|
BeTA Chart oproep (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Leuke nummer 1 :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Leuke nummer 1 :toothless |
Muahaha prog op 1 :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Muahaha prog op 1 :D |
Schaamt ge u niet :whip: :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
Joenge, iedereen hiet zou da nummer eens moeten beluisteren voor ze zagen! ;)
Tis wat in dezelfde richting als JFOS, maar dan nog vééél beter... |
|
|
| Pumaz |
| Bent staat weer op 1 :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zie trouwens net dat de #1 bij de algemene chart (niet die van BeTa) Tiesto - Traffic is..
Oh boy :toothless |
Dat komt omdat de nieuwste gebruiker nog niet in de Beta-lijst stond. Nu staat Tiesto - Traffic ook zo hoog in de Beta-charts. De site houdt er geen rekening mee dat er misschien mensen hetzelfde nummer 5x in hun top 5 hebben staan :)
Ik denk dat ik weet wie er achter de X-Tune-account zit :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De site houdt er geen rekening mee dat er misschien mensen hetzelfde nummer 5x in hun top 5 hebben staan :) |
Dat dacht ik al, want zo kom je aan 15 punten :toothless |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat komt omdat de nieuwste gebruiker nog niet in de Beta-lijst stond. Nu staat Tiesto - Traffic ook zo hoog in de Beta-charts. De site houdt er geen rekening mee dat er misschien mensen hetzelfde nummer 5x in hun top 5 hebben staan :) |

Goed gevonden; traffic dan nog lmao! |
|
|
| CygnusX |
| Het is nu trouwens ook (terug) mogelijk om andermans top5 te bekijken, via het "Users"-menu. |
|
|
| X-Tune |
hahaha,
it wasn't me |
|
|
| MikeVee |
Het was mijn top 5 :o
Met X-tune heb ik niks te maken. |
|
|
|
|