return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
איביזה 2005
View this Thread in Original format
m0sh
טוב לפני שכמה יתקפו אותי
אז חיפשתי את הט'רד היחסית ישן שפתחתי והוא נמחק !

עכשיו רק רציתי להוסיף את הלוח מסיבות לשנת 2005
http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_i.htm
אלוהים ישמור!!!

רציתי לדעת מי באמת נוסע השנה?
אני לא יודע מה נסגר עם הצבא עדיין אז אני כרגע לא נוסע לכמה חודשים אבל שבוע או שתיים אני בטוח אני יסע.

רק חבל שג'יימס הולדן לא מגיע...אבל לפחות גביראל ודרדסן!!!

אז מי בא?
Glenn-Holmes
צריך לבדוק את מצב המזומנים אבל התנאים נראים לא רע
מתישהו בקיץ יש לי שבועיים חופש מעבודה בתשלום
ואם אני יגייס את הכסף (אני לא יודע תסכום המוערך שצריך לשבוע שם אז אם מוש או הסייברים יכתבו אני ישמח) וזה לא ישבש לי שום תוכנית אחרת לאותו זמן אני בהחלט עשוי להיות השנה באיביזה
fusi
אילן - עד 7000 ש"ח בשביל הכל כולל הכל

אני כמובן נוסע גם השנה, אבל לא ארחיב פה בנושא כי כבר הורחבו כ-20 עמודים לגבי זה כאן
m0sh
אילן אם אתה חכם אתה לא מוציא יותר מ5000 שקל
לי עלה עם הטיסה והכל 900 יורו שזה בזמנו היה קצת פחות מ5000 שקל
אולי עכשיו בגלל שהיורו עלה אז זה קצת יותר יקר
אני לא מצפה שאתה תהיה כמו הסייברים ככה ש7000 שקל זה די הרבה
ואם אתה נוסע לשבועיים אז אני מניח שלא כל יום תהיה במסיבה אז לא יעלה לך כפול אבל 8 אלף או גג 10 אלף אם אתה בתעריף של 7 בשבוע
אני לא יודע כל כך מה נסגר איתי אבל אולי אני עובר לגור שם ככה שנפגש שם
...

ירון דיברת עם מארקו
?
DJ-Kreing^^
יש מצב שאני נוסע לשם לשבוע בקיץ
שום דבר לא סגור עדיין אבל אני בהחלט שוקל את האפשרות הזאת ברצינות
m0sh
באמת שפגישה גדולה של
ILTA
באיביזה יכולה להיות אחד מהדברים החזקים!
DJ-Kreing^^
שמע מוש, בתור משיהו שהיה שם בכל המועדונים וזה...
חבר שלי הוא דיי צעיר זתומרת בקיץ בזמן שאנחנו רוצים לנסוע עוד לא יהיה לו 18...נראה לך זה ישפיע על היכולת כניסה שלו למועדונים וכאלה?
m0sh
ברור שהוא יכנס
אין שם סלקציה בכלל
רק אם אתה מתחת לגיל 10 :haha:
DJ-Kreing^^
אה מגניב..

חחח, יאללה צריך להריץ עוד מרטון של קוין ופרי כובשים את איביזה
Glenn-Holmes
מוש אני לא חושב שאני יצליח לנהוג בחוכמה רבה מבחינה פיננסית במקום הקדוש הזה שנקרא איביזה...
אבל תודה על "הצעות המחיר" שלך ושל ירון
זה הכניס אותי לפרופורציות מסוימות
מארק...יכול להיות שאני יוותר על השיט עם ארמין (נפגוש אותו כבר יחד עם שאר חברי ארמאדה באיביזה...
יאללה אולי נפתח תפקם בשביל איביזה...

m0sh
עכשיו אתה מדבר!
נתראה שם:)

עכשיו אילן אני גם יוצא מנקודת הנחה שאתה לא שותה ואתה גם לא תעשן סמים אז אני לא חושב שתגיע ל7000 שקל
אבל מים במסיבה זה בור בכיס
50 שקל ל330 מ"ל
אז צריך לנהוג בחוכמה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh

עכשיו אילן אני גם
יוצא מנקודת הנחה שאתה לא שותה ואתה גם לא תעשן סמים


בזה אתה צודק במאה אחוז....

quote:
Originally posted by m0sh

אבל מים במסיבה זה בור בכיס
50 שקל ל330 מ"ל


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
קיצר אתה אומר להביא שמינייה קולה מהבית? :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement