return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 2)
View this Thread in Original format
Djeebie
Ja
kolkiewolkie
Bewust niet gestemd. Mijns inziens voor de meesten het enige juiste antwoord.
@win
Nadat mijn hart al jaren Europees heeft gesproken deed nu ook mijn rechter wijsvinger dat :p
Djeebie
quote:
Originally posted by @win
Nadat mijn hart al jaren Europees heeft gesproken deed nu ook mijn rechter wijsvinger dat :p


Ik mocht nog met een rood potlood kleuren :D
New Wave
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik mocht nog met een rood potlood kleuren :D


Bestaat dat nog :p?
Djeebie
In Amsterdam nog wel ja. Kan ik later aan m'n (klein)kinderen vertellen dat "in mijn tijd je nog stemde door een vakje rood te kleuren met een potlood" :D
DJ_Siesta
NEE, omdat snuggle ja stemt :p


































Ik stem nee omdat ik vindt dat ze een betere grondwet moeten maken, en bepaalde dingen er echt uit moeten laten.
eieregooie
Ik moet nog straks :)
yahoo
ehJA!! :D
Lynxx
nee

visje
yup :)
Remy D
2 x NEEEEEEEEEEEEEEE gestemd ik was gemachtigd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement