|
סדרות טלוויזיה נוסטלגיות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!
ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק? |
הקטע עם הדרדסים זה נכון
אשכרה למדנו על זה בבית ספר...
ולא ידעתי על עליזה
חחח
:)
וטראנס ג'יאנט נראה לי שגמרתי את האלבום של חבילת הזבל |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!
ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק? |
might be, i too heared it, and the cat's name was "Azrael" kinda strange that thingy ..
but you know what? If the dardasim are the good germans, then they are a bunch of s or a pervert group having just ONE woman in their whole village.
think about how they made their kids..every1 on the poor blonde chick :( hehe, the smurfs are a DUTCH production though so i donno.
But i knw an antisemitic fairy tale where the german mother is going to the forret with her son, ollectin mushrooms
guess who are the INFECTED dangerous poisonous mushrooms, da jews!
LOOOL :)
about alice in wonderland, absolutely Shroomy indeed! |
|
|
| Dj-2TaLL |
he he he...
:D :D :D
did you see dogma?
the part in the bigining where he tells the nun that he doesn't believe in god because of alice in wonderland?!?!? that is one of the funnyest movies EVER!!! |
|
|
| Ariels |
talkin bout' Infected mushroom
יש להם טראק בדיסק
classical mushroom
שנקרא
Mush mush
הבנתם
!??!?!?!
מוש מוש
?!?!?!?!?!
או שזה צירוף מקרים מוזר או זה מעין נבואת נוסטרדמוס כזו
!!!!!
אחי הדיסק של אינפקטד זו נבואה... איזה פחד ! אפשר
לעשות מזה פרק של האקס פיילס
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Ariels |
ודרך אגב מוש השור היא סדרה קומוניסטית
שמתם לב שהוא לובש אדום
?!?!?!!?!?
ושמתם לב לשיר ? "מוש השור עובד וטוב לו... מוש מוש... מוש מוש"... מה זה
?!?!!?!?!?!?
עובד וטוב לו
!?!?!?!?!?
what the is it ?!?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
might be, i too heared it, and the cat's name was "Azrael" kinda strange that thingy ..
but you know what? If the dardasim are the good germans, then they are a bunch of s or a pervert group having just ONE woman in their whole village.
think about how they made their kids..every1 on the poor blonde chick :( |
פחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
ודרך אגב מוש השור היא סדרה קומוניסטית
שמתם לב שהוא לובש אדום
?!?!?!!?!?
ושמתם לב לשיר ? "מוש השור עובד וטוב לו... מוש מוש... מוש מוש"... מה זה
?!?!!?!?!?!?
עובד וטוב לו
!?!?!?!?!?
what the is it ?!?! |
בואנה אף פעם לא חשבתי על זה...
:)
ו
TRANCE GIANT
מאיפה הבאת את האתרים האלה ???
:stongue:
אני זוכר שהיה לי אתר נגד קיפי מרחוב סומסום
מישהוא מכיר את זה אולי ? |
|
|
| TranceGiant |
Okay :)
enough with that crap hehe
seriously: had lots of fun with you guys tonite but now im off
u wont believe but i got SPANISH EXAM tomorrow(yes on saturday..
wish me luck:whip:
hasta la vista muchachos!:cool: |
|
|
| Dj Moriano |
יש את כוח הוידיאו שזאת באמת אחלה סדרה....
בקשר למומינים עדיין משדרים בערוץ 11
מוש השור סדרה אדירה אז מה אם הוא קומיניסט????
ושכחתם את ה-ס-י-ד-ר-ה שזאת כמובן
ב-י-מ-ב-ה
בובי בימבה ופונפון יוצאים למסעות
מה קורה להם בדרך אילו הפתעות............
בובי בובי
בימבה בימבה
בובי בימבה ופון פון
זעם הרשע מנסה לתפוס את בימבה הקטנה
אך לעולם הוא לא יצליח כי בימבה
חכמה
כי בימבה חכמה
הא הא הא......
וגם צבי הנינג'ה סדרה טובה חייתי על הסדרה הזאת.... |
|
|
| Dj Black |
דנבר הדינוזאור האחרון!
:stongue: |
|
|
| nimrod levi |
אין מה לדבר בכלל חתולי הרעם שולטים!!!!
וגם החתולים הסמוראים...
ולא לשכוח גם את דני שובבני שאני עדיין רואה את זה שיוצא לי...
:cool: :cool: |
|
|
|
|