return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
סדרות טלוויזיה נוסטלגיות (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב זזה הודעה ראשונה שלי כאן והיא תיהיה ארוכה...

היה כל כך הרבה סדרות טובות ]פעם אז הנה רשימה ארוכה ואחר כך קצת הסברים

מוש מוש השור(לחקו עלי בגלל זה והיום בבתיכון החדש קצת צוחקים עלי מזה...)
צבי הנינג'ה
החתולים הסמוריים
דרדסים
ביבמה
פליקס
משהו החתול (היה אחלה סידרה)
שיט מרוב חשיבה ששכחתי מלא היה פשוט מלאאאאאאאאאאא

כל הניקלודיון כל הסדרות האדירות שפעם שמו בערוץ 6
היום זה זבל רציני גם הילדים של היום לא משהו ילד בכיתה א עם פלאפום WTF!!???
פוקימום מסריח...

באגס באני היה אליל פעם איזה קטעים הורדתי לפני כמה ימים פרקים של רודראננר וקיוטי איזה קטעים
אבל שתי הסדרות שאני הכי אוהב כרגע בעצם היחידות שאני רואה
זה
1.The Simpsons
2.South Park
אבל אי אפשר להשוות בין סימפסומס לסאות פארק
סימפסונס לנצח!
יש עוד פולל סדרות לא זוכר כלום אני זוכר סדרה אחת שאין לי מושג איך קןראים לה באנגלית מישהו זוכר את צעירי בברלי הילס?

ואגב שוטרים וגנבים נורא מוכר לי! אני לא מארמין ששכחתי איזה סדרה זאת

טרנאסג'יאנט מה אתה עושה באוסטריה אפשר לדעת?:)
DJ_BoN
שוטרים וגנבים זאת הסדרה עם ה"בוס הגדול" וכל זה ממש אהבתי
בכלל כשהייתי לד הייתי מכור לטלויזיה גם היום ת'אמת. אה ודרדסים זה קומוניסטי. לא שמתם לב שהם כולם עובדים ביחד ושדרדסבא המנהיג לובש אדום? וכן גרגמל הוא באמת היהודי אבל זה קומוניסטי לא נאצי. אתם ייודעים למה הם שונאים את גרגמל? כי בתכלס הוא לא עובד אבל הוא מנסה לאכול אותם והרי הקומוניסטים שונאים אנשים שלא עובדים...

בכל מקרה
אני ממש ממש אהבתי את "מאקרון 1" אם מישהו זוכר אני לא יודע אם זה היה בטלויזיה אבל עדיין יש לי קלטות וידאו של זה ואני רואה אותן עדיין, אהבתי את הרובוטריקים, את חתולי הרעם
Thunder
Thunder
Thundercats!
=))))
יו איזה זכרונות טובים
הממממ
סימפסונס אני עדיין אוהב ד"א מי שלא יודע יש כל יום שבת בשבע וחצי וראשון בשמונה וחצי בערוץ 1.. כן כן..שווה לשלם את האגרה..

כמובן היה "היער הירוק"...מי שלא זוכר שיתבייש לו!
לא זוכר מה עוד....

אהההההההההההה ד"א אנשים יש לי מחר ירפ"א ב!
=)
WISH ME LUCK

ועוד משהו. השאלה הזאת כנראה תהפוך את הדיון הזה למאוד מאוד סוער:

דרדס-סבא או דרדס-אבא???????
MoSH_MaN
שבוע שעבר היה פרק של סימפסונס שכבר יש לי מוקלט

אז הורדתי את הפרקים הכי חדשים שיצאו לםני כמה ימים של העונה ה13!

וזה דרדס-סבא
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואגב שוטרים וגנבים נורא מוכר לי! אני לא מארמין ששכחתי איזה סדרה זאת


אני לא מארמין... ארמין
:D :D :D :D


ענק
!!!!

:p :p :p :p :p :p :p :p
Trance man
שכחתם את חוש חש הבלש!!!!
TranceGiant
quote:
Originally posted by Trance man
שכחתם את חוש חש הבלש!!!!


I hated him...it was SOOO obvious that no matter what he did he'd be successful, and all that because of his stupid niece

DANII!!!!
Dani shovevani is what i thought about right now :)
mosh man...i think i told my "story" some 3 times already
aval lo nora ;)
i left 1991, from raanana to austria(my mum was a jewish austrian so for her ot was a come back)
im finishing high school in summer and then..donnno..
Who was it who wrote that hed go skiing in austria?
sj bon or dj black? anyway, ten kfize ahi, im living in LINZ :p
DJ_BoN
quote:
Originally posted by TranceGiant

Who was it who wrote that hed go skiing in austria?
sj bon or dj black? anyway, ten kfize ahi, im living in LINZ :p


It was me dude. I'm landing at munich, then spending the night at saltzburg, then going to St. Anton for a few days.
Dj-2TaLL
רשום בזה של הדרדסים שגי איי גו הם סדרות קפיטליסטיות!!!!!
זה בעצם מה שהציל אותי מלהיות קומוניסט!!!!
:D :D :D
TranceGiant
and when will that be..?
with ur family? salzburg is one hour away from my city , yeah.
st. anton is a very nice skiing place, even thoug i hate skiing since i just CANT ski:whip:
and i tried a lot...and its too cold for me too ;)
kay have fun !
Trance man
quote:
Originally posted by TranceGiant


I hated him...it was SOOO obvious that no matter what he did he'd be successful, and all that because of his stupid niece



what's niece??

DJ_BoN
quote:
Originally posted by Trance man


what's niece??


אחיינית
MoSH_MaN
איך באוסטריה

ואתה מתכוון לחזור?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement