|
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| nou, proost mede neen-stemmers:D |
|
|
| John |
heb ja gestemd (2x zelfs haha). opvallend dat nee/ja hier nu precies gelijk is. duidelijk GEEN afspiegeling hier van de samenleving :D
met nee kan ik overigens ook leven :p |
|
|
| ShadoWolf |
Dank u, Nederland! Gelukwensen!  |
|
|
| jp |
| Wat zijn die JA stemmers opeens lekker rustig :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ShadoWolf
Dank u, Nederland! Gelukwensen! |
Alstu. het was ons een waar genoegen.... |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb voor gestemd, tevergeefs zo blijkt nu... |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by jp
Wat zijn die JA stemmers opeens lekker rustig :happy2: |
Ik zal rellend de straat op trekken :o |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by jp
Wat zijn die JA stemmers opeens lekker rustig :happy2: |
ik ben nooit echt druk hoor jp ;) |
|
|
| Dj Lex |
In mijn gemeente was het tegen% zelfs 76,8 :eyes:
Maar ja de helft daarvan zal wel aanhanger zijn van Geert Wilders, Pim Fortuyn was hier ook een held... |
|
|
| DJ_Siesta |
| bij ons was het maar 57 procent "nee", viel me mee |
|
|
| M_Peror |
| Heb voor gestemd. |
|
|
| yahoo |
Vind het een beetje raar dat steeds wordt herhaald dat 'het volk' zich tegen de grondwet heeft gekeerd enzo...
Een meerderheid ok, maar worden die 4 op de 10 die wel voor de grondwet waren niet een beetje vergeten??? |
|
|
|
|