return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
eerste singel arise (pg. 10)
View this Thread in Original format
MeCo
:clown:
Opti
Die jongen kweekt alleen maar minder sympathie voor Arise bij de TA's. Terwijl er juist veel mensen van TA naar de vorige feesten van Arise gingen...:nervous:
Tim81
Het zegt al genoeg dat ik deze thread eigenlijk alleen bekijk om de 'reacties' te lezen! Het gaat nergens over, maar dat boeit niet in dit geval :p Ik zou niet weten hoe de nieuwe single heet, wanneer er een volgend Arise feestje is of wat dan ook... ik weet alleen dat er 'enige onenigheid' is tussen bepaalde mensen! :toothless
MaGiK54
quote:
Originally posted by Tim81

Ik zou niet weten hoe de nieuwe single heet,



Track is van MeCo en heet waarschijnlijk:

MeCo - NLTA sucks and Arise rulez :o
MeCo
quote:
Originally posted by Opti
Die jongen kweekt alleen maar minder sympathie voor Arise bij de TA's. Terwijl er juist veel mensen van TA naar de vorige feesten van Arise gingen...:nervous:



ik heb iig geen flikker met arise te maken :mad:
Opti
quote:
Originally posted by MeCo
ik heb iig geen flikker met arise te maken :mad:



quote:
Originally posted by Marc.....S
Jongens sluit aub deze thread want dit kan zo niet langer meer. Melvin, dit niet meer doen anders trek ik hier de stekker eruit zodat je niet meer kan reageren.


Volgens mij wil de organisatie ook dat je niet meer reageert, Melvin:haha:
MeCo
quote:
Originally posted by MaGiK54
Track is van MeCo en heet waarschijnlijk:

MeCo - NLTA sucks and Arise rulez :o


Nope, track heet: MaGiK54 , go eat your mom before she became a nun.
HiGH_NrG
MeCo, waarom kom je uberhaupt nog op het NLTA forum?
emre
quote:
Originally posted by MeCo
Nope, track heet: MaGiK54 , go eat your mom before she became a nun.


Moet je het wel in goed Engels zeggen :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Of hebben wij gewoon Absolute en Dictatoriale trekjes :o


Nahh... tis nog wel democratisch ;)

SnuggLe
Democratisch ja, maar je mag soms mensen wel eens tegen zichzelf in bescherming nemen.

Kijk, dit is even leuk, maar nu gaan bepaalde mensen hier speciaal uitdagen met opmerkingen die behoorlijk kansloos zijn.

Ik had hem al een tijdje dichtgegooid, de boodschap is nu wel duidelijk. Niet dat het niet vermakelijk is, maar toch...

Just my 2 cents.
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Nahh... tis nog wel democratisch ;)



Tis hiero ook democratisch

en.........MeCo is de zwakste schakel..... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement