שנשמעו הכי הרבה בשנת 2000

אז קודם כל תנו כבוד לאחד מהיוצרים שבאמת שם את ישראל על המפה

WORD!!!!

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר, עד שהגיע תגובה עניינית מצד צח אתה לא מגיב עליה
ו OGM זה אם אני לא טועה של צ'ופי, לא ?

בכל מקרה, שחר, אתה כזה צעיר שזה משהו מפחיד
ממש בוגר לשפוט מישהו לפי השנה הראשונה שלו

גם יהל בשנה הראשונה שלו היה "הבטחה מטורפת" שרצה בכלללל העולם

הבעיה זה אחרי 5 שנים לשמור על הרמה!!!

ככה בוחנים משהו

זה פשוט לא יאמן איך אתה ועוד רבים כל הזמן "מתאכזבים" מאמנים שנחשבים למיושנים (ראה ערך טיאסטו)...


בקשר לתגובה של צח פשוט לא רציתי להתחיל עוד ויכוח שאנשים כמוך לא יגידו שאני מתווכח סתם ואני לא יכחיש שגם אני אהבתי את וויאג' ואינטלג'נט לייף
אבל זהו!
וכל הכבוד שארמין עשה לזה רמיקס
פול אוקנפולד עשה רמיקס למדונה ולהומו ההוא
אהה ג'סטין טימברלייק
ארמין אולי ראה שלמלודיה יש פוטנציאל והלך על זה

ובקשר ל"לא שופטים לפי שנה ראשונה" אתה מתכוון לאיתי?
כי אם כן זה בכלל לא קשור לשנה
יש אמנים שמשחררים טראק או 2 בשנה
ולאיתי יש 15 קטעים שזה אינדיקציה מספיקה כדי לקבוע שהוא מוכשר לא?!
וסתם בשביל שתדע גם לטראקים של איתי אמנים מפורסמים עשו רמיקס
Ava Mea \ Markus Schulz
ויש עוד דברים בדרך ששמעתי ממנו ואי אפשר לספר
ואפילו אי אפשר להגיד שהוא בשנה הראשונה שלו!!! אמרתי כבר שהשיחרור הראשון שלו היה בלחץ לפני חודש וחצי!! ותראה איזה הישגים
ואני יכול להבטיח לך שיש עוד הישגים ששמעתי עליהם ואי אפשר לדבר עליהם
אז אתה בא להגיד לי שלא שופטים לפי שנה ראשונה?!?!
(כל זה בתנאי שכשאמרת "לא שופטים לפי שנה ראשונה" זה היה בהקשר לאיתי)
EternalMusic
כמה אתם יכולים לזיין בשכל :)
כל אחד שומע את מה שהוא אוהב ובזה נגמר הסיפור.
אבל אם מדברים על זה,
איך אפשר להשוות שני יוצרים כמו יהל או הידרוייד?
לכל אחד יש סגנון אחר משלו, ואם אתה לא אוהב את אחד הסגנונות ואת השני זה לא אומר דווקא שהשני טוב יותר... למרות שככה מתקבל לחשוב בטבעיות...
ואני מסכים עם מה שאמרו מקודם,
הידרוייד סבבה והכל, מצליח, תותח, וכו אבל כמה שנים וכמה זמן הוא בסצינה?
יהל אולי מגעיל חלק ממכם אבל הוא הרבה זמן בתחום,
כמה יוצרים אנחנו מכירים שהיו תותחים ואחרי זה נעלמי אחרי תקופה, כאילו לא היו קיימים בכלל והפסיקו לדבר עליהם?

קיצר :)
שיהיה לכולנו שבוע טוב חבר'ה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement