|
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Burineren klinkt als het huis van je buren onder zeiken... maar in jouw context zou het dus ook 'Ongevraagd je sporen nalaten in je oude studentenhuis' kunnen zijn... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Tim81
Burineren klinkt als het huis van je buren onder zeiken... |
zoiets dacht ik ook. Ik hou het op van het dak naar beneden zeiken op het balkon van de buren... :o |
|
|
| Three 'O Three |
| Sander is leuk, maar zal niet de eerste keer (en de laatste keer) zijn dat we die voor 5 uur mogen aanschouwen. Viva Hernan! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
zoiets dacht ik ook. Ik hou het op van het dak naar beneden zeiken op het balkon van de buren... :o |
Viva le Matthijs, helemaal goed.
Dat is goed Matenweg's gebruik. Vanaf deze patio's kan dat helemaal super:

Groene deur boven daar woonde ik, 2 naar rechts: BasD.
Damn, die goede ouwe tijd :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja, dat had je , samen met Marijke, ook beloofd!
En beloofd is beloofd ;)
Ik ben er dus ook wel bij, samen met Anke waarschijnlijk. Ga ook weer eens proberen of ik een fotoset voor Partyflock kan maken. Al een eeuwigheid niet meer gedaan. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hmm...kink in de kabel.
11 juni komt inees op losse schroeven te staan.
Keuzes....keuzes.... |
Je snapt wel dat je hier commentaar op krijgt hè?
"Beloofd is beloofd"....tsss... :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Je snapt wel dat je hier commentaar op krijgt hè?
"Beloofd is beloofd"....tsss... :p |
Dat had ik wel verwacht ja :toothless Maar niets is nog zeker. Als ik er niet ben, koop ik het wel af op Extrema met wat drankjes :)
Maar jullie (jij en Marijke) willen toch niet zeggen dat jullie voor mij (en Anke, he Marijke? ;))naar Everybody gaan, wel? ;) Het gaat toch om het Paard van Troje...en Sander, niet? :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Viva le Matthijs, helemaal goed.
|
:D
Ik kom niet meer zo vaak op de universiteit, maar ik kan in het taalgebruik nog behoorlijk meekomen blijkbaar! :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
:D
Ik kom niet meer zo vaak op de universiteit, maar ik kan in het taalgebruik nog behoorlijk meekomen blijkbaar! :p |
:D Sommige dingen zijn helemaal niet zo moeilijk :)
Maar burineren heeft een laaaaaange geschiedenis. Had je bij moeten zijn ;) |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat had ik wel verwacht ja :toothless Maar niets is nog zeker. Als ik er niet ben, koop ik het wel af op Extrema met wat drankjes :)
Maar jullie (jij en Marijke) willen toch niet zeggen dat jullie voor mij (en Anke, he Marijke? ;))naar Everybody gaan, wel? ;) Het gaat toch om het Paard van Troje...en Sander, niet? :D |
Nee, natuurlijk niet voor jou Snuggle... Anke... Tsja... Daar kan ik natuurlijk niet onderuit komen... ;)
Sta op de gastenlijst dus ga in ieder geval ff kijken :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Engeltje
Nee, natuurlijk niet voor jou Snuggle... Anke... Tsja... Daar kan ik natuurlijk niet onderuit komen... ;)
Sta op de gastenlijst dus ga in ieder geval ff kijken :) |
Kusje voor Marijke :toothless
Koekje erbij? :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik kom ook wel ff buurten denk ik :) |
|
|
| Tim81 |
| Zozo, na zo'n intelligente inbreng van het studentenleven is deze thread meteen tot sticky gepromoveerd :p |
|
|
|
|