|
NLTA EU-Referendum Exit Poll (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Ik ga straks stemmen en het zal een NEE worden |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik ga straks stemmen en het zal een NEE worden |
x2 met mijn pa |
|
|
| jp |
Ik heb hier p.o. ja gestemd :(
Maar goed ik had 2 volmachten dus 3 x nee in het echt :D |
|
|
| MennoB |
Zo net Tegen gestemd..
En net was op tv dat al 75% tegen had gestemd!! Wordt een grote flop dit |
|
|
| Miss Proximus |
heb ook nee gestemd. Je gaat toch niet instemmen met iets waarvan je bij god niet weet wat er eigenlijk allemaal instaat ;)
goeienavond allemaal trouwens :) |
|
|
| raoel |
Tegen
Er zijn ook zeker positieve kanten, maar er staan voor mij te veel zaken in die m.i. niet goed zijn. |
|
|
| jp |
De uitslag in NL op basis van exitpolls:
63% NEE 27% JA |
|
|
|
|