return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Trance Appreciation Thread (pg. 20)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zolang Fuego Caliente er maar niet opstaat. :o


Fuego Caliente & Crime Time gaan er ook wel opstaan denk ik :tongue2
Alhoewel; Fuego ben ik toch nog beginnen te apprecieren... jammer dat het gewoon nogal op Intruder lijkt.

Dat doet me eraan denken: Ik wil ook nog een paar nieuwe Electric Movements en Active Sights :toothless
Shadowkid
quote:
Originally posted by Push2005
Dat doet me eraan denken: Ik wil ook nog een paar nieuwe Electric Movements en Active Sights :toothless


Me too :D

Ik verwacht ook wel vrij veel van MIKE zijn album, maar hopelijk niet te veel tracks a la Fuego Caliente, maar derentegen wel zoals Massive Motion :crazy:
Zehra
massive motion :crazy:
Jasperovitsj
Hehe, kheb weer m'n hele M.I.K.E. map in Winamp geopend. :toothless
Toch raar dat net zijn muziek mij keer op keer kippenvel blijft bezorgen :crazy:
Bertn
ik zou graag nog eens een nieuwe massive plastic boy track horen van hem...:o
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
ik zou graag nog eens een nieuwe massive plastic boy track horen van hem...:o



Ja; uiteraard; maar dat doet hij toch sowieso niet meer... op die andere aliasen kan ik enkel nog hopen ;)
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De titel van het nieuwe M.I.K.E. artiestenalbum is bekend: The Perfect Blend . Volgens zijn site omt het uit in "early 2006", en de komende weken kom er meer nieuws. :)


lol dat was al langer bekend :D

Fuego Caliente staat er sowieso op, net als Intruder..
het wordt een dubbel-cd.
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
lol dat was al langer bekend :D

Fuego Caliente staat er sowieso op, net als Intruder..
het wordt een dubbel-cd.


Unmixed toch ? :whip:
Als het een mixed cd is moet ik er nieks meer van weten.
TOR
waarom zou een artiestenalbum mixed zijn? :conf:
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
waarom zou een artiestenalbum mixed zijn? :conf:


2de cd kan mixed zijn...

Tiësto - Parade Of The Athletes is ook mixed; Mark Norman's 2de Cd is ook mixed; Mojado - Arena is ook mixed.

Maar ik had niet gedacht dat mike 2 cd's vol nieuwe tracks zou steken :)

Synthesia
'Its a Plastic World' was ook zo, 1ste disc unmixed, 2de mixed :)
mrcanon
dan zal "The Perfect Blend" ook wel zo zijn. Eén gewone unmixed cd en een mixed cd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Privacy Statement