|
De Europese grondwet (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik stem tegen...
Vind het maar onzin die grondwet... |
en ik vind het maar onzin om die grondwet onzin te vinden :o
Niet dat 't boeit wat men hier stemt, Frankrijk stemt toch wel tegen :p |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Phortje
en ik vind het maar onzin om die grondwet onzin te vinden :o
Niet dat 't boeit wat men hier stemt, Frankrijk stemt toch wel tegen :p |
Ja daar zat ik ook al aan te denken, als die Fransen tegen stemmen boeit ons referendum toch niets meer... |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ja daar zat ik ook al aan te denken, als die Fransen tegen stemmen boeit ons referendum toch niets meer... |
kan je nagaan hoe belangrijk onze mening wordt gevonden in Europa... dus waarom zouden wij voor moeten stemmen dan? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by dj_spare
kan je nagaan hoe belangrijk onze mening wordt gevonden in Europa... dus waarom zouden wij voor moeten stemmen dan? |
Dat is niet het punt, het gaat erom dat als 1 land hem verwerpt die grondwet min of meer de prullenbak in kan, toevallig heeft Frankrijk haar referendum eerst, stel wij hadden hem eerst gehad en we zouden hem verwerpen dan zou dat Franse referendum zinloos geweest zijn... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Asperge
Dat is niet het punt, het gaat erom dat als 1 land hem verwerpt die grondwet min of meer de prullenbak in kan, toevallig heeft Frankrijk haar referendum eerst, stel wij hadden hem eerst gehad en we zouden hem verwerpen dan zou dat Franse referendum zinloos geweest zijn... |
hahahaha ja hoor, wij hebben gewoon te weinig inwoners om mee te tellen.. oftewel wij zijn een schroothondje die lekker kunnen betalen om vervolgens lekker het geld naar grote landen als Spanje en Frankrijk te schuiven.. Wij betalen als land 5 miljard euro per jaar, dat is iets van 188 euro per inwoner (wat ook nog is het meeste is van Europa) en krijgen maar 2 miljard aan subsidie terug... Overige 3 miljard gaat naar grote landen!! En stem je voor dan word het er echt niet beter op hier...
TEGEN!!!!!! |
|
|
| @win |
Ik moet zeggen dat ik echt een grote hekel heb aan dit kabinet, met geen enkel zinning argument verdedigen ze dit document dat werkelijk waar al het andere wat ooit op papier is gezet degradeerd tot inferieur pleeblaadje. De Grondwet is geen zegen, maar een roeping. Laat die Balkenflupse kappen met z'n campagne en Bos het recht in handen geven. Hij steunt de grondwet tenminste met normale argumenten en haalt geen onzinnige zaken als de Holocaust erbij.
En waar ik me ook zo aan erger zijn mensen die tegenstemmen vanwege het feit dat ze het met het beleid van Balkende onees zijn en vanwege de euro. Wil iemand die mensen met het IQ van een met stront doordrenkte pleerol even de EU uitwerken?? Dit heeft er werkelijk in godsnaam geen kut mee te maken!
Zo dat lucht op! :p
Ow, ik stem dus voor... :rolleyes: |
|
|
| yahoo |
Persoonlijk denk ik dat de veranderingen waar deze grondwet over gaat er toch wel komen... De grondwet is alleen een manier om het in goede banen te begeleiden.
Eén Europa komt er toch wel, dus als we het dan doen, laten we het dan ook goed doen, anders komt er alleen maar chaos en nog meer van het gewoonlijke Europese gekibbel...
Heel zeker ben ik nog niet dat ik vóór ga stemmen... Nog ff wat sitetjes checken, voordat het zover is... |
|
|
| HiGH_NrG |
Kreeg die geweldige folder vandaag in de bus, met allemaal redenen om te stemmen. Ik vind het maar 'stemmingmakerij', ze praten er alleen maar positief over en er zijn ook zat negatieve aspecten die niet belicht worden in die folder...
Kabinet... :whip: |
|
|
| Tim81 |
| Groot-Brittanie en de Scandinavische landen zullen ook niet snel voorstemmen... |
|
|
| DJ_Siesta |
volgens mij stemmen ook veel mensen "nee" omdat het kabinet WEER een grote poppenkast is geworden.............
Mijn vote gaat ook naar NEE zoals het nu lijkt, of ik moet een overtuigende betoog lezen ergens. maar daar ga ik niet vna uit |
|
|
| Raymond |
Tegen
Het is een grondwet van een paar 100 pagina's, nog nooit zo'n hoop bureaucratische ellende bij elkaar gezien! Draag alles maar af aan die zakkenvullers in Brussel, dan kunnen we nog meer het braafste jongetje van de klas zijn. |
|
|
| Chicane |
Tegen:
- Ik wil niet een provincie van Europa wonen.
- Nog meer regels en voorwaarden om aan te houden, we zien door de bomen het bos al niet meer.
- Verenigde Staten van Europa? no way... |
|
|
|
|