return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 6)
View this Thread in Original format
Cosmic
Zo 30-29 hehe. Was mijn stem toch doorslaggevend :)

Heb dus voorgestemd. Ik vind nee-stemmers een beetje angsthazen. 'Straks heeft Nederland geen macht meer!' en dat soort ongein. Nou nu staan we er lekker voor in de onderhandelingen:rolleyes:

Dacht je echt dat als dat zo was, 85% v/d regering VOOR zou stemmem? Vergeet niet dat de grondwet in samenwerking is gemaakt met diverse belangengroepen (werkgever- en werknemers organisaties, vakbonden, kerken, politica etc).

En Geert wil dat het kabinet aftreedt haha. Nou slaat ie wel door vind ik, ik vond m altijd wel wat hebben...
jp
quote:
Originally posted by Cosmic
Zo 30-29 hehe. Was mijn stem toch doorslaggevend :)



uh uh ik heb per ongeluk ja gestemd. Dus het is 30 - 29 TEGEN de GW :p
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic
Zo 30-29 hehe. Was mijn stem toch doorslaggevend :)

Heb dus voorgestemd. Ik vind nee-stemmers een beetje angsthazen. 'Straks heeft Nederland geen macht meer!' en dat soort ongein. Nou nu staan we er lekker voor in de onderhandelingen:rolleyes:

Dacht je echt dat als dat zo was, 85% v/d regering VOOR zou stemmem? Vergeet niet dat de grondwet in samenwerking is gemaakt met diverse belangengroepen (werkgever- en werknemers organisaties, vakbonden, kerken, politica etc).

En Geert wil dat het kabinet aftreedt haha. Nou slaat ie wel door vind ik, ik vond m altijd wel wat hebben...


Het heeft niets met angsthazen te maken. Het kabinet heeft totaal geen informatie verschaft waardoor mensen er enigzins goed over na konden denken. 2 weken voor de stemming kwamen de site online. 1 week van tervoren kwamen de krantjes door de bus. geen enkele politici heeft ook maar iets overtuigends kunnen zeggen. Ze deelden enkel folders uit met: 'STEM JA'. 2 dagen voor de stemming kwamen de debatten op de TV. Ze hadden er eerder mee moeten komen. Brussel begon op de dag van het stemmen met 'adviezen' te komen waarover ze hun mond moeten houden. Als Europa meer een eenheid is wil ik wel voor stemmen. Nu is het nog te vroeg. Europa moet eerst maar een sop 1 lijn komen. Dan kan een grondwet zijn vruchten afwerpen.
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
In mijn gemeente was het tegen% zelfs 76,8 :eyes:
Maar ja de helft daarvan zal wel aanhanger zijn van Geert Wilders, Pim Fortuyn was hier ook een held...


waaronder ik & mijn 3 familieleden :D
Blik
toch jammer, maja wel te verwachten
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Wat zijn die JA stemmers opeens lekker rustig :happy2:


Ach gossie, spuit 11.

Ik had 2 dagen geen internet, vandaar dat het rustig was.
maar nu ga ik weer alles in het werk stellen om jou te irriteren, oke? :o :o
@win
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach gossie, spuit 11.

Ik had 2 dagen geen internet, vandaar dat het rustig was.
maar nu ga ik weer alles in het werk stellen om jou te irriteren, oke? :o :o


Ook ik kon even niet online komen! Maar je goed als het volk dit wil prima, men moet alleen dan niet gaan zeuren als Bush weer een of andere onnozele beslissing neemt waar wij niks tegen kunnen doen omdat we verdeeld zijn in Europa...
SnuggLe
quote:
Originally posted by @win
Ook ik kon even niet online komen! Maar je goed als het volk dit wil prima, men moet alleen dan niet gaan zeuren als Bush weer een of andere onnozele beslissing neemt waar wij niks tegen kunnen doen omdat we verdeeld zijn in Europa...


We zullen het allemaal wel zien. Overwinning voor NEE of niet, je moet nog maar afwachten wat er gebeurt. Missschien gaat het juist superslecht hierna met NL, nou , leuke 'overwinning' heb je dan.

Of, we worden hier alleen maar beter van. De tijd zal het leren.
@win
quote:
Originally posted by SnuggLe
We zullen het allemaal wel zien. Overwinning voor NEE of niet, je moet nog maar afwachten wat er gebeurt. Missschien gaat het juist superslecht hierna met NL, nou , leuke 'overwinning' heb je dan.

Of, we worden hier alleen maar beter van. De tijd zal het leren.


*wacht geduldig af...*

:p
Asperge
quote:
Originally posted by John
heb ja gestemd (2x zelfs haha). opvallend dat nee/ja hier nu precies gelijk is. duidelijk GEEN afspiegeling hier van de samenleving :D

met nee kan ik overigens ook leven :p


Dat komt omdat hier meer hoger opgeleiden zitten dan er gemiddeld in de maatschappij rondlopen...

basvh
quote:
Originally posted by @win
Ook ik kon even niet online komen! Maar je goed als het volk dit wil prima, men moet alleen dan niet gaan zeuren als Bush weer een of andere onnozele beslissing neemt waar wij niks tegen kunnen doen omdat we verdeeld zijn in Europa...


dus die grondwet moet er komen alleen om bush tegen te gaan. Wat een bull, het gaat om europa en we moeten naar ons zelf kijken en niet naar andere. Over 4 jaar zit er toch een andere president.
@win
quote:
Originally posted by basvh
dus die grondwet moet er komen alleen om bush tegen te gaan. Wat een bull, het gaat om europa en we moeten naar ons zelf kijken en niet naar andere. Over 4 jaar zit er toch een andere president.


Een ijzersterk Europa was voor mij de belangrijkste (lang niet de enige) reden om voor te stemmen ja!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement