return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar (pg. 7)
View this Thread in Original format
Jantjeuh
Die Edcarlos kan kinderen voorlopig wel vergeten :D

Beetje saaie pot tot nu toe :o
moogwai
Saaie match net. Duitsland is helemaal niks, maar Brazilie vond ik ook maar matig. Alleen die Rafael is echt een goede voetballer.

En die Pelle is ook echt weer zo'n goede typische italiaanse spits :)
Jantjeuh
Wat een omhaal zeg :eyes:
@win
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Nederland - Marokko in de halve finale zou erg vet zijn :)


Nu daar gaat ons thuisvoordeel :rolleyes:

:toothless
Freezel
Pffffff, rondje penalties ......
HiGH_NrG
Verloren dus...

Die bosnegers waren wel beter op zich :p
Jantjeuh
Idd, over de hele wedstrijd gezien hebben ze het verdiend. Ach ja, Duitsland ligt er ook al uit dus dat maakt het wat draaglijker :D

Vanavond Argentinië maar even aanmoedigen..
BaRTeZ
wat een debiel die John :(

Ron Vlaar for president
Asperge
Kutzooi, btje jammer dit.:whip:
basd
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Idd, over de hele wedstrijd gezien hebben ze het verdiend. Ach ja, Duitsland ligt er ook al uit dus dat maakt het wat draaglijker :D

Vanavond Argentinië maar even aanmoedigen..

Hup Spanje :p

BaRTeZ
quote:
Originally posted by basd
Hup Spanje :p

Enne Bartez, kun je eens proberen uit te leggen waarom John debiel is? Ben erg benieuwd.


Omdat hij geen reet uitvoerde tijdens de wedstrijd. Speelde super slecht, veel balverlies, rende niet eens achter haalbare ballen aan (alsof hij al erg moe was, terwijl hij er notabene net in stond).

Onbegrijpelijk dat die gast bij de eerste vijf penalty nemers zat (hij schoot die eerste er wel in, maar ook niet goed).

Volgens mij vind hij zichzelf onwijs stoer en goed.

En dan nog die speciale schoenen van Adidas met de naam van zijn moeder erin...
Dat is iets wat vedette's als Beckham 'mogen' doen. John mag de schoenen van Beckham nog niet eens poetsen.



edit:
hij zou eens een voorbeeld moeten nemen aan jongens als Kruys en Vlaar. Die er altijd voor knokken en voorop in de strijd gaan
basd
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Omdat hij geen reet uitvoerde tijdens de wedstrijd. Speelde super slecht, veel balverlies, rende niet eens achter haalbare ballen aan (alsof hij al erg moe was, terwijl hij er notabene net in stond).

Onbegrijpelijk dat die gast bij de eerste vijf penalty nemers zat (hij schoot die eerste er wel in, maar ook niet goed).

Volgens mij vind hij zichzelf onwijs stoer en goed.

En dan nog die speciale schoenen van Adidas met de naam van zijn moeder erin...
Dat is iets wat vedette's als Beckham 'mogen' doen. John mag de schoenen van Beckham nog niet eens poetsen.



edit:
hij zou eens een voorbeeld moeten nemen aan jongens als Kruys en Vlaar. Die er altijd voor knokken en voorop in de strijd gaan

Helemaal mee eens hoor, het leek er alleen even op alsof je het alleen over die gemiste penalty had. My bad :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement