return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Het Grote Trance Topic (pg. 4)
View this Thread in Original format
Roger
de laatste tijd vind ik Thomas Bronzwaer - Close Horizon wel erg sterk!

en nog iets harder: Precursor - Solar 1
@win
quote:
Originally posted by Roger
de laatste tijd vind ik Thomas Bronzwaer - Close Horizon wel erg sterk!

en nog iets harder: Precursor - Solar 1


Twee vette plaatjes inderdaad! Is die Precursor trouwens niet Leon Bolier?
Roger
quote:
Originally posted by @win
Twee vette plaatjes inderdaad! Is die Precursor trouwens niet Leon Bolier?


jep;)

maar voor de rest vind ik dat er de laatste tijd niet zo heel veel bijzonders uit komt.. halo was een van de laatste waar ik om stond te springen. en castamara.. maar die is echt overplayed helaas:( gewoonweg te vaak gehoord
@win
quote:
Originally posted by Roger
jep;)


Had ik het dus toch goed :toothless
ahp2002
Vadim Zhukov – Moscow Morning (Bobina Remix)
Armin van Buuren – Serenity
Lost Witness – Love Again (Airbase Remix)
Luminary – Washing (Andy Moor Remix)
Luminary – Amsterdam
Mike Foyle – Signalrunner (Love Theme Dusk) (Airbase Remix)
Signum – Back At Ya

zijn lekkere trackies op t moment

:)
moogwai
Koris vs Djule - Sense Of Time (M.O.R.P.H Vs Scriocco Remix)
Gewoon een lekker relaxt plaatje, zoals we van M.O.R.P.H. gewend zijn!

Nieuwe Agnelli & Nelson - Shivers is ook vrij aardig, moet alleen nog wennen aan de vocals, misschien is een dub mix beter.
DJ_Siesta
weet iemand alweer van dat armin en udc gebeuren??
@win
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
weet iemand alweer van dat armin en udc gebeuren??


Naar het schijnt 12 november in Ahoy :o
DJ_Siesta
bah, das nog verder rijden:@, adam was mooi geweest. maja je moet er wat voor over hebben :cool:
@win
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
bah, das nog verder rijden:@, adam was mooi geweest. maja je moet er wat voor over hebben :cool:


HMH was zeker mooier geweest, ahoy trekt me ook niet zo. Maar ik ben der vast wel bij :p

MennoB
Wordt dat dan een soort van TiC, of meer als Cox and Friends?
MaGiK54
quote:
Originally posted by @win
Naar het schijnt 12 november in Ahoy :o



Beter geen Ahoy......:whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement