|
eerste singel arise (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Decibel Device
jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...
maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten |
Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt. :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt. :) |
doe is niet zo kinderachtig joh :D |
|
|
| tango |
Goed bezig MeCo, denk dat mede dankzij jou gezever de volgende arise er ongeveer zo uit zal zien, have fun!
 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
doe is niet zo kinderachtig joh :D |
LAAT JE RIMMEN!!!:p |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by tango
Goed bezig MeCo, denk dat mede dankzij jou gezever de volgende arise er ongeveer zo uit zal zien, have fun!
|
:stongue: :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Marc.....S
En dat van Robin, tja... |
Sorry :) Kusje voor jullie :)
Nah, dat was flauw. De Arise die ik meegemaakt heb was gewoon een top feest. Dat er intern strubbelingen zijn, kan altijd gebeuren. happens.
| quote: | Originally posted by Decibel Device
jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...
maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten |
In your face Blik & Eieregooie, daar kan je het mee doen! :D :D
Ben het er deels wel mee eens :p Eat Ei ;) :D
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind dat ik nog vrij netjes en verstandig gereageerd heb. Even netjes aangeven hoe kansloos iemand post is opzich niet verkeerd. Ik ga er ook niet op in, ik geef aan hoe kansloos en kinderachtig iemand zich gedraagt. :) |
Zo he! Dit is je eerste normale uitgebalanceerde post tim, Hulde ! :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo he! Dit is je eerste normale uitgebalanceerde post tim, Hulde ! :toothless |
Mwja het gaat de goeie kant op :D |
|
|
| TranceFool |
| Kan iemand de TBS-kliniek van MeCo ff bellen en zeggen dat hij niet is teruggekomen van weekendverlof, volgens mij missen ze daar iemand.... |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kan iemand de TBS-kliniek van MeCo ff bellen en zeggen dat hij niet is teruggekomen van weekendverlof, volgens mij missen ze daar iemand.... |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MeCo |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.
Edit:
En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent. |
Jonge jonge wat een zaadslikker ben jij zeg. Telleurstellend??? Dacht het niet, mensen zoals jij zijn pas zielig. Andere lopen afzeiken alleen maar omdat jezelf een slechte jeugd hebt gehad. Vindt je het gek als je op 8 jarig leeftijd erachter komt dat je vader eigenlijk je opa blijkt te zijn :clown: |
|
|
| MeCo |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kan iemand de TBS-kliniek van MeCo ff bellen en zeggen dat hij niet is teruggekomen van weekendverlof, volgens mij missen ze daar iemand.... |
Yep inderdaad, niet verder vertellen he:nervous:
Sufkut :disbelief |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MeCo
Jonge jonge wat een zaadslikker ben jij zeg. Telleurstellend??? Dacht het niet, mensen zoals jij zijn pas zielig. Andere lopen afzeiken alleen maar omdat jezelf een slechte jeugd hebt gehad. Vindt je het gek als je op 8 jarig leeftijd erachter komt dat je vader eigenlijk je opa blijkt te zijn :clown: |
En nog door gaan ook, wat een lachertje. |
|
|
|
|