return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
eerste singel arise (pg. 2)
View this Thread in Original format
Little Theseus
quote:
Originally posted by TranceZoner
Misschien moet jij je eens laten rimmen :rolleyes:

Ik ben niet degene die zeurt als er over een bepaalde stroming muziek wat meer topics gepost worden......



hap hap
Maar ej don't fock with rimmen, een goede vriend van me heet Rimmert :eyes: ; samen gaan we dj-en en we noemen ons het "Rimmert & Baftiaan dj team"
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
Misschien moet jij ipv "Airpole" eens "" onder je naam gaan zetten :p



[edit] wahaha wat een falende opening toch van deze thread :D:D:D
Ik woon niet aan een singel ik woon niet aan een kanaal ik woon langs de gracht!!
..
Hee heb je de singel van arise gehoord?
Nee maar ik heb hier wel een schelp kun je de zee horen! [/edit]


quote:
Originally posted by Little Theseus
hap hap
Maar ej don't fock with rimmen, een goede vriend van me heet Rimmert :eyes: ; samen gaan we dj-en en we noemen ons het "Rimmert & Baftiaan dj team"


En dames en heren wat hebben we hier, een:

Post(s) van het jaar nominatie :D :D
TranceFool
Ik ben het wel eens met New Wave. Wel leuk allemaal voor Arise, maar er wordt nu voor iedere scheet een topic geopend, en verder zie ik die gasten nergens op het hele forum participeren (kuck, moeilijk woord, kuch). Dan begint het toch een vorm aan te nemen van een woord wat begint met een S en reimt op rem.......

:rolleyes:
Little Theseus
quote:
Originally posted by TranceFool
... van een woord wat begint met een S en reimt op rem.......

:rolleyes:


geen idee waar je het over hebt, maar ff wat anders; volgens mij is die Esrem gewoon een man en geen vrouw!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Little Theseus
geen idee waar je het over hebt, maar ff wat anders; volgens mij is die Esrem gewoon een man en geen vrouw!


LOL! :haha:
TranceFool
quote:
Originally posted by Little Theseus
geen idee waar je het over hebt, maar ff wat anders; volgens mij is die Esrem gewoon een man en geen vrouw!

Betekent dit dat jij serieus hebt zitten Googlen naar ŽEsrem`?
Decibel Device
Ik post hier niet zo vaak maar ik moet zeggen dat het steeds meer op partyflock gaat lijken zo... :rolleyes:

ontopic: Maargoed, doornroosje is hier vlak bij dus denk wel dat ik er bij ben.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Decibel Device
Ik post hier niet zo vaak maar ik moet zeggen dat het steeds meer op partyflock gaat lijken zo... :rolleyes:

ontopic: Maargoed, doornroosje is hier vlak bij dus denk wel dat ik er bij ben.


Dan ga je toch heel snel naar Partyflock toe?
Lul niet zo uit je nek, je weet niet eens waar je over praat.

Vlegel! Vlerk! Schorrie Morrie!
Decibel Device
omg :D
Little Theseus
quote:
Originally posted by Decibel Device
Ik post hier niet zo vaak maar ik moet zeggen dat het steeds meer op partyflock gaat lijken zo... :rolleyes:

ontopic: Maargoed, doornroosje is hier vlak bij dus denk wel dat ik er bij ben.


Partyflock, wat is dat?

djdavid
quote:
Originally posted by TranceFool
reimt


als we dan toch aant miereneuken zijn... rIJmt

on topic:

zijn er nog TA-ers van plan om te komen?
of wordt dit weer een eindeloos lang gelul over of de tread nu wel of niet goed is... etc etc etc...

ben ik zelf iig bij!
Marc.....S
quote:
Originally posted by djdavid
als we dan toch aant miereneuken zijn... rIJmt

on topic:

zijn er nog TA-ers van plan om te komen?
of wordt dit weer een eindeloos lang gelul over of de tread nu wel of niet goed is... etc etc etc...

ben ik zelf iig bij!
\

Heej Daav, wel ff eerst langs mij he. Even kaartje bij me ophalen je hoef nie te betalen :tongue2 Andere dj's uiteraard ook. Iedereen die al op een editie van Arise heeft gestaan en iedereen die me zijn demo heeft opgestuurd krijgen gratis toegang :D
Mij benieuwe vanavond hoe het klinkt heb het namelijk nog niet gehoord, altans niet de nieuwe. Ik moet wel eerlijk toegeven dat wat ik gehoord heb me er tegen viel. Hoop dat Freek me vanavond kan overtuigen.

En ff over het feest, het begint om 23.00. Ik ga openen met gewoon een set wat de meeste van me gewend zijn. Daarna draaien Freek en Fred vele house klassiekers. Wordt daarom ook een classic night genoemd :gsmile: Kaarten kosten in de voorverkoop bij Spincity in Nijmegen 7,50 en aan de deur 10 euries.

Oja, mr New Wave ik moet een klein beetje toegeven dat je gelijk hebt maar je kan ook overdrijven :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement