|
Trance Appreciation Thread (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kan iemand me wat aanbevelen in de stijl van Leon Bolier ? |
Nu ge toch over Leon Bolier begint :) :
Is er nog iemand die vindt dat
Jonas Steur - Castamara
en
Leon Bolier pres Inner Stories - Beyond
als 2 druppels water op elkaar lijken? :conf:
Die melodieën zijn precies voor 90% hetzelfde.
Of ligt dat aan mij? :nervous: |
|
|
| Gladius |
neen het ligt niet aan u, die 2 zijn praktisch hetzelfde (eerder 95% dus =)
jack: jonas steur - silent waves
zo'n zalig plaat, ik vind die nog beter dan castamara |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Real
Nu ge toch over Leon Bolier begint :) :
Is er nog iemand die vindt dat
Jonas Steur - Castamara
en
Leon Bolier pres Inner Stories - Beyond
als 2 druppels water op elkaar lijken? :conf:
Die melodieën zijn precies voor 90% hetzelfde.
Of ligt dat aan mij? :nervous: |
Daar is Jonas zelf ook niet zo blij mee nee. Leon had hem dat liedje eens doorgestuurd voor dat het uitkwam. Dus Jonas had ook zoiets van:"ei, verander dat eens ?!?!?!" Ze kennen elkaar ook nog goed blijkbaar. Van durven gesproken ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Leon Bollier = Subsphere, niet? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Daar is Jonas zelf ook niet zo blij mee nee. Leon had hem dat liedje eens doorgestuurd voor dat het uitkwam. Dus Jonas had ook zoiets van:"ei, verander dat eens ?!?!?!" Ze kennen elkaar ook nog goed blijkbaar. Van durven gesproken ... |
Ow, wist ik niet :)
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Leon Bollier = Subsphere, niet? |
Subsphere: Leon Bolier & Bart Bolier (Discogs :) )
Subsphere - My Precious is een HEERLIJKE plaat, wnnr wordt die eens released? :whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Real
Subsphere: Leon Bolier & Bart Bolier (Discogs :) ) |
In theorie is dat waar, maar Leon heeft eens gepost dat enkel de Subsphere remix van Libra - Calling your name door hen allebei is gemaakt :)
EDIT: en ja Beyond en Castamara lijken idd hard op elkaar :rolleyes: |
|
|
| LeonB |
| quote: | Originally posted by Real
Ow, wist ik niet :)
|
ik ook niet :)
enne My Precious; die plaat is al een tijdje getekend bij Captured van Mike Shiver maar blijkbaar is er wat gezeik met Above the Sky (moedermaatschappij), daar gaan ze nu weg, vandaar de vertraging helaas. |
|
|
| Gladius |
Mark Norman - Teardrops
woah, toch iets goed dat komt doorsijpelen!
niet in de stijl van z'n vorige, maar wa meer uplifting, lekkur! |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Gladius
Mark Norman - Teardrops
woah, toch iets goed dat komt doorsijpelen!
niet in de stijl van z'n vorige, maar wa meer uplifting, lekkur! |
+1
hoorde hem gisteren voor het eerst in asot 194, verraste mij ook. |
|
|
| TOR |
^ idd, mooi plaatje
zonet ook de B-kant gehoord op ETN.fm.. een tech-trance MONSTER :crazy: :crazy: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Gladius
woah, toch iets goed dat komt doorsijpelen!
|
Héél veel goeie tracks voor de moment zulle, ik zal binnenkort es een lijstje maken post #1000 coming up :) |
|
|
| Gladius |
Thomas Datt - Antarctic Rain
heyyy, i remember this uplifting feeling! ;)
zalig materiaal! |
|
|
|
|