|
Trance Appreciation Thread (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zolang Fuego Caliente er maar niet opstaat. :o
|
Fuego Caliente & Crime Time gaan er ook wel opstaan denk ik :tongue2
Alhoewel; Fuego ben ik toch nog beginnen te apprecieren... jammer dat het gewoon nogal op Intruder lijkt.
Dat doet me eraan denken: Ik wil ook nog een paar nieuwe Electric Movements en Active Sights :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat doet me eraan denken: Ik wil ook nog een paar nieuwe Electric Movements en Active Sights :toothless |
Me too :D
Ik verwacht ook wel vrij veel van MIKE zijn album, maar hopelijk niet te veel tracks a la Fuego Caliente, maar derentegen wel zoals Massive Motion :crazy: |
|
|
| Zehra |
| massive motion :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Hehe, kheb weer m'n hele M.I.K.E. map in Winamp geopend. :toothless
Toch raar dat net zijn muziek mij keer op keer kippenvel blijft bezorgen :crazy: |
|
|
| Bertn |
| ik zou graag nog eens een nieuwe massive plastic boy track horen van hem...:o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik zou graag nog eens een nieuwe massive plastic boy track horen van hem...:o |
Ja; uiteraard; maar dat doet hij toch sowieso niet meer... op die andere aliasen kan ik enkel nog hopen ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De titel van het nieuwe M.I.K.E. artiestenalbum is bekend: The Perfect Blend . Volgens zijn site omt het uit in "early 2006", en de komende weken kom er meer nieuws. :) |
lol dat was al langer bekend :D
Fuego Caliente staat er sowieso op, net als Intruder..
het wordt een dubbel-cd. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
lol dat was al langer bekend :D
Fuego Caliente staat er sowieso op, net als Intruder..
het wordt een dubbel-cd. |
Unmixed toch ? :whip:
Als het een mixed cd is moet ik er nieks meer van weten. |
|
|
| TOR |
| waarom zou een artiestenalbum mixed zijn? :conf: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
waarom zou een artiestenalbum mixed zijn? :conf: |
2de cd kan mixed zijn...
Tiësto - Parade Of The Athletes is ook mixed; Mark Norman's 2de Cd is ook mixed; Mojado - Arena is ook mixed.
Maar ik had niet gedacht dat mike 2 cd's vol nieuwe tracks zou steken :) |
|
|
| Synthesia |
| 'Its a Plastic World' was ook zo, 1ste disc unmixed, 2de mixed :) |
|
|
| mrcanon |
| dan zal "The Perfect Blend" ook wel zo zijn. Eén gewone unmixed cd en een mixed cd |
|
|
|
|