|
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, happens. Zonder mij vermaken jullie je ook wel :p |
Dat is zeker helemaal gelukt :) ik hoop dat je weet wat je gemist hebt!!! Sander draaide heerlijk! En voor mij de eerste keer het paard maar die tent is voor herhaling vatbaar! Wat een heerlijke nacht!
Leuk dat er onverwachts toch nog wat ta-ers waren :) was weer toppie!Nu lekker slapen... |
|
|
| Roos22 |
| Sander draaide zeker erg lekker! leuk om Onno op de valreep nog tegen te komen! SAY HELLO! ;) |
|
|
| Roger |
.......
alsof je een avond dood bent geweest ofzo:rolleyes: :( |
|
|
| M_Peror |
Zo hee, wat een lekkere nacht was dat zeg (en een lekkere ochtend pitten trouwens ook, pff). :D Dat Paard is een toplocatie, goed geluid, leuke sfeer en Sander draaide geweldig! Hij was er zowaar vier van de geplande vijf uur, betere score dan in de Cocoon vorige maand.
Er waren nog meer TA's dan verwacht, errug gezellig weer mensen! Natuurlijk Eieregooie en dinges maar ook Partyhardy en Three'O'three en ik herkende totalwoot zowat niet in nuchtere staat, sorry :) (of zou het iets anders zijn geweest? :p). Veilig thuisgekomen nog?
He Ei, leef je nog? Hoe was de afterparty? :p |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Veilig thuisgekomen nog?
|
Dat was me dus nog een verhaal apart... we rijden weg... en toen deed de versnellingspook het niet meer :rolleyes:
Iemand weleens op zondagochtend in de 2e versnelling van den Haag naar Rotterdam gereden? Ik kan het iedereen van harte afraden.
Maargoed dit mocht toch het algehele plaatje van vannacht niet vergallen. Stef (Daar-Wordt-Je-Niet)Vrolijk (Van) deed wat ik al van hem verwachtte dat behoeft geen verdere uitleg.
SK draaide inderdaad erg lekker, in het eerste uur was het een beetje: lekkere plaat, 2 mindere platen, lekkere plaat, 2 mindere platen, maar na een uur of 3 maakte hij dat meer dan goed! Heerlijk staan springen met de aanwezige TA's!
noot1
M_peror: zelf een bril nodig? ;)
noot2
Engeltje: leuk je eens te ontmoeten
noot3
wat is t Paard toch een heerlijke tent:cool: !
noot4
Yarnie: leef je nog?:conf:
zo en nu weer lekker slapen :D |
|
|
| eieregooie |
Ja het was weer een dolle boel... :D
Dalijk pics :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by M_Peror
He Ei, leef je nog? Hoe was de afterparty? :p |
LOL, daar in de Cocoon stortte ik toch wel een beetje in, hehe... Maarja, er moest even gesocialized worden geloof ik, maar om 6 uur toch gewoon lekker naar huis :) |
|
|
| Engeltje |
waar blijven ze dan??? Ik hoop dat ze beter zijn dan die op partyflock :thepirate ...
Ei: je was toch niet weer tegen een muurtje aan in slaap gevallen hè ;) ?!
Total woot: ook leuk jou ontmoet te hebben! |
|
|
| eieregooie |
Hahahahahaha! :stongue: :toothless
Nee, maar serieus, mooier dan op Flock zijn ze niet hoor... Misschien wel minder genant ;) En nee! Ik ben NIET tegen een muurtje in slaap gevallen :whip: :clown:
Hier, pics...
http://gallery.knater.nl/view_album...50611_everybody |
|
|
| SnuggLe |
Leuke foto's en leuk dat jullie het leuk gehad hebben :)
Baalde wel dat ik er niet bij kon zijn, te meer omdat ik Earth weinig aan vond. Maar Enschede was gelukkig ook beregezellig.
Ach ja, better luck next time |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leuke foto's en leuk dat jullie het leuk gehad hebben :)
Baalde wel dat ik er niet bij kon zijn, te meer omdat ik Earth weinig aan vond. Maar Enschede was gelukkig ook beregezellig.
|
Wahaha!! Daarom was je zo vroeg weg! Aparte gozert ben je ook! :rolleyes: |
|
|
|
|