return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Roger
tis ook nooit goed.. ik geef alleen een alternatief aan:)


Nee ik snap het niet, ik vroeg me af wat je bedoeld met 'die namen'.
Wist overigens niet dat Esrem zelf draaide, lachen!

Oh, en het ziet er steeds minder naar uit dat ik erbij ben toch. Ga me de dag ervoor ook al goed vermaken op Earth. Sander zie ik nog vaak genoeg, de 'bbq' (ook al issie binnen) gaat toch voor.

Sorry Marijke & Maarten....can i make it up? :)
Matthijs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee ik snap het niet, ik vroeg me af wat je bedoeld met 'die namen'.


denk dat ie daarmee Rank1, Gielen en Jean bedoelde.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Matthijs
denk dat ie daarmee Rank1, Gielen en Jean bedoelde.


Damn, ik lees er gewoon overheen :) Verstands verbijstering, Korsakov
Roger
quote:
Originally posted by Matthijs
denk dat ie daarmee Rank1, Gielen en Jean bedoelde.


juistem!

hmm nu ben ik aan het twijfelen of ik niet vrijdag naar hernan moet gaan, of dit feest.. heb geld voor een:(
Tim81
Ik weet het ook nog niet... :rolleyes:
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Ik weet het ook nog niet... :rolleyes:


Voor jou is het toch makkelijk Tim!

1. Zondag moet je misschien voetballen, dus komt vrijdag beter uit :haha:
2. Sander is een kaaskop en zie je vaker dan Hernan
3. Argentijn Hernan zie je minder vaak dan Sander
4. Melkweg is voor jou dichterbij dan 't Paard
5. Wij (fc ta-prog-boys 3) gaan allemaal naar Hernan

:rolleyes: simpul! :p
Yarnie
Ik ga ook \o/
Roos22
Ben d'r ook bij!
Tim81
quote:
Originally posted by tijs08
Voor jou is het toch makkelijk Tim!

1. Zondag moet je misschien voetballen, dus komt vrijdag beter uit :haha:
2. Sander is een kaaskop en zie je vaker dan Hernan
3. Argentijn Hernan zie je minder vaak dan Sander
4. Melkweg is voor jou dichterbij dan 't Paard
5. Wij (fc ta-prog-boys 3) gaan allemaal naar Hernan

:rolleyes: simpul! :p


Bij Hernan ben ik ook zeker present ;)

Twijfel alleen nog over de zaterdag... men wil graag gebruik maken van mijn chauffeurskwaliteiten, maar denk eerlijk gezegd niet dat ik naar Den Haag rij... :p
Engeltje
quote:

Oh, en het ziet er steeds minder naar uit dat ik erbij ben toch. Ga me de dag ervoor ook al goed vermaken op Earth. Sander zie ik nog vaak genoeg, de 'bbq' (ook al issie binnen) gaat toch voor.

Sorry Marijke & Maarten....can i make it up? :)


Beetje jammer weer Snuggle...

Roger
quote:
Originally posted by Engeltje
Beetje jammer weer Snuggle...


hee engeltje ik ga ook niet meer helaas:( volgende keer beter..
maar als je vrijdag nog zou gaan wil best mee gaan hoor;):p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Engeltje
Beetje jammer weer Snuggle...


Tsja, happens. Zonder mij vermaken jullie je ook wel :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement