|
pronostiek Eurosong finale
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
1)Hongarije
2)Moldavie
3)Noorwegen
4)Croatie
Allemaal halve finalisten, leken me wel vrij hippe nummers :) |
|
|
| X-Tune |
| geen politiek op het forum aub |
|
|
| Gladius |
| heeft onzen belg het gehaald? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Gladius
heeft onzen belg het gehaald? |
nope |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
hup holland hup :rolleyes:
doen die mee dit jaar eigenlijk? :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
hup holland hup :rolleyes:
doen die mee dit jaar eigenlijk? :p |
Volgens mij vlogen we er gister ook uit :D Hele land op z'n kop! |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Freezel
Volgens mij vlogen we er gister ook uit :D Hele land op z'n kop! |
oops :p
weljah ... daneuh ... zal't genen vette worde dit jaar :p |
|
|
| FredNova |
politieke spelletjes
Tis er de laatste jaren echt EROVER
buurtje hier buurtje daar
volgens mij winnen die oost-europese landen alles de komende 10 jaar (no offence, kan mij niks schelen) |
|
|
| Xilver |
eurosong is voor janetten :p
Ik bedoel... we hebben zoveel talent hier in België rondlopen, waarom sturen we altijd van die halfgare amateurs? |
|
|
| Gladius |
| urban trad vond ik toch allesbehalve amateurs hoor, en veruit het origineelste van den hoop. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ideetje. Volgend jaar doen Airwave, M.I.K.E. & Co een inzending. Vocals zullen wel verplichte kost zijn, dus ze sleuren er een zangeresje bij (liefts een knappe) en laten die 2 zinnen zingen (maar dan wel iets doordacht, diep. Ik dacht aan 'Put your hands in the air!')
Vliegen ze eruit bij de voor-voorronde, jammer maar 't was te proberen (dan relletje organiseren omdat Betty wel doormag -> reclame).
Vliegen ze eruit bij voorronde, efkes trance geintroduceerd aan half België.
Vliegen ze eruit bij de Halve Finale, efkes trance geintroduceerd aan half Europa
Idem voor finale
Als ze winnen zijn ze rijk.
Toch een goei idee :conf: |
|
|
| Kaidreas |
| als we nu is die bende pipo's van star academy zouden sturen, dan zijn wij er hier ook vanaf :D |
|
|
|
|