return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
View this Thread in Original format
Dj Black
הממממ בגלל השעמום פתחתי את הטופיק הזה
אל תצחקו אבל משעמם אז מה לעשות....כמו הטופיק על הבורגר
פתחתי טופיק על סדרות שהיינו קטנים
כמו
הבית של פיסטוק
רוני וליטל חולמים בלילה

הסדרה שאני הכי אוהב עם אשמדאי והמגהץ היי טק שלו

גם היה את
רובימה
ופלפלת

אני לא יגמור לכם את הרעיונות
תוסיפו
:D :D :D :D
Trance man
אני גדלתי על ערוץ הילדים...
אהבתי את "המחסן של כאילו"..הייתי זוכר פרקים שלמים בע"פ..כי כל הזמן היו מקרינים שידורים חוזרים :)
ProjectFive
לא גדלתי בארץ לכן אני לא מכור לסדרות ישראליות

אבל הסדרה שאני מכור לה והיא לוקחת את כולם יחד זה
Merried With Children
נשואים פלוס!
Ariels
צב צבים צבי הנינג'ה

(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים)
Dj-2TaLL
כנ"ל...
גם אני לא גדלתי בארץ...
אז אני גדלתי על ניקלודיון...
רן וסטימפי,
the rugrats
מממ...
וכל סדרה של ניקלודיון!!!
פשוט הייתי חולה על הערוץ הזה...
:):):):):)
אבל מהארץ,
אבירי האור הקסום
חתולי הרעם
(:D:D:D)פוקימון
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
צב צבים צבי הנינג'ה

(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים)



חחחחחחחחחח
קרעת אותי
:stongue:

בכל אופן יש גם כמה ממש ישנות כמו

הכפר הירוק
האריה הלבן...

מה שהכי אהבתי
עולמו של רוקו(מספר אחת) שמתי לי שעות בבוקר כדי לראות את זה ואני עדיין מחכה שזה יעשה קאמבק
arik
טוב אז יש גם את ה.......
רובטריקים כם רובוטים שמשנים צורה וגם יש מכות ומכוניות אחלה סידרה:)
יש גם את הימן ושירה
ויש חתולי הרעם משהו קטלני:)
ותאמת יש פןל סדרות נוסטלגיות
מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1
TranceGiant
my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim
..Mosh mosh or what this cow's name was ;)
and so on
i was an addict, okay
ah!! that show with the talking SHOES!! remember that song at the beginning? "shoe shoe shoe shoeee tooowwnn ta ta ta a daaa.." ;)
of course zavey haninja
i had all their "bubot"..100 of them
ah u want real nostalgica?
The old ZEHU ZE episodes..damn i gotta cry when thinking abou it, those were times!
I also went to those "hazagot", tell me, who remembers the theatre of "peter pan"?!? AWESOME!
thats it..FOR NOW:whip: :D
luckystrike
quote:
Originally posted by arik

מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1


המומינים לא נעלמה
אני מת על הסדרה הזאת
שמעתי שזה יצא על קסטות וידאו אני חייב להשיג את זה
ברצינות - פשוט ענננק

וגם מוש השור שטראנסג'יאנט הזכיר חי וקיים
גם אני מעריץ!
:p
Hell_Copter
אני זוכר את כוח וידאו
זאת הייתה סידרה ממש נחמדה
הייתה שם עגבניה רוסיה כזאת שנלחמה עם עוד כמה באנשים
היה בנזונה

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by TranceGiant
my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim


DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!

ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק?
TranceGiant
Who saw/remembers Havurat Hazevel? it was a movie i think, a lassi id say :)
Who collected those stickers? you know...where u bought those "albomim" and hanged stickers..
And in first grade i remember how those.."potato weapons" were in.. they looked like a super soaker where u had to squeeze some potato so u could shoot little piees at ppl
:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement