|
BeTA Chart oproep (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
had al eens previeuw gezien he ;)
and thanks voor beta logo :toothless |
|
|
| krikke |
| Zelf ook even deelgenomen ;) |
|
|
| djcresto |
| voort eerst sinds een jaar geupdate |
|
|
| Push2005 |
Vette plaat die Breeze ;)
Dat zijn pas goeie ouwe supersaws :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vette plaat die Breeze ;)
Dat zijn pas goeie ouwe supersaws :) |
doet mij aan Airwave van rank 1 denken |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
doet mij aan Airwave van rank 1 denken |
Klopt volledig :D
Is dezelfde synth van de JP-Roland 8000; dat ding heeft supersaws veroorzaakt :p |
|
|
| RadiantB |
Volgens mij zijn die charts redelijk nutteloos, omdat iedereen een andere 'spelling' hanteert.
Danjo & Styles zou bvb DJ Danjo & Rob Styles moeten zijn, anders krijg je verschillende entries voor hetzelfde nummer. :nervous:
| quote: | | je kan zelf woorden invullen waarvan de hoofdletters niet aangepast worden ('my options' > 'automatic replacing') |
... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.))
woe me :( |
|
|
| Antony |
| heb me der ook ma is 1tje gemaakt |
|
|
| Jasperovitsj |
| Looking good :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by RadiantB
... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.))
woe me :( |
Try again. Weer een paar bugjes gefixed :) |
|
|
| RadiantB |
| Danke sehr ! Es arbeitet perfect nun ! :D |
|
|
| ConFig |
looking good :toothless
kheb M.I.R.A. geadd ;)
btw Cygnus, M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira, want nu zijn er 2 verschillende entries terwijl het wellicht over dezelfde track gaat.. en dat geeft, zoals al eerder gezegd een paar posts hierboven ofzo, een redelijk vertekend beeld.. OOk: als er 2 Mixes zijn dan moet je ook Original Mix invullen zeker? :p en dat doe jij ook niet :p
edit: kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt? ZO gaat ge ook rapper dezelfde entries hebben denk ik.. :rolleyes: |
|
|
|
|