return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
eerste singel arise
View this Thread in Original format
Freek
Morgen is het dan zover dan gaan we de studio in om onze eerste singel op te nemen.
Het is een echte trance klapper geworden.
27 maart wordt in Doornroosje de singel live uitgevoerd met zangeres.
Dus 27 maart arise easter party met dj,s marc-s ,freek en fred.
Het begint om 11 uur.
de groeten en ik hoop je dan te zien.
SnuggLe
Ten eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe single (of mag singel toch tegenwoordig), en ten tweede met toch een nieuwe editie van Arise.

Alleen, 1 ding daarbij, beschouw het als opbouwende kritiek:
Als je zoiets post op een forum, kan je dat naar mijn mening beter doen met Hoofdletters/leestekens etc en meer informatie in de titel en de post. Alleen 'eerste singel arise' nodigt niet echt uit, "Eerste single Arise & feest in de Doornroosje!" bv wel...of de titel van de single. Meer informatie om mensen enthousiast te maken....het is zo ook niet echt duidelijk dat je een feest hebt. Wat denk ik makkelijker zou zijn: (voorbeeld)

Party: Arise
Waar: Doornroosje
Wanneer: 27 maart
Prijs: ??? euro
Dj's: Marc-s, Freek, Fred

Volgensmij komt dat wat meer over.

Veel succes met de nieuwe single, laten we hopen dat het een succes wordt!
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ten eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe single (of mag singel toch tegenwoordig


Hehe in de sloot ermee! :toothless
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ten eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe single (of mag singel toch tegenwoordig).....


Goed gezien Snuggel! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Goed gezien Snuggel! :D


Ik leer het wel een keer ,nu jullie mijn reports verbeteren ;)


Pssst, wil je nog wat verbeteren, kan dat hier:
http://www.partyscene.nl/reports/50764.html (zoek de grote fout!)
http://www.partyscene.nl/reports/63314.html
New Wave
Nog een optie is om van Arise 1 groot topic te maken omdat er naast deze al 2 threads zijn van een editie van Arise. Dat maakt dus 3. Beetje overbodig. Misschien moeten we het onderhand www.ariseaddict.com gaan noemen. Lijkt me een beetje overbodig in mijn opzicht.
TranceZoner
quote:
Originally posted by New Wave
Nog een optie is om van Arise 1 groot topic te maken omdat er naast deze al 2 threads zijn van een editie van Arise. Dat maakt dus 3. Beetje overbodig. Misschien moeten we het onderhand www.ariseaddict.com gaan noemen. Lijkt me een beetje overbodig in mijn opzicht.


Misschien moet jij ipv 'Ughm' eens 'Zeikwijf' onder je naam gaan zetten :p
New Wave
quote:
Originally posted by TranceZoner
Misschien moet jij ipv 'Ughm' eens 'Zeikwijf' onder je naam gaan zetten :p


Scheer u weg gij vervelende trancevlegel! Ik zeik niet, ik constateer en doe een voorstel. Naar bed jij, TJOPTJOP!
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceZoner
Misschien moet jij ipv 'Ughm' eens 'Zeikwijf' onder je naam gaan zetten :p


+1
Little Theseus
quote:
Originally posted by TranceZoner
Misschien moet jij ipv 'Ughm' eens 'Zeikwijf' onder je naam gaan zetten :p


Misschien moet jij ipv "Airpole" eens "" onder je naam gaan zetten :p



[edit] wahaha wat een falende opening toch van deze thread :D:D:D
Ik woon niet aan een singel ik woon niet aan een kanaal ik woon langs de gracht!!
..
Hee heb je de singel van arise gehoord?
Nee maar ik heb hier wel een schelp kun je de zee horen! [/edit]

New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus
Misschien moet jij ipv "Airpole" eens "" onder je naam gaan zetten :p


wickit!
TranceZoner
quote:
Originally posted by Little Theseus
Misschien moet jij ipv "Airpole" eens "" onder je naam gaan zetten :p



Misschien moet jij je eens laten rimmen :rolleyes:

Ik ben niet degene die zeurt als er over een bepaalde stroming muziek wat meer topics gepost worden......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement