return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 3)
View this Thread in Original format
Asperge
VOOR!!!!!!!
MennoB
Ik ga straks stemmen en het zal een NEE worden
Massive84
quote:
Originally posted by MennoB
Ik ga straks stemmen en het zal een NEE worden


x2 met mijn pa
Phortje
JA
jp
Ik heb hier p.o. ja gestemd :(

Maar goed ik had 2 volmachten dus 3 x nee in het echt :D
MennoB
Zo net Tegen gestemd..

En net was op tv dat al 75% tegen had gestemd!! Wordt een grote flop dit
Miss Proximus
heb ook nee gestemd. Je gaat toch niet instemmen met iets waarvan je bij god niet weet wat er eigenlijk allemaal instaat ;)

goeienavond allemaal trouwens :)
Blik
voor
Dj Lex
voor
New Wave
Nee.

raoel
Tegen

Er zijn ook zeker positieve kanten, maar er staan voor mij te veel zaken in die m.i. niet goed zijn.
jp


De uitslag in NL op basis van exitpolls:

63% NEE 27% JA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement