|
סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
הממממ בגלל השעמום פתחתי את הטופיק הזה
אל תצחקו אבל משעמם אז מה לעשות....כמו הטופיק על הבורגר
פתחתי טופיק על סדרות שהיינו קטנים
כמו
הבית של פיסטוק
רוני וליטל חולמים בלילה
הסדרה שאני הכי אוהב עם אשמדאי והמגהץ היי טק שלו
גם היה את
רובימה
ופלפלת
אני לא יגמור לכם את הרעיונות
תוסיפו
:D :D :D :D |
|
|
| Trance man |
אני גדלתי על ערוץ הילדים...
אהבתי את "המחסן של כאילו"..הייתי זוכר פרקים שלמים בע"פ..כי כל הזמן היו מקרינים שידורים חוזרים :) |
|
|
| ProjectFive |
לא גדלתי בארץ לכן אני לא מכור לסדרות ישראליות
אבל הסדרה שאני מכור לה והיא לוקחת את כולם יחד זה
Merried With Children
נשואים פלוס! |
|
|
| Ariels |
צב צבים צבי הנינג'ה
(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים) |
|
|
| Dj-2TaLL |
כנ"ל...
גם אני לא גדלתי בארץ...
אז אני גדלתי על ניקלודיון...
רן וסטימפי,
the rugrats
מממ...
וכל סדרה של ניקלודיון!!!
פשוט הייתי חולה על הערוץ הזה...
:):):):):)
אבל מהארץ,
אבירי האור הקסום
חתולי הרעם
(:D:D:D)פוקימון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
צב צבים צבי הנינג'ה
(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים) |
חחחחחחחחחח
קרעת אותי
:stongue:
בכל אופן יש גם כמה ממש ישנות כמו
הכפר הירוק
האריה הלבן...
מה שהכי אהבתי
עולמו של רוקו(מספר אחת) שמתי לי שעות בבוקר כדי לראות את זה ואני עדיין מחכה שזה יעשה קאמבק |
|
|
| arik |
טוב אז יש גם את ה.......
רובטריקים כם רובוטים שמשנים צורה וגם יש מכות ומכוניות אחלה סידרה:)
יש גם את הימן ושירה
ויש חתולי הרעם משהו קטלני:)
ותאמת יש פןל סדרות נוסטלגיות
מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1 |
|
|
| TranceGiant |
my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim
..Mosh mosh or what this cow's name was ;)
and so on
i was an addict, okay
ah!! that show with the talking SHOES!! remember that song at the beginning? "shoe shoe shoe shoeee tooowwnn ta ta ta a daaa.." ;)
of course zavey haninja
i had all their "bubot"..100 of them
ah u want real nostalgica?
The old ZEHU ZE episodes..damn i gotta cry when thinking abou it, those were times!
I also went to those "hazagot", tell me, who remembers the theatre of "peter pan"?!? AWESOME!
thats it..FOR NOW:whip: :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1 |
המומינים לא נעלמה
אני מת על הסדרה הזאת
שמעתי שזה יצא על קסטות וידאו אני חייב להשיג את זה
ברצינות - פשוט ענננק
וגם מוש השור שטראנסג'יאנט הזכיר חי וקיים
גם אני מעריץ!
:p |
|
|
| Hell_Copter |
אני זוכר את כוח וידאו
זאת הייתה סידרה ממש נחמדה
הייתה שם עגבניה רוסיה כזאת שנלחמה עם עוד כמה באנשים
היה בנזונה |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim |
DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!
ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק? |
|
|
| TranceGiant |
Who saw/remembers Havurat Hazevel? it was a movie i think, a lassi id say :)
Who collected those stickers? you know...where u bought those "albomim" and hanged stickers..
And in first grade i remember how those.."potato weapons" were in.. they looked like a super soaker where u had to squeeze some potato so u could shoot little piees at ppl
:o |
|
|
|
|