|
FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
In Utrecht zijn alleen maar gare wedstrijden... zit niet te wachten op Oekraine - Panama! Ze waren wel druk bezig rond Galgenwaard zag ik vanmiddag...
Ben benieuwd vanavond naar Oranje! Met de voorhoede Owusu Abeyie - Collins John - Ryan Babel moet je toch voor gevaar kunnen zorgen :D |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Tim81
In Utrecht zijn alleen maar gare wedstrijden... zit niet te wachten op Oekraine - Panama! Ze waren wel druk bezig rond Galgenwaard zag ik vanmiddag...
Ben benieuwd vanavond naar Oranje! Met de voorhoede Owusu Abeyie - Collins John - Ryan Babel moet je toch voor gevaar kunnen zorgen :D |
Kans is groot dan John niet speelt. Dit is de vermoedelijke opstelling:
Vermeer; Tiendalli, Vlaar, Van der Struijk Emanuelson; Kruijs, Maduro en Afellay; Vincken, Babel en Owusu Abeyie |
|
|
| Tim81 |
| Ook een leuk middenveld trouwens! Op Vermeer na hebben alle spelers ervaring op het hoogste niveau... |
|
|
| BaRTeZ |
Eerste wedstrijd is net afgelopen :)
Benin - Australië 1-1
Gunstig resultaat voor Nederland :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Eerste wedstrijd is net afgelopen :)
Benin - Australië 1-1
Gunstig resultaat voor Nederland :D |
neuken met aids is niet gunstig voor Afrika |
|
|
| moogwai |
| Ik ga straks ook naar het Nederlands Elftal kijken. Talentvol is deze generatie zeker, maar ik ben benieuwd of het ook een team is. Het middenveld is echt wel goed met Maduro, Afellay en Kruys, maar goed dat zegt ook niet alles. Hopelijk komen ze een beetje ver, het thuisvoordeel moet zeker meespelen. De groep horen ze gewoon door te komen, voor de rest is het maar afwachten. |
|
|
| Remy D |
| eerst word jong oranje kampioen en daarna word groot oranje kampioen.. en dan drink ik bier totdat aids niet meer bestaat |
|
|
| Tim81 |
Wat een heerlijke start van Oranje... Lekker onbezonnen en opportunistisch ten aanval! Achterin staat het redelijk en de opbouw via Maduro verloopt prima. Met spelers als Affelay, Babel, Vincken en natuurlijk Owusu Abeyie genoeg creativiteit en snelheid...
We gaan nog veel mooie dingen zien van deze spelers! :eyes: |
|
|
| subtrance |
Owusu Abeyie --> koning
wel een beetje een jammere 2e helft van Oranje |
|
|
| dj pdv |
Als dit nederlands elftal de lijn van de eerste 25 minuten kan doortrekken zie ik ze heel ver komen in dit toernooi.
Ik moet zeggen dat Maduro toch wel de man is waar heel de elftal op leunt. Je zag het de tweede helft hij kreeg mandekking en was niet meer aanspeelbaar en het kwam het spel van het nederlands elftal niet meer ten goede.
Maar goed de 3 punten zijn binnen nog 1 overwinning en we zijn een ronde verder.:cool: |
|
|
| Jappio |
| Waar is Belgie btw? :D |
|
|
| @win |
| Ben je keeper van Benin, wordt je gestenigd nadat je 3 ballen hebt doorgelaten! Leuk... :sadgreen: |
|
|
|
|