|
FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Jongens jongens, het eerste half uur was een waar genot :)
Wat een held die Quincy :)
En de andere jongens, zoals Maduro en Vlaar... we gaan ver komen :D |
|
|
| Dj_Day-V |
Mooi, de eerste gewonnen :D
code:
1 Nederland 1 1 0 0 3 2 - 1
2 Australië 1 0 1 0 1 1 - 1
3 Benin 1 0 1 0 1 1 - 1
4 Japan 1 0 0 1 0 1 - 2
|
|
|
| Daveje |
| die vincken vond ik dan wel wat minder.. veel balverlies en fysiek minder. dan heb ik nog liever john in de punt en dan quincy rechts (hij staat op links maar is rechtsbenig) valt toch meer uit te halen dan. |
|
|
| Tim81 |
Gisteravond wilde Babel vooral erg interessant doen, na die prachtige assist op Afellay heb ik hem een half uur lang alleen maar hakjes zien geven! Als Foppe dat er nog uit kan krijgen bij al die 'mannetjes' dan gaan ze ver komen!
Wanneer Urby Emanuelson straks fit is, staat er wel een meesterlijke linkerkant... samen met Afellay en Owusu Abeyie! Ik ben ook niet zo'n fan van Vincken (geeft niks dat hij bij Feyenoord zit :p), dus Babel naar de vleugel en John in de spits is een goeie optie. Al hoorde ik Foppe gister zeggen dat Collins John nog geen hele wedstrijd kan spelen. Kenneth Vermeer pakte trouwens nog een paar belangrijke ballen aan het eind! |
|
|
| basd |
| quote: | | Originally posted by Daveje ..en dan quincy rechts (hij staat op links maar is rechtsbenig) valt toch meer uit te halen dan. |
Vind ik niet. Het is juist ontzettend handig als je links voorin iemand hebt die (ook) met rechts goed uit de voeten kan.. Levensgevaarlijk als zo iemand een keer naar binnen kan snijden. Voor de goede voorzetten met links vanuit de hoek is hij sowieso het type al niet. Wat mij betreft groot gelijk dus dat ie op links staat. |
|
|
| Tim81 |
Eerste verrassing is toch wel dat VS de Argentijnse favorieten heeft verslagen... Vanavond om half 12 alle samenvattingen van de gespeelde wedstrijden.
Anders kan je op www.noswktot20.nl alle doelpunten/samenvattingen terugkijken! |
|
|
| Daveje |
ze brengen het wel leuk dat bnn en nos, dat programma eromheen enzo.
''dat ze altijd bij haar in de tent mochten langskomen''
benieuwd hoeveel jongens al van dat aanbod gebruik hebben gemaakt. :p |
|
|
| moogwai |
Vind het programma van BNN en de NOS ook best leuk. Tenminste niet zo serieus van opzet.
Alleen wel slecht dat behalve wedstrijden van Nederland geen wedstrijden live worden uitgezonden. Krijg je de hele zondag golf op tv... tja :o
Maar goed, aan de andere kant zijn dit ook nog maar de voorrondes. Ik neem aan dat de "finales" wel live worden uitgezonden. |
|
|
| Daveje |
| 1 kwart 1 halve en de finale ja, de wedstrijden schijn je wel op canal en eurosport te kunnen zien, alleen natuurlijk in amsterdam geen eurosport in het standaard pakket:rolleyes: :whip: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by moogwai
Alleen wel slecht dat behalve wedstrijden van Nederland geen wedstrijden live worden uitgezonden. Krijg je de hele zondag golf op tv... tja :o
|
Overige wedstrijden zijn live op Canal+, die zullen dus wel meer geboden hebben... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Daveje
benieuwd hoeveel jongens al van dat aanbod gebruik hebben gemaakt. :p |
Robin van Persie als eerste. Maar volgens mij was hij niet uitgenodigd. Daarom zit hij nu in een betonnen tent :p |
|
|
| BaRTeZ |
| Chili is lekker bezig, eerst 7-0 van Honduras gewonnen en nu 7-0 verloren tegen Spanje :) |
|
|
|
|