return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
pronostiek Eurosong finale
View this Thread in Original format
TranceSeeker
1)Hongarije
2)Moldavie
3)Noorwegen
4)Croatie

Allemaal halve finalisten, leken me wel vrij hippe nummers :)
X-Tune
geen politiek op het forum aub
Gladius
heeft onzen belg het gehaald?
Zehra
quote:
Originally posted by Gladius
heeft onzen belg het gehaald?


nope
DeSpErAtOs-X
hup holland hup :rolleyes:

doen die mee dit jaar eigenlijk? :p
Freezel
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
hup holland hup :rolleyes:

doen die mee dit jaar eigenlijk? :p


Volgens mij vlogen we er gister ook uit :D Hele land op z'n kop!
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Freezel
Volgens mij vlogen we er gister ook uit :D Hele land op z'n kop!


oops :p

weljah ... daneuh ... zal't genen vette worde dit jaar :p
FredNova
politieke spelletjes

Tis er de laatste jaren echt EROVER

buurtje hier buurtje daar

volgens mij winnen die oost-europese landen alles de komende 10 jaar (no offence, kan mij niks schelen)
Xilver
eurosong is voor janetten :p

Ik bedoel... we hebben zoveel talent hier in België rondlopen, waarom sturen we altijd van die halfgare amateurs?
Gladius
urban trad vond ik toch allesbehalve amateurs hoor, en veruit het origineelste van den hoop.

Belgian Bonzai
Ideetje. Volgend jaar doen Airwave, M.I.K.E. & Co een inzending. Vocals zullen wel verplichte kost zijn, dus ze sleuren er een zangeresje bij (liefts een knappe) en laten die 2 zinnen zingen (maar dan wel iets doordacht, diep. Ik dacht aan 'Put your hands in the air!')
Vliegen ze eruit bij de voor-voorronde, jammer maar 't was te proberen (dan relletje organiseren omdat Betty wel doormag -> reclame).
Vliegen ze eruit bij voorronde, efkes trance geintroduceerd aan half België.
Vliegen ze eruit bij de Halve Finale, efkes trance geintroduceerd aan half Europa
Idem voor finale
Als ze winnen zijn ze rijk.

Toch een goei idee :conf:
Kaidreas
als we nu is die bende pipo's van star academy zouden sturen, dan zijn wij er hier ook vanaf :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement