return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
BeTA Chart oproep (pg. 11)
View this Thread in Original format
domineesje
had al eens previeuw gezien he ;)

and thanks voor beta logo :toothless
krikke
Zelf ook even deelgenomen ;)
djcresto
voort eerst sinds een jaar geupdate
Push2005
Vette plaat die Breeze ;)

Dat zijn pas goeie ouwe supersaws :)
djcresto
quote:
Originally posted by Push2005
Vette plaat die Breeze ;)

Dat zijn pas goeie ouwe supersaws :)

doet mij aan Airwave van rank 1 denken
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
doet mij aan Airwave van rank 1 denken

Klopt volledig :D
Is dezelfde synth van de JP-Roland 8000; dat ding heeft supersaws veroorzaakt :p
RadiantB
Volgens mij zijn die charts redelijk nutteloos, omdat iedereen een andere 'spelling' hanteert.
Danjo & Styles zou bvb DJ Danjo & Rob Styles moeten zijn, anders krijg je verschillende entries voor hetzelfde nummer. :nervous:

quote:
je kan zelf woorden invullen waarvan de hoofdletters niet aangepast worden ('my options' > 'automatic replacing')

... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.))

woe me :(
Antony
heb me der ook ma is 1tje gemaakt
Jasperovitsj
Looking good :)
CygnusX
quote:
Originally posted by RadiantB
... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.))

woe me :(

Try again. Weer een paar bugjes gefixed :)

RadiantB
Danke sehr ! Es arbeitet perfect nun ! :D
ConFig
looking good :toothless

kheb M.I.R.A. geadd ;)

btw Cygnus, M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira, want nu zijn er 2 verschillende entries terwijl het wellicht over dezelfde track gaat.. en dat geeft, zoals al eerder gezegd een paar posts hierboven ofzo, een redelijk vertekend beeld.. OOk: als er 2 Mixes zijn dan moet je ook Original Mix invullen zeker? :p en dat doe jij ook niet :p

edit: kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt? ZO gaat ge ook rapper dezelfde entries hebben denk ik.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement