|
BeTA Chart oproep (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Dat kan nooit goed zijn voor de stats :toothless |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by MikeVee

:toothless :o |
Crazy Frog is de "artiest".
Het is trouwens de eerste keer dat een beltoon een hit wordt. |
|
|
| eieregooie |
| Owja? En dat kutkuiken dan? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En ik denk dat je zelf de volgende upgrade ook wel kunt bedenken Benny... Maar dat zal wat meer werk zijn...
Zelf kiezen van de kleuren / font :D |
:p Deze zomer misschien :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Zalige titel Benny :haha: |
|
|
| Bunz |
Kleine bug bij de signatures.
Allen passen zich aan aan mijn nieuwe top 5 behalve de nr10 (degene die ik gebruik). |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Bunz
Allen passen zich aan aan mijn nieuwe top 5 behalve de nr10 (degene die ik gebruik). |
Dat is wel heel donker. Ik moet mijn monitor al lichter zetten. |
|
|
| Real |
Das gewoon een cache probleem denk ik.
Ga naar http://lumumba.luc.ac.be/~cygnus/ch...igs/Bunz_10.png en duw es CTRL+F5. Dat zal wel helpen :) |
|
|
| CygnusX |
Yep, heel waarschijnlijk een cache probleem zoals Real zegt. Ik heb dat ook elke keer.
Ik zou trouwens een andere pakken, nr 10 is bedoeld voor forums met een niet-zwarte achtergrond. Ik zie er geen steek van :)
Als iemand trouwens andere kleuren wil, dan kan ik altijd een ontwerp toevoegen. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Als iemand trouwens andere kleuren wil, dan kan ik altijd een ontwerp toevoegen. |
De nationale driekleur. :D Graptjen.
Kheb nog wel een vraagje. Blijft die site eigenlijk bestaan als ge afgestudeerd zijt? Of is da maar iets tijdelijks? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik had hetzelfde met nummer 1 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
Kheb nog wel een vraagje. Blijft die site eigenlijk bestaan als ge afgestudeerd zijt? Of is da maar iets tijdelijks? :) |
Ik studeer volgend schooljaar nog aan het LUC, dus dan blijft het nog zeker bestaan op het huidige adres. Na volgend schooljaar zal ik wel naar een nieuwe webhost moeten zoeken. |
|
|
|
|