return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 6)
View this Thread in Original format
tijs08

BOYS! explain...
Wat hing er aan het plafond zeg!?? Of was Engeltje opgestegen? :tongue2
Yarnie
quote:
Originally posted by total woot

Yarnie: leef je nog?:conf:

Ja hehe :D
Gloof toch iets teveel wodka + tequila gedronken kan me echt bijna niks meer herrineren :crazy:
Roger
"vraagteken" staat er weer heerlijk wazig op:tongue2
Partyhardy!
Wat een feestje weer zeg! :eyespop: Super sfeer niet meer normaal! en een onwijs enthousiaste gitaarspelende :p Sander! :crazy: Heb Sander nog nooit zo goed horen draaien! Heel veel echt onwijs mooie nieuwe nummers gehoord, en ergens in het midden van zijn set draaide hij de klapper van de avond! die track moet ik terug horen, even de setjes van hem in de gaten houden want wat een platen zeg! :cool:

Verder draaide hij For Sale - Buy Now! :eyes: :tongue3 Wat knalt die lekker uit het geluidsysteem van het Paard! en verder nog Gabriel and Dresden - Portobello, MV - Domo Arigato en ergens tegen het einde Technotronic - Pump Up The Jam (Gian's Crowd Is Jumpin Remix) en Markus Schulz - Without You Near (Gabriel & Dresden Mix) :cool:

Top feessie dus! en erg gezellig met 3o3 en Total woot en zijn gang :D Verder Yarnie, Roos22, Ei, M-Peror, Engeltje en Matthijs nog tegen het lijf gelopen :toocool:

quote:
Originally posted by total woot
Dat was me dus nog een verhaal apart... we rijden weg... en toen deed de versnellingspook het niet meer :rolleyes:
Iemand weleens op zondagochtend in de 2e versnelling van den Haag naar Rotterdam gereden? Ik kan het iedereen van harte afraden.

Wat een verhaal joh, echt super klote! :(

quote:
Originally posted by Roos22
Sander draaide zeker erg lekker! leuk om Onno op de valreep nog tegen te komen! SAY HELLO! ;)

haha ik kwam niet meer bij, wat een flapdrol! :p ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
Wahaha!! Daarom was je zo vroeg weg! Aparte gozert ben je ook! :rolleyes:

Nee hoor :) We hebben nog even boven gezeten, en rechts vooraan gestaan, en daarna rond 4 uur weg omdat er gewoon geen drol aan was :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee hoor :) We hebben nog even boven gezeten, en rechts vooraan gestaan, en daarna rond 4 uur weg omdat er gewoon geen drol aan was :p

Hij bedoelt dat je even had kunnen zeggen dat je wegging aangezien je had gevraagd of je mee kon rijden :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hij bedoelt dat je even had kunnen zeggen dat je wegging aangezien je had gevraagd of je mee kon rijden :rolleyes:

Dan moet je even in je telefoon kijken want ik heb zowel Onno als jou ge-SMS-d, om er zeker van te zijn dat jullie het wisten :rolleyes:

Maar blijkbaar zijn die dus niet aangekomen. Kan gebeuren. Ik neem toch niet aan dat jullie op me gewacht hebben of iets dergelijks, dat het wel duidelijk was dat ik niet meer mee zou gaan......
Zo wel, mijn excuses. Ik had idd beter even langs kunnen komen.
Matthijs
Hoewel ik behoorlijk moe was, was het toch zeker weer een gezellig feestje! Sander bouwde het lekker op en stond zelf ook weer lekker enthousiast mee te doen met z'n opblaasgitaar in de ene hand en de whiskeyfles in de andere. Overigens gaf hij op het laatst die fles (die nog maar voor een kwart gevuld was ofzo) weg aan iemand uit het publiek, ook wel een vette actie! :D
Tim81
In de Now & Wow stond Sander ook altijd op zijn 'air guitar' te spelen... nieuwe hobby zeker van hem :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Matthijs
Sander bouwde het lekker op en stond zelf ook weer lekker enthousiast mee te doen met z'n opblaasgitaar in de ene hand en de whiskeyfles in de andere. Overigens gaf hij op het laatst die fles (die nog maar voor een kwart gevuld was ofzo) weg aan iemand uit het publiek, ook wel een vette actie! :D

Inderdaad ja, dat zag ik ook! Eerst gooide hij die gitaar in het publiek, vervolgens gaf hij die fles aan een gast die goed los stond te gaan en tot slot kwam hij, bijna ala Tiësto, naar voren gelopen met zijn handen in de lucht! echt onwijs cool om te zien! :tongue2 Hij had het in ieder geval dik naar zijn zin en dat sloeg over op het publiek! :crazy:

Roos22
Sander had het inderdaad goed naar zijn zin! Die fles whisky was trouwens nog maar een kwart vol hehehe! :tongue3
Roger
waarom mis ik zulke avonden.. klinkt allemaal super dames en heren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement