return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 
Trance Appreciation Thread (pg. 17)
View this Thread in Original format
CygnusX
Signalrunners - 3000 Miles Away (Original Mix) -> Leuk uplifting zomers nummertje met wat house-invloeden en gezang dat me aan Dario G doet denken. Ik was zeer aangenaam verrast door dit nummer. Signalrunners is een naam om in't oog te houden.

Signalrunners - 3000 Miles Away (Probspot Club Mix) -> De Probspot Remix is niet slecht, maar kan niet op tegen de Original Mix.

Marcel Woods - Advanced (Techtrance Remix) -> Deze had ik 't laatst in een set gehoord en ik was direct weg van de catchy melodie. Het bleek dus de nieuwe Marcel Woods te zijn. Een techtrance bom!

Above & Beyond Vs. Andy Moor - Air For Life (Mirco De Govia Remix) -> Fantastische remix zoals Phortastic al zei. Mirco De Govia > Original >> Airwave
Bunz
quote:
Originally posted by CygnusX

Marcel Woods - Advanced (Techtrance Remix)

ah is die eindelijk uit !
khad die ook zo es ene keer gehoord (tiesto at the bridge) en kwas ook verkocht, ookal weetk ondertussen al lang nie meer hoe die gaat :)
Phortastic
John 00 Fleming vs. Christopher Lawrence - Attention (Original Mix)

WAT EEN TRANCE BOM :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

(sue me voor de caps :p)

typische Christopher Lawrence stijl, massive stuff!
Ook de steve birch remix is zeer nice!
Bartm85
john 00 fleming & christopher lawrence - attention (original mix)

zoveel energie hoor je zelden in één track :crazy:
de steve birch remix is inderdaad an sich ok maar het neemt het unieke gevoel van het origineel wat weg.
goede platen volgens mij:

filo & peri - dance with a devil (flipside remix)
bloodhound gang - foxtrot uniform charlie kilo (the mike mix)
tdr - squelch (sander van doorn remix)
d-light & bissen - like i do (original mix) :eyes: (doet me van stijl wat denken aan d:fuse ft jes - living the dream (matthew dekay vocal remix); dezelfde prachtige vocalen en perfecte opbouw & flow, die laatste track vind ik trouwens tot nu toe de allerbeste van 2005)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Bartm85
...

+1

Super,op de hoeveelste pagina stond ie?
The_G0dfather
:eyes: zo veel zalige platen weer atm
ben er ni goed van :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Phortastic
John 00 Fleming vs. Christopher Lawrence - Attention (Original Mix)

WAT EEN TRANCE BOM :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

(sue me voor de caps :p)

typische Christopher Lawrence stijl, massive stuff!
Ook de steve birch remix is zeer nice!

birch >>>> original (teveel mahadeva sound imo)

Steve Birch komt een van dees uit met een album trouwens, hoop dat het wat in de stijl ligt van van zen Spaced Out release :eyespop:. JOOF gonna be in flames met artist albums van onder meer Steve Birch, The Digital Blonde, Miika Kuisma. That's "Trance" People !!!
Gladius
quote:
Originally posted by The_G0dfather
:eyes: zo veel zalige platen weer atm
ben er ni goed van :D

wilt u dan zo vrij zijn om er enig lijstgebeuren erop na te houden aub? =)
The_G0dfather
zoals in m'n sig bv
Dj LPG
Dj Shog - Go:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

ik krijg er gewoon kippevel van!!! Staat op dit moment voor de 12e keer op repeat:D

Zehra
quote:
Originally posted by Dj LPG
Dj Shog - Go:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

ik krijg er gewoon kippevel van!!! Staat op dit moment voor de 12e keer op repeat:D

dies nice idd :cool:
Jasperovitsj
Peter McCowan - Identify / Angkor wat

Nieuwe EP van Peter McCowan aka Alucard op Baroque, en ik vond dat hij best wel thuishoort in de trance thread. Zoals we van hem gewoon zijn is dit weeral een progressive getinte trancer - of een tranzy getint progplaatje, tis maar hoe je het bekijkt :p - met onberispelijke productiekwaliteit en heerlijke melodieën, op Identify nog aangevuld met zalige male vocals. Echt een aanrader!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement