return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
איך נותנים ליהל להוציא עוד דיסקים???? (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
מי זה
g&m project
בכלל
עזבו שהם עושים אותו דבר האיכות סאונד שלהם מאפן

זה מצחיק יובל שאתה מזכיר את כל ילדי גיטלמן
אני אישית דווקא פחות מתלהב מהם

Hydroid
עשה שיר ממש טוב אבל אני לא ישפוט כי לא שמעתי מספיק יצירות שלו

Redmark
Immoral Monkeys

השיר ש
redmark
הוציא הראשון הזכיר יותר מידי שיר מפורסם מאד...

immoral monkeys
אני מכיר אחד מהם שהוא גבר ,אבל אני לא מתחבר לסגנון
YuVaL
חחחחחחחחח

Zygota?

לאיזה קטע זה דומה בדיוק?... לא יודע לפעמים אנשים מחברים דברים ממש לא קשורים
הקטע הזה הוא 100% אוריג'ינל של קוב.
skelz
מוש אני חולק על דעתך לגביי G&M Project
מאחורי ההרכב עומד אדם.. שנקרא ירון מרטינז
תשאל יוצרים, והם יגידו לך שהוא מאוד מוכשר
לגביי איכות סאונד, תלוי בויניל

וכמו שיובל אמר.. יש הרבה אנשים שעושים תעבודה השחורה
גיטלמן.. הוא שם, מותג, לא יותר מזה
הטאלנט האמיתי מאחוריו הוא ירון

EDIT

ולפי דעתי כל הויכוח הזה הוא דיי סתמי
אין אופציה למדוד את מידת הכישרון של אמן מסויים ולקבוע מי יותר טוב
לפי דעתי עידן רייכל גם אחד היוצרים הכי מוכשרים
אבל זו דעתי..
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
שמע אורן.....
אם אתה אומר שהוא היוצר הכי טוב בישראל ברור שאני יעשה הכללות
כי לא אמרת שהוא היוצר פסיי הכי טוב שיש בישראל , אלה דברת על יוצרים בכללי.. וברגע שאתה מדבר עליהם בכללי ברור שאני יעשה הכללה.....

וקובי מסחרי?, אימוראל מסחריים?
איפה נשמע דבר כזה
עוד שניה גם תגיד שלאסגו זה מחתרתי?!?
WHAT THE ?...


אתה הכנסת לי מילים לפה ואמרת שאני מקטלג אותו כאמן פסיי טראנס ביחד עם ג'יאמאס ואינפקטד.
ולכן נאמר מה שנאמר.

אימוראל מונקיז מסחריים ..

אתה צריך להבין שהגדרה של דבר מסחרי הי הרבה יותר מורכבת ובמקרה הזה
שאתה לא עושה קטע מאהבה ועמתיק מאחר..
זה גם נחשב מסחרי..

שאתה עושה
rip off
למלודי של
rockin
אז לקטע יוצאת הנשמה..

ואני לא מבין מה אתה מתפלא כ"כ.. הרבה קטעים מלודיים ובמיוחד הארד טראנס
הם קטעים מסחריים.. כמובן שיש יוצאים מהכלל אבל לא כאן..

quote:
Originally posted by YuVaL
ואורן, אתה נורא מצחיק בקשר לקטע של "שומעים שזה יצירה של יהל לפי הסאונד".. אז מה... אז בגלל שהוא משתמש באותם סאמפלים כל הזמן זה אומר שהוא עצמו הפיק את הקטע הזה?
תסתכל על ארמין...
The Sound Of Goodbye
מי הכין את הקטע הזה?, רז ניצן.. אבל זה יצא על השם של ארמין


זה לא שימוש בסמפלים זה הבנייה השלמה של הקטע..
נו מה אני נולדתי אתמול??
--

בזכות מי אתה יודע על הקטע
של רז ניצן וארמין?

יפה.. בזכותי.

וזה לא בכלל לא מדויק.. ארמין כן עשה תקטע..
רז הכין גרסת ווקאל בשלב מאוחר יותר של ההפקה
והיא שולבה מאוחר יותר

ואז הם עבדו ביחד על
dust wav
וכו..

יבוא יום ואתה תלמד :)
YuVaL
אורן..... אני ידעתי על רז ניצן עוד הרבה לפני שאתה רשמת את הכתבה הזאת
ותשאל את קוב אם אתה רוצה... אתה לא חדשת לי עולמות שם
אני קיטלגתי את יהל עם פסיי טראנס כי ככה אני מכיר את זה
אני לא נכנס לג'אנרים של פסיי לכן אני לא יכול להגיד לך במדויק איזה סגנון יהל יוצר.. ות'אמת זה לא כ"כ משנה

אם אתה מדבר על
Angels Secrets
אז אני מסכים איתך לגמרי... ריפ אופפ לגמרי של רוקין
אבל יש להם עוד כמה קטעים שעוד לא שמעת אותם... קטעים ממש ממש טובים, מקוריים, איכותיים עם סאונד ממש ממכר ואיכותי..

