|
Het Grote Trance Topic (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand hier kennis over Randy Katana? (ja googlen kan ook , i know). Moet hem waarschijnlijk binnenkort een keer interviewen. Dus ik ben benieuwd naar een aantal zaken zoals geschiedenis, projecten, leuke weetjes etc...alles. |
Ik weet een klein beetje :p
Randy Katana, vroeger bekent als Katana. Grootste commerciële doorbraak was met het nummer: 'Fancy Fair'. Daarna nog een hoop tracks gemaakt met ongeveer dezelfde tune.. Verder goede remixen gemaakt, waaronder: DJ Albert vs. Precision - Say Yes. Produceerd nu onder de naam Randy Katana.
Was (mede)eigenaar (weet niet of hij dat alleen deed of met nog een paar) van www.only-djs.com. En was, volgens mij falliet gegaan of hij had het verkocht aan Precision (weet zo zijn echte naam niet) die nu die site runt onder de naam 4onlydjs..
Verder kan ik zo niet opkomen wat hij nog meer heeft gedaan.. |
|
|
| SnuggLe |
| Dank u dank u! Hier kan ik zeker wat mee! |
|
|
| Cosmic |
| En niet te vergeten zijn meesterlijke intro mix van Viframa!:eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| Als iemand nog vragen voor Randy Katana heeft, post die hier dan meteen effe of stuur ze via PB. Dan kan ik die verwerken in het interview.... |
|
|
| @win |
Estuera - Flow
Goeiemorgen zeg wat een enorme klapper vor deze zomer! :eyespop: |
|
|
| Original |
Jose Amnesia Vs Fedo - I Need You (Dub Mix)
Je moet hem eigenlijk gewoon +8 pitchen.. en dan heb je een vette trancer! Vooral het stuk na de break in het midden.. :eyespop: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als iemand nog vragen voor Randy Katana heeft, post die hier dan meteen effe of stuur ze via PB. Dan kan ik die verwerken in het interview.... |
Of hij vindt dat hij de klanten van onlydjs genaaid (orders werden niet meer geleverd ook al was er al betaald) heeft toen hij het failliet heeft laten verklaren...
zou het wel als laatste vraag stellen:p |
|
|
|
|