|
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by jp
De uitslag in NL op basis van exitpolls:
63% NEE 27% JA |
En de andere 10% ? ;) |
|
|
| jp |
| Ik wilde het nog dramatischer laten lijken :p |
|
|
| HBtje |
ghehe
Meer chaos moet er komen, ze moeten aftreden!!! En linkse politiek weer aan de top... Ook beter voor de arme studentjes zoals ik :o |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HBtje
ghehe
Meer chaos moet er komen, ze moeten aftreden!!! En linkse politiek weer aan de top... Ook beter voor de arme studentjes zoals ik :o |
asjeblieft geen pvda weer in de regering... |
|
|
| Roger |
| zo links is de pvda niet meer de laatste tijd... maar als woutertje ophoepelt en weer naar zn mamma gaat dan is de pvda toch niet zo heel erg? |
|
|
| jp |

Weinig opzienbarende uitslag/opkomst hier in de gemeente :rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
| Wie woont er hier dan in streng gereformeerd Urk... 92,6% tegen ofzo... :D |
|
|
| Massive84 |
SP moet 75 zetels hebben!
nee vind pvda ook niks. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Wie woont er hier dan in streng gereformeerd Urk... 92,6% tegen ofzo... :D |
Raar want volgens hun geloof moeten ze de regering eerbiedigen. Dus zouden ze allemaal massaal ja moeten stemmen :conf: |
|
|
|
|