|
סדרות טלוויזיה נוסטלגיות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איך באוסטריה
ואתה מתכוון לחזור? |
ah thats a big subject. i got used to this ountry, there were times where i really suffered though, cause i had hardly any friends, i was an "outsider" (NO not because im jewish or stuff like that) just didnt like the things other did ("cool parties" where every1 got drunk..with 13)..but there was no life like in israel. for example there no telephone call after 9 pm, and theres no..well just coming around and ringing at some1s door, to say "ata ba laredet al eyze pizza?", and at that age there were no real yeziot either. so my parents allowed me to go to israel for 6 months (at the age of 15/16)
had the time of my life PLUS discovered trance music ;)
when being back i was first really depressed but afterwards life started here too, kinda. not that good but still we're going out more n stuff.
ill finish hi-skool this summer and then am gonna study either in the USA or UK hopefully. afterwards im planning to come back big-style to Israel.
anyway hope to visit mor often, last time was 1 and a half years ago :( |
|
|
| s0undw4v3 |
שוטרים וגנבים והרובוטריקים!@#$!@$%%@#@#%
מה קרה לכם אנשים?! כולם גדלו על הרובוטריקים!!! :D
אני רק מחפש מאיפה להוריד פרקים של שוטרים וגנבים... |
|
|
| Dj Black |
| יש לך אתר עם פרקים של הרובוטריקים? |
|
|
| Ariels |
מה נסגר איתכם אנשים
????? |
|
|
| eXeTik |
חתולי הרעם
בולי
צבי הנינג'ה
הימן
שירה
*נוסטלגיה* |
|
|
| MoSH_MaN |
יצא לפני כמה ימים לעולם הווראז מהדי וי די
חתולי הרעם אוסף 1 יש מצב שאני ישיג את זה |
|
|
| dj alonzo |
חתולי הרעם, החתולים הסמוראים, מבוכים ודרקונים!, היה היה.. כן כן, הסדרה הזאת שמלמדת על ההיסטרויה, הייתי יושב מרותק למסך!!!
והסדרה הגדולה מכולם, שאשכרה לא עבר לי יום בחיים עד גיל 7 שלא ראיתי אותה זה..פלפת!!!
אני אישה קטנה מאוד ושמי פלפלת, יש לי כפית קסמים קטנה והיא מאוד שובבה"
והיא עושה לי לפעמים צרות כאלה....."
אחחח, הסדרה הזאת זה פשוט יצירת מופת..
וגם אסור להוריד מערכה של טאז-השד הטזמני! |
|
|
| dj alonzo |
| אהההה.. עוד משהו שנזכרתי בו, צעירי בברלי הילס גם סדרה ענקית! והיא עדיין משודרת לפעמים בפוקס קידס... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
אהההה.. עוד משהו שנזכרתי בו, צעירי בברלי הילס גם סדרה ענקית! והיא עדיין משודרת לפעמים בפוקס קידס... |
fox kids?
יש את זה בלווין או בדיגיטלי
לא משנה גם אני ראיתי אותה!
יוו חבל שלא מחזירים את כל הסדרות האדירות האלה לאיזה ערוץ נוסטלגיה שהילדים של היום יראו דברים טובים לא פוקימון וכל ההופ המסריח! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יוו חבל שלא מחזירים את כל הסדרות האדירות האלה לאיזה ערוץ נוסטלגיה שהילדים של היום יראו דברים טובים לא פוקימון וכל ההופ המסריח! |
ואללה רעיון טוב
!!!
:) |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה רעיון טוב
!!!
:) |
אבל באמת נראה לך שאם לילדים תהיה בחירה בין הדרדרסים ובין פוקימון הם יעדיפו את הדרדסים?
אני יודע שאני אעדיף..אבל הם בטוח יראו פוקימון... |
|
|
| Dj-2TaLL |
נכון...
שמע זה כמו שאם היו אומרים לך או שתראה את הדרדסים, וכו או שתראה את מה שההורים שלך היו רואים שהם היו קטנים, אם היה טלוויזיה...
(בטח גם שחור לבן...)
כל אחד יואהב ויעדיף לראות את הסדרות שעליהן גדל... |
|
|
|
|