|
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Bewust niet gestemd. Mijns inziens voor de meesten het enige juiste antwoord. |
|
|
| @win |
| Nadat mijn hart al jaren Europees heeft gesproken deed nu ook mijn rechter wijsvinger dat :p |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by @win
Nadat mijn hart al jaren Europees heeft gesproken deed nu ook mijn rechter wijsvinger dat :p |
Ik mocht nog met een rood potlood kleuren :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik mocht nog met een rood potlood kleuren :D |
Bestaat dat nog :p? |
|
|
| Djeebie |
| In Amsterdam nog wel ja. Kan ik later aan m'n (klein)kinderen vertellen dat "in mijn tijd je nog stemde door een vakje rood te kleuren met een potlood" :D |
|
|
| DJ_Siesta |
NEE, omdat snuggle ja stemt :p 
Ik stem nee omdat ik vindt dat ze een betere grondwet moeten maken, en bepaalde dingen er echt uit moeten laten. |
|
|
| eieregooie |
| Ik moet nog straks :) |
|
|
| Remy D |
| 2 x NEEEEEEEEEEEEEEE gestemd ik was gemachtigd |
|
|
|
|