|
BeTA Chart oproep (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Tjah, uit Santiago's reacties kon ik anders wel genoeg afleiden...
Punisher heeft zich altijd hoffelijk en correct gedragen, en hij heeft zijn argumenten ook gestaafd met bewijzen. Dan was het aan Santiago om zelf te reageren en die bewijzen te weerleggen op een fatsoenlijke manier. Als je dan begint te schelden en jezelf tegen te spreken in elke post, dan zegt dat wel wat over de kracht van uw argumenten en de waarheid van uw beweringen vind ik. |
|
|
| Pumaz |
| Het gaat hier zwaar offtopic :p |
|
|
| mellow_head |
| Die Santiago Niņo is op de IRC chat van ETN ook al onnozel kome doen. Constant vragen of mensen naar zn set luisterden, en als we dan es 'neen' zeiden begon em pas los te barsten:mad: hetzelfde geldt voor DJ Danjo >> raaaaaaaaaaaaar mensen!!! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tjah, uit Santiago's reacties kon ik anders wel genoeg afleiden...
Punisher heeft zich altijd hoffelijk en correct gedragen, en hij heeft zijn argumenten ook gestaafd met bewijzen. Dan was het aan Santiago om zelf te reageren en die bewijzen te weerleggen op een fatsoenlijke manier. Als je dan begint te schelden en jezelf tegen te spreken in elke post, dan zegt dat wel wat over de kracht van uw argumenten en de waarheid van uw beweringen vind ik. |
+1
ma desalniettemin blijf ik zijn "mirage" wel een superplaat vinden :) |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Bertn
+1
ma desalniettemin blijf ik zijn "mirage" wel een superplaat vinden :) |
...vervolg op Bertn zne reply >> Hammer & Bennett - Language (Santiago Niņo Dub Tech Mix):crazy: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
het "My Current Top5" gedeelte :) |
Done! Je kan je custom title instellen bij de "signature"-pagina. De signatures worden wel enkel opnieuw gegenereerd als je op submit klikt bij je top 5. Ik heb het wel nog niet uitgebreid getest, dat laat ik aan jullie over ;)
En nu terug naar mijn thesis :( |
|
|
| Pumaz |
| Het werkt precies niet :conf: |
|
|
| eieregooie |
refresh?
en natuurlijk "De signatures worden wel enkel opnieuw gegenereerd als je op submit klikt bij je top 5."
:toothless
Hier werkt t iig |
|
|
| eieregooie |
En ik denk dat je zelf de volgende upgrade ook wel kunt bedenken Benny... Maar dat zal wat meer werk zijn...
Zelf kiezen van de kleuren / font :D |
|
|
| MikeVee |

:toothless :o |
|
|
|
|