|
Het Grote Trance Topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die is er al maar die wordt genegeerd. |
calimero:p |
|
|
| Djeebie |
| En ondertussen is er nog niets informatiefs (news, links naar setjes etc.) gepost... Succes met deze draad :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Djeebie
niets informatiefs (news, links naar setjes etc.) gepost... Succes met deze draad :p |
Mjwha dat is er namelijk niet. Trance is namelijk dood!:eek: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Djeebie
En ondertussen is er nog niets informatiefs (news, links naar setjes etc.) gepost... Succes met deze draad :p |
dat is toch nooit als je een draad op ta start?:p |
|
|
| Tim81 |
Stond ook al in progressive-thread!
want daar gebeurt het... ;) :p
| quote: | Originally posted by Roger
dat is toch nooit als je een draad op ta start?:p |
Er kunnen toch aan het begin een paar lekkere sets worden getipt of feestjes worden aangekondigd met trance-dj's die niet vaak in NL verschijnen of iets dergelijks!
| quote: | Originally posted by New Wave
Die is er al maar die wordt genegeerd. |
Ik heb die thread regelmatige proberen te zoeken, bijvoorbeeld voor feestje met Sven Vath onlangs, maar kan hem nooit vinden! Of moet ik deze niet zoeken onder 'Grote techno topic' |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Tim81
Stond ook al in progressive-thread!
want daar gebeurt het... ;) :p |
progressive zuigt :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Stond ook al in progressive-thread!
want daar gebeurt het... ;) :p
|
 |
|
|
|
|