return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
Burineren klinkt als het huis van je buren onder zeiken... maar in jouw context zou het dus ook 'Ongevraagd je sporen nalaten in je oude studentenhuis' kunnen zijn...
Matthijs
quote:
Originally posted by Tim81
Burineren klinkt als het huis van je buren onder zeiken...


zoiets dacht ik ook. Ik hou het op van het dak naar beneden zeiken op het balkon van de buren... :o
Three 'O Three
Sander is leuk, maar zal niet de eerste keer (en de laatste keer) zijn dat we die voor 5 uur mogen aanschouwen. Viva Hernan! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Matthijs
zoiets dacht ik ook. Ik hou het op van het dak naar beneden zeiken op het balkon van de buren... :o


Viva le Matthijs, helemaal goed.
Dat is goed Matenweg's gebruik. Vanaf deze patio's kan dat helemaal super:



Groene deur boven daar woonde ik, 2 naar rechts: BasD.
Damn, die goede ouwe tijd :D
M_Peror
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja, dat had je , samen met Marijke, ook beloofd!
En beloofd is beloofd ;)

Ik ben er dus ook wel bij, samen met Anke waarschijnlijk. Ga ook weer eens proberen of ik een fotoset voor Partyflock kan maken. Al een eeuwigheid niet meer gedaan.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hmm...kink in de kabel.
11 juni komt inees op losse schroeven te staan.
Keuzes....keuzes....

Je snapt wel dat je hier commentaar op krijgt hè?
"Beloofd is beloofd"....tsss... :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by M_Peror
Je snapt wel dat je hier commentaar op krijgt hè?
"Beloofd is beloofd"....tsss... :p


Dat had ik wel verwacht ja :toothless Maar niets is nog zeker. Als ik er niet ben, koop ik het wel af op Extrema met wat drankjes :)

Maar jullie (jij en Marijke) willen toch niet zeggen dat jullie voor mij (en Anke, he Marijke? ;))naar Everybody gaan, wel? ;) Het gaat toch om het Paard van Troje...en Sander, niet? :D
Matthijs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Viva le Matthijs, helemaal goed.


:D

Ik kom niet meer zo vaak op de universiteit, maar ik kan in het taalgebruik nog behoorlijk meekomen blijkbaar! :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Matthijs
:D

Ik kom niet meer zo vaak op de universiteit, maar ik kan in het taalgebruik nog behoorlijk meekomen blijkbaar! :p


:D Sommige dingen zijn helemaal niet zo moeilijk :)
Maar burineren heeft een laaaaaange geschiedenis. Had je bij moeten zijn ;)
Engeltje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat had ik wel verwacht ja :toothless Maar niets is nog zeker. Als ik er niet ben, koop ik het wel af op Extrema met wat drankjes :)

Maar jullie (jij en Marijke) willen toch niet zeggen dat jullie voor mij (en Anke, he Marijke? ;))naar Everybody gaan, wel? ;) Het gaat toch om het Paard van Troje...en Sander, niet? :D



Nee, natuurlijk niet voor jou Snuggle... Anke... Tsja... Daar kan ik natuurlijk niet onderuit komen... ;)
Sta op de gastenlijst dus ga in ieder geval ff kijken :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Engeltje
Nee, natuurlijk niet voor jou Snuggle... Anke... Tsja... Daar kan ik natuurlijk niet onderuit komen... ;)
Sta op de gastenlijst dus ga in ieder geval ff kijken :)



Kusje voor Marijke :toothless
Koekje erbij? :D

eieregooie
Ik kom ook wel ff buurten denk ik :)
Tim81
Zozo, na zo'n intelligente inbreng van het studentenleven is deze thread meteen tot sticky gepromoveerd :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement