return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Tim81
Zozo, na zo'n intelligente inbreng van het studentenleven is deze thread meteen tot sticky gepromoveerd :p


Tsja criteria om een thread stikcy te maken ontgaan mij even...
Maar goed kan hier niet bijzijn. Familiedag op de 13e :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Tsja criteria om een thread stikcy te maken ontgaan mij even...
Maar goed kan hier niet bijzijn. Familiedag op de 13e :rolleyes:


Heb jij 2 dagen nodig om bij te komen dan? Everybody is de 11e! ;)

Als het slecht weer is de 11e ben ik er toch wel bij, anders zit ik bij BasD in Enschede.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb jij 2 dagen nodig om bij te komen dan? Everybody is de 11e! ;)

Als het slecht weer is de 11e ben ik er toch wel bij, anders zit ik bij BasD in Enschede.


euh ik bedoelde zondag 12 juni. Anders was ik wel gegaan ja.
eieregooie
Sjah, er was niets sticky, dus ik heb maar wat dingen gepakt op basis van activiteit en lengte... (ja, sensation heb ik overgeslagen ja ;))

Bovendien was het vorige SK feestje in Den Haag wel een redelijk TA feestje :)
Tim81
quote:
Originally posted by eieregooie
Bovendien was het vorige SK feestje in Den Haag wel een redelijk TA feestje :)


Maar toen was het op dinsdag :p
moogwai
Dit feestje staat op de planning. Ik wil wel eens zien of het Paard inderdaad de beste club van Nederland is :)
Matthijs
Kaartje in de pocket, dus ik ben nu ook zeker van de partij! :)
Roger
misschien kom ik hier ook wel even langs koekeloeren:p
SnuggLe
Als het weer is zoals vandaag, ben ik er zeker bij.
Dan ga ik niet naar Enschede BBQen, maar ben ik erbij.

Schijnt overigens dan wel in Enschede een 'vette party' te zijn met Rank1, Gielen en Jean, op de Oude Markt. Buiten...gratis dus :D
Roger
wat vet zeg met die namen:haha:

esrem moet die avond wel ergens in deventer draaien

SnuggLe
quote:
Originally posted by Roger
wat vet zeg met die namen:haha:

esrem moet die avond wel ergens in deventer draaien



:conf:
Roger
tis ook nooit goed.. ik geef alleen een alternatief aan:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement