|
Het Grote Trance Topic (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
-Je hebt Ron Jeremy wel eens ontmoet. Hoe was het?
-Is dat sampletje in je plaat "gemini" dezelfde als uit "fancy fair"?
-Wat vind je belangrijker aan de remake van Fancy Fair, dat je wat hebt bijgedragen aan de muziek of dat je wat hebt bijgedragen aan je pensioen?
-Wat luister je zelf?
-Geloof je het zelf?
-Draaide je op een gegeven moment alleen nog maar platen van je eigen label omdat je je label probeerde te redden?
Waarom denk je dat dat mislukt is?
kan nog uren doorgaan zo :p |
LoL! :D
Sorry Bastiaan, net verstuurd, had deze niet gezien. |
|
|
| MennoB |
Hahaha,
Bram, zou je die vragen dan ook hebben opgestuurd? :D |
|
|
| DjRV |
| doe randy de groeten van me ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hahaha,
Bram, zou je die vragen dan ook hebben opgestuurd? :D |
Wat denk je zelf? :D
Heb wel een vraag over Only-Dj's toegvoegd, iets van "Waar is het misgegaan?".
RV, zal ik doen! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Muppy
ziet er leuk uit...
is de releasedatum al bekend? |
Eind juni |
|
|
| trouser |
| quote: | Originally posted by MennoB
Of het aan mij, of lijkt die Leon Boiler press. Inner Stories - Beyond zo veel op Castamara van Jonas Steur? |
Dat ligt zeker niet aan jou :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by trouser
Dat ligt zeker niet aan jou :) |
Tiësto had van mij beter die Castamara op isos kunnen zetten dat die Leon Boiler |
|
|
| Partyhardy! |
Hoorde hem voor het eerst in februari 2003 in de XL toen Ferry hem draaide: Ferry Corsten vs The Thrillseekers - Sublime :cool: Dik kippenvel toen en ook nog erg mooi live gespeeld tijdens Ferry's Concert.
En nu dan 2,5 jaar later gaat hij eindelijk gereleased worden:
Ferry corsten - Sublime (2xEP)
price € 8,99 (€ 7,49 excl. VAT)
availability pre-order: not yet released / released 6/2005
label tsunami/nl
Sublime
Heeft even geduurt, echt vaag dat dat zo lang duurde... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hoorde hem voor het eerst in februari 2003 in de XL toen Ferry hem draaide: Ferry Corsten vs The Thrillseekers - Sublime :cool: Dik kippenvel toen en ook nog erg mooi live gespeeld tijdens Ferry's Concert.
En nu dan 2,5 jaar later gaat hij eindelijk gereleased worden:
Ferry corsten - Sublime (2xEP)
price € 8,99 (€ 7,49 excl. VAT)
availability pre-order: not yet released / released 6/2005
label tsunami/nl
Sublime
Heeft even geduurt, echt vaag dat dat zo lang duurde... |
en echt een superplaat van ferry en the thrillseekers!!! |
|
|
| moogwai |
Bij Ferry Corsten's producties duurt het altijd eeuwen voordat een plaat wordt uitgebracht. Tracks van z'n nieuwe album zoals I Love You en Cubikated draait Ferry ook al maanden in z'n sets. I love You werd zelf ook al op Ferry's Concert gedraaid.
Aan de ene kant begrijp ik het wel, want Ferry wil gewoon exclusieve tracks voor zo'n eigen sets hebben. En Ferry draait altijd veel eigen producties in z'n sets en dat is ook z'n sterke punt. Maar als een plaat pas 2 jaar later wordt uitgebracht gaat dit toch ook ten koste van de verkoop? De hype rondom Sublime is al lang voorbij. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jongens, een interview met Randy Katana van mijn hand staat online op:
http://partyflock.nl/interview/
Staan wel wat leuke dingetjes in. |
Geinig interview. Wat ik wel een beetje vreemd over vind komen is die zinsformulering in de intro.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zijn ster is rijzende. |
editje: dit is niet grappig bedoeld ofzo, en misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt. :) |
|
|
|
|