return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tim81
Nederland speelt rommelig... en al die zogenaamde 'vedetten' willen allemaal 'hun ding' doen! Ik mis het frivole aanvalsspel van de 1e wedstrijd, misschien bewaren ze dat tot na de rust
Creamfields23
quote:
Originally posted by Tim81
Nederland speelt rommelig... en al die zogenaamde 'vedetten' willen allemaal 'hun ding' doen! Ik mis het frivole aanvalsspel van de 1e wedstrijd, misschien bewaren ze dat tot na de rust



Jah precies en daarom heb ik besloten om de tweede helft maar over te slaan en zo direkt te gaan pitten. Ik vind het zo jammer een beetje media aandacht en de teamspirit valt weg. Ban die TV en media tijdens toernooien voor spelers.
tijs08
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ban die TV en media tijdens toernooien voor spelers.


Ze moeten gewoon goed spelen... dat moeten ze! Zaaaaaie wedstrijd zeg! Leuk die 2 goals, maar op Ned 3 is een leuker programma bezig over Barca!
BaRTeZ
3-0 :D


(dus ze gaan naar Doetinchem, waar ik kaartjes voor heb :D)
Dj_Day-V
LAAAAAAALaalalalaaaaaaaaaaaa :crazy:
jp
Goed werk Klein Oranje :toocool:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
.....maar op Ned 3 is een leuker programma bezig over Barca!


Of wat denk je van Lock, stock, and two smoking barrels op RTL5 :toocool:

en 3 - 0 is trouwens netjes :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Of wat denk je van Lock, stock, and two smoking barrels op RTL5 :toocool:


Whaha idd :D Die ben ik ook maar gaan kijken :toocool:
Ding Chavez
Toch nog kaartjes weten te krijgen voor een wedstrijddag. Morgen naar doetinchem genieten van het doelpuntenfestival spanje - honduras :) Turkije - Oekranie moeten uitmaken wie er doorgaat dus dat zou ook een aardige wedstrijd moeten worden.
BaRTeZ
Als de optelsom theorie opgaat, wint Spanje met 14-0 van Honduras :toothless :p

SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
Ze moeten gewoon goed spelen... dat moeten ze! Zaaaaaie wedstrijd zeg! Leuk die 2 goals, maar op Ned 3 is een leuker programma bezig over Barca!


Dat zat ik ook te kijken, was wel cool ja!
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Nederland speelt rommelig... en al die zogenaamde 'vedetten' willen allemaal 'hun ding' doen! Ik mis het frivole aanvalsspel van de 1e wedstrijd, misschien bewaren ze dat tot na de rust


Dat kwam puur door Collins John, als de veldbezetting slecht is kan je nooit frivool aanvallen..

Ik vond het een degelijke overwinning; mooie uitslag en op naar de 8e finales!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement