|
Trance Appreciation Thread (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De titel van het nieuwe M.I.K.E. artiestenalbum is bekend: The Perfect Blend . Volgens zijn site omt het uit in "early 2006", en de komende weken kom er meer nieuws. :) |
Zie Jasper, had je wat meer naar ASOT geluisterd vorig jaar, dan wist je dat ook al een paar weken :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
'Its a Plastic World' was ook zo, 1ste disc unmixed, 2de mixed :) |
Ik hoop dat wel dat het geen nieuwe tunes zijn in die mix; want ik koop meestal enkel cd's die nuttig zijn om mee te draaien :toothless |
|
|
| Vishnu |
Gareth Emery - Between Dreams
Gareth Emery vs Jon O'Bir - Escapade
en ongeveer al het oudere overige werk van deze knaap, op Bouncebackability na.
:eyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Gareth Emery - Between Dreams
Gareth Emery vs Jon O'Bir - Escapade
en ongeveer al het oudere overige werk van deze knaap, op Bouncebackability na.
:eyes: |
+1, zijn nieuwere dinges zijn zeker minder.
btw, GTR - Mistral > *
ik weet niet of Dj Orkidea - Requiem (dj orkidea's rhythm mix) al wat bekendheid verworven heeft ondertussen. ik vind het iig een prachtige plaat. |
|
|
| New Wave |
| Wat vinden jullie van Lars Hohler - Can You feel? |
|
|
| The_G0dfather |
nieuwste flipplaat:
Alfa - Sacrosant !!!!!!!!!!!!
super :D, gevonden vie Tiesto 5hr set in Heineken music hall,
Push zal ze dan wel kennen, wa vinde ervan ?
ideaal voor tijdens 't leren :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
+1, zijn nieuwere dinges zijn zeker minder.
btw, GTR - Mistral > *
ik weet niet of Dj Orkidea - Requiem (dj orkidea's rhythm mix) al wat bekendheid verworven heeft ondertussen. ik vind het iig een prachtige plaat. |
Ik vind zijn nieuwere dingen niet echt slechter hoor. The Ego surfing EP, en vooral "between dreams" en "history of a day", vond ik heel goed. En hetzelfde geld voor zijn releases onder het "Cupa" alias. Mass Panic vind ik nog steeds ontzettend goed.
en verder:
| quote: | | Niklas has already ear-pricked the trance masses with his strong discography of dancefloor delights. In 2006, it gets better! Upcoming tracks including 'Ice Beach’ on Armada, [b]as well as a collaboration with German producers Hammer & Funabashi[b]. Plus, there’s a brand new follow up under the Arcane guise with his producer pal, Anders Mikkelsen. |
Nice, ben ik nu al heel nieuwsgierig naar. Een collab van 2 van m'n favo producers van de laatste maanden.
Tziet er ook naar uit dat 2006 een heel pak nieuwe trance-albums zal brengen, oa een hele hoop op het J00F recordings, MIKE, Airwave, Ferry, Tiesto (?),... Hopelijk een pak beter dan in 2005 want op dat gebied vond ik 2005 maar zwak. |
|
|
| The_G0dfather |
| mistral is idd nog steeds een van de zotste platen die er zijn :eyes: |
|
|
| Vishnu |
Wie o wie kent Dreamweaver - Liquid:mm (nog)?..
Plaat werd gereleased bij Bonzai in 2001 als ik me niet vergis. Ne maat van me heeft het (eerder toevallig) op vinyl, heb het pas nog eens gehoord en all i can say is :wtf: ...
Tevergeefs de internetstores afgeschuimd op zoek naar een sample, en zelfs op Discogs heb ik hem niet teruggevonden. Een vergeten parel, at least imo. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Wie o wie kent Dreamweaver - Liquid:mm (nog)?..
Plaat werd gereleased bij Bonzai in 2001 als ik me niet vergis. Ne maat van me heeft het (eerder toevallig) op vinyl, heb het pas nog eens gehoord en all i can say is :wtf: ...
Tevergeefs de internetstores afgeschuimd op zoek naar een sample, en zelfs op Discogs heb ik hem niet teruggevonden. Een vergeten parel, at least imo. |
ik heb die wel denk ik
ff kijken he
gevonden :D staat nu op se :D
zalige plaat das een feit, staat op de cd world of trance 14 |
|
|
| Vishnu |
Da verklaart veel :)
Wel vreemd dat het onder 2 namen circuleert. |
|
|
|
|