|
BeTA Chart oproep (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Als ik mijn sig heel de tijd update, kan ik dan Traffic als de beta alltime-favourite maken ? :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| Kzal de mijne ook maar eens updaten zeker :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by ConFig
M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira,
|
Done...
| quote: | Originally posted by ConFig
kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt? |
en done. :) |
|
|
| kokkenmaster |
| Vroeg mij altijd al af hoe je aan zo'n sig met een top 5 geraakte, tot ik deze topic las... Bij deze ook aangemaakt... Graag gedaan :) |
|
|
| CygnusX |
| Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me ;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me ;) |
Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig. :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig. :) |
same here, blauw - oranje rocks :) de meesten vinden dat wel denk ik :p |
|
|
| Antony |
| speciaal rood - geel genomen om ni almaal tselfste te hebben :p trouwens de belgische kleuren |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Vishnu
mah mah mah, ik gebruik die ook op andere forums :o
en dat past er soms niet ;) |
|
|
| BZRK |
| Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by BZRK
Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk :) |
+1.. had ook al aan zoiets gedacht :D , zou heel handig zijn :) |
|
|
| krikke |
| De mens is toch wel lui geworden eigenlijk ... Maar ik sluit mij erbij aan :D |
|
|
|
|