|
Trance Appreciation Thread (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
http://www.mike.be/UPLOAD/MP3s/SEVEN%20SINS.mp3
Sample van de nieuwe Absolute, genaamd Seven Sins. Hoewel er weeral een hoop dingen inzitten die in zijn meeste recente tracks terug te vinden zijn klinkt deze écht wel super!! :eyes: :eyespop: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
http://www.mike.be/UPLOAD/MP3s/SEVEN%20SINS.mp3
Sample van de nieuwe Absolute, genaamd Seven Sins. Hoewel er weeral een hoop dingen inzitten die in zijn meeste recente tracks terug te vinden zijn klinkt deze écht wel super!! :eyes: :eyespop: |
Klinkt idd wel erg goed op het eerst "zicht". Ik vond New Horizon en vooral Day Dream ook enorm goed (behoort tot mijn favo nummers). Ben ook nieuwsgierig naar het volledig nummer. |
|
|
| The_G0dfather |
alst zomer is klinkt trance gewoonweg nóg beter :crazy:
GREAT :D |
|
|
| Bertn |
nogal simpel melodieke IMO, en de akkoorden zijn ook ver te zoeken...
MIKE kan toch beter dan dit vind ik..:o |
|
|
| Jasperovitsj |
It has Mike-magic ;)
Dat ongrijpbare waardoor ij de simpelste dingen geweldig kan doen klinken :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
It has Mike-magic ;)
Dat ongrijpbare waardoor ij de simpelste dingen geweldig kan doen klinken :tongue2 |
+1
waarom een simpele melodie veranderen als die fantastisch klinkt? |
|
|
| Bertn |
| mja, kvind er niks aan:) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
mja, kvind er niks aan:) |
bedoelde het ook algemeen ;)
heb sample nog nie beluisterd |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
+1
waarom een simpele melodie veranderen als die fantastisch klinkt? |
Agree, beter een simpele melodie die zalig klinkt dan een melodie die nodeloos ingewikkeld is gemaakt of waar zoveel aan gesleuteld is dat ze op niets meer trekt. |
|
|
| Buoyant |
Kenny Hayes - Ibiza Sky (Alex M.O.R.P.H. Skybreach Dub)
Mooie break,lekker zweven, ik kreeg er meteen kippenvel van, ook met dit warme weer.
EDIT: De volgende nummertjes geven mij ook nog een aangenaam gevoel:
Quadran - Think (Trancy Mix)
Quadran - Don't You Know (Antidote's Quadritote Mix) |
|
|
| djcresto |
godazia - the first wave (dj glenn remix)
altijd een zalige plaat gevonden. |
|
|
| Synthesia |
Damn die nieuwe Absolute klint fantastisch!! Kan niet wachten tot die uit is.
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
It has Mike-magic ;)
Dat ongrijpbare waardoor ij de simpelste dingen geweldig kan doen klinken :tongue2 |
Geen betere woorden om zo tracks te omschrijven :) |
|
|
|
|