|
eerste singel arise (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MeCo
*CENSUUR*
Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk.
*CENSUUR* |
Hey vriend, over 1 kam scheren is ook wel makkelijk he. Verder moet je op je taal letten, want dit slaat ECHT helemaal nergens op. Schelden kunnen we allemaal wel, reageer es normaal man,
Sukkel.... |
|
|
| BaRTeZ |
Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.
Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........:crazy: :tongue3 :tongue2 :toocool: |
HE SCHEIDS! (of mod)
 |
|
|
| Roger |
jezus waar gaat dit allemaal over:nervous:
wees eens lief kindertjes:p |
|
|
| Marc.....S |
Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.
Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........:crazy: :tongue3 :tongue2 :toocool: |
Jongens sluit aub deze thread want dit kan zo niet langer meer. Melvin, dit niet meer doen anders trek ik hier de stekker eruit zodat je niet meer kan reageren.
Zijn we nu volwassen of gedragen we ons als kleine kinderen.
En als het nu een wereldplaat was, dan was het deze discussie wel waard. Ik ga verder niet op een paar mensen reageren want daar verspil ik m'n tijd niet aan. En dat van Robin, tja... |
|
|
| Jappio |
Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. |
Met deze geweldige additude zullen er wel een hoop mensen op jullie feestje komen, vrees dat je je naambordje niet nodig hebt.. :rolleyes: |
|
|
| Marc.....S |
| idd bedankt man :whip: |
|
|
| New Wave |
Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. |
Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.
Edit:
En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn. |
Zeg een beetje meer sensatie mag ook wel! Wij moeten immers ook aan onze trekken komen :p |
|
|
| Decibel Device |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.
Edit:
En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent. |
jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...
maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten |
|
|
| Muppy |
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
BOOOOOOOOOORINGGGG
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
| Decibel Device |
| quote: | Originally posted by Muppy
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
BOOOOOOOOOORINGGGG