אז אל תשפוט כ"כ מהר.. תן להם זמן לכל אומן לוקח קצת זמן להתפתח ולפתח סגנון ייחודי משלו.

אני אישית לא רואה הארד טראנס כמסחרי.. אני לא יודע גם מה ההגדרה שלך של מסחרי לכן אין לי מושג על מה אתה מדבר....

וד"א - זה שרז ניצן אומר לך שאחר"כ הוא עבד עם ארמין על הווקאל שהוא כתב...
אל תאמין לכל דברים שאומרים לך אורן...
Shahar
טוב לא הסתכלתי על כל הטרד אבל רק למי שיש ספק
Hydroid
אוכל את יהל ומחרבן עליו!!

מי זה יהל האפס הזה בכלל????? פחחחחחחחחחחחח
ו
Hydroid
לא קשור לרוברט בכלל
אז חלאס לזיין תשכל מוש או מי שאמר את זה
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
אורן..... אני ידעתי על רז ניצן עוד הרבה לפני שאתה רשמת את הכתבה הזאת
ותשאל את קוב אם אתה רוצה... אתה לא חדשת לי עולמות שם
אני קיטלגתי את יהל עם פסיי טראנס כי ככה אני מכיר את זה
אני לא נכנס לג'אנרים של פסיי לכן אני לא יכול להגיד לך במדויק איזה סגנון יהל יוצר.. ות'אמת זה לא כ"כ משנה

אם אתה מדבר על
Angels Secrets
אז אני מסכים איתך לגמרי... ריפ אופפ לגמרי של רוקין
אבל יש להם עוד כמה קטעים שעוד לא שמעת אותם... קטעים ממש ממש טובים, מקוריים, איכותיים עם סאונד ממש ממכר ואיכותי..

אז אל תשפוט כ"כ מהר.. תן להם זמן לכל אומן לוקח קצת זמן להתפתח ולפתח סגנון ייחודי משלו.

אני אישית לא רואה הארד טראנס כמסחרי.. אני לא יודע גם מה ההגדרה שלך של מסחרי לכן אין לי מושג על מה אתה מדבר....

וד"א - זה שרז ניצן אומר לך שאחר"כ הוא עבד עם ארמין על הווקאל שהוא כתב...
אל תאמין לכל דברים שאומרים לך אורן...



יובל לא נראה לך מגוחך להמשיך לטחון את זה?
אתה מחפש להצטדק?

שוב אתה משנה את מה שאמרתי... איפה הבנת הנקרא?

שתבין פעם אחת ולתמיד:

ארמין כתב את
sound of goodbye

רז ניצן מחתים אותו בלייבל שלו

רז כותב עם אדריאן גרסת ווקאל

המילים מתווספות לגרסה של ארמין

בעקבות ההצלחה הגדולה ארמין ורז מחליטים לעשות המשך לפארפטוס דרימר.
------


בקשר לאימורל מונקיז..
סבבה ..אין לי שום דבר נגדם..
בהצלחה שיהי וכבר אני רואה שהם מתקדמים אחרי הקטע עם פרייד בייקר.

אבל להגיד שהם מעל יהל.. ?

אפילו אתה יכול להגיד שזה נשמע מצחיק.

אהה ונאמר ש-
a force
עשה רמיקס ליהל.... לא..
שני האומנים חתומים בלייבל של רז והם עבדו עליו ביחד.
m0sh
מה זה לא קשור
הוא לא מפיק איתו אבל הוא מקדם אותו

.זה ככה לפחות אימורל וקובי

אני לא יודע מה איתכם אבל כל הסגנון הזה והאמנים החדשים האלו לא מושכים אותי בכלל.
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
טוב לא הסתכלתי על כל הטרד אבל רק למי שיש ספק
Hydroid
אוכל את יהל ומחרבן עליו!!

מי זה יהל האפס הזה בכלל????? פחחחחחחחחחחחח
ו
Hydroid
לא קשור לרוברט בכלל
אז חלאס לזיין תשכל מוש או מי שאמר את זה


יא ליצןןןןןןןןן
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
יא ליצןןןןןןןןן


מה ליצן? אמרתי משהו שגוי?

YuVaL
אימוראל לא רואים את יהל ממטר.. ואין מה לדבר בכלל
אבל שום
על טעם ועל ריח אין להתווכח.
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
אימוראל לא רואים את יהל ממטר.. ואין מה לדבר בכלל
אבל שום
על טעם ועל ריח אין להתווכח.


שמע טעם וריח טעם וריח אבל אתה יכול להגיד ש
Rocco
יוצר דברים יותר איכותיים ויותר טובים מארמין!?
אפילו בנאדם שחולה על הסטייל המסחרי לא יסכים עם זה!!
גם לטעם וריח יש גבול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